AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1821 Del Skrevet 6. juni 2013 Har tidligere smakt den Tine iste Zero med ferskensmak. Var helt ok, men jeg er ikke så begeistret for svart iste. Men hva så jeg i dag? Tine iste sparkling lime Zero, lagd på grønn te! Og den var helt fantastisk god! Jeg har funnet en ny favoritt! Men jeg fant den ikke i butikken etter at jeg kjøpte en boks på Narvesen.. Noen som har sett den i matbutikk? Jeg har sett den isteen på boks med kullsyre hos Coop Obs, men husker ikke hvilken smak de hadde. Anonym poster: a5da36e0f2d8e4b1fede9e5602d42340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. juni 2013 #1822 Del Skrevet 6. juni 2013 Har sett de andre isteene med kullsyre på boks i vanlig butikk, men ikke zero- den uten sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. juni 2013 #1823 Del Skrevet 6. juni 2013 Fikk øye på Limo mens jeg rasket med meg en iste før jobb igår, er den like god som den ser ut? Nå er det jo noen timer siden du skrev dette så nå har du vel smakt selv, men det har ihvertfall blitt snakka om her i tråden blant flere brukere at den er så utrolig søt! Og at å vanne den ut er en god løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. juni 2013 #1824 Del Skrevet 6. juni 2013 Smakte Starbucks Skinny Latte i dag...og holy shit, den var søtere enn søtest! Trodde jeg skulle få akutt diabetes utafor ICA. Holder meg til Tine sine iskaffer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 6. juni 2013 #1825 Del Skrevet 6. juni 2013 Fikk øye på Limo mens jeg rasket med meg en iste før jobb igår, er den like god som den ser ut? Jeg synes de er kjempegode! Den med sitron er ganske sur, noe som er godt. Den rosa (grapfrukt) var veldig mye søtere enn jeg trodde, men frisk og god:) Jeg liker søte drikker da. Hvis du har Narvesen-app så er det kupong der for å kjøpe dem til 12kr, det er vel billigere enn i matbutikken tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 6. juni 2013 #1826 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg synes de er kjempegode! Den med sitron er ganske sur, noe som er godt. Den rosa (grapfrukt) var veldig mye søtere enn jeg trodde, men frisk og god:) Jeg liker søte drikker da. Hvis du har Narvesen-app så er det kupong der for å kjøpe dem til 12kr, det er vel billigere enn i matbutikken tror jeg. Sur? Jeg syns den var ekstremt søt jeg. Så søt at jeg ikke klarte å drikke den. Bramhults sin lemonade er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. juni 2013 #1827 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg så noe nytt idag, hockeypucker. Hockeypulver som store drops. Vet ikke om det er nytt da, men jeg hadde ikke sett de før. Veldig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. juni 2013 #1828 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg så noe nytt idag, hockeypucker. Hockeypulver som store drops. Vet ikke om det er nytt da, men jeg hadde ikke sett de før. Veldig gode hockypucker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. juni 2013 #1829 Del Skrevet 6. juni 2013 Zeroh! lanseres nå med bringebærsmak! om de klarer å lage det uten at den smaker kunstig så er jeg forundret og imponert er det noe som bestandig smaker fake så er det jo bringbær! Men troa har jeg! Zeroh har jo imponert allerede så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1830 Del Skrevet 6. juni 2013 Limo var alt for søt, og den nye iste zero smakte bare kunstig. Håper det kommer noen bedre nyheter Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 7. juni 2013 #1831 Del Skrevet 7. juni 2013 om de klarer å lage det uten at den smaker kunstig så er jeg forundret og imponert er det noe som bestandig smaker fake så er det jo bringbær! Men troa har jeg! Zeroh har jo imponert allerede så Helt enig! En annen smak de aldri klarer å lage er jordbær, syns alt med jordbær (saft, milhshake, is osv.) smaker så himla fake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. juni 2013 #1832 Del Skrevet 7. juni 2013 Liker Limo med sitron! Synes dog ikke den er verdt prisen. Den med rosa grapefrukt er jeg ikke like begeistret for, uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. juni 2013 #1833 Del Skrevet 7. juni 2013 Vet ikke om den er ny, men smakte Olden boble med pære her en dag. Makan til søtt sukkervann! Og jeg elsker cola og de fleste andre brustyper. Men Olden pære var helt grusom. Har Starbucks Skinny Latte stående i kjøleskapet, gleder meg til å smake. Elsker de andre iskaffene derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 8. juni 2013 #1834 Del Skrevet 8. juni 2013 Nå er det jo noen timer siden du skrev dette så nå har du vel smakt selv, men det har ihvertfall blitt snakka om her i tråden blant flere brukere at den er så utrolig søt! Og at å vanne den ut er en god løsning Jeg må tydelvis ha blitt herdet av all Cherry Coken jeg har drukket, for jeg merket ikke noe søtsmak, bare sur (god) sitronsmak. Jeg synes de er kjempegode! Den med sitron er ganske sur, noe som er godt. Den rosa (grapfrukt) var veldig mye søtere enn jeg trodde, men frisk og god:) Jeg liker søte drikker da. Hvis du har Narvesen-app så er det kupong der for å kjøpe dem til 12kr, det er vel billigere enn i matbutikken tror jeg. Sitronvarianten blir det nok gjenkjøp av for min del, ja, kjempegod! Får prøve den rosa i morgen, håper den er like god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 8. juni 2013 #1835 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg la merke til et par, nye for meg, poser i godtehylla! Det ene var "kjempeklump", sånne jeg spiste som liten som man kjøpte 1 og 1 innpakket for 1 kr (store lakrisdrops) som nå var i pose. Det andre var "råtne fisk" fra BonBon, de røde fiskene fra søppeldyngaposen. Ble litt glad da, for det er en av de få dropsene i den posen jeg eelsket som liten haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #1836 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg la merke til et par, nye for meg, poser i godtehylla! Det ene var "kjempeklump", sånne jeg spiste som liten som man kjøpte 1 og 1 innpakket for 1 kr (store lakrisdrops) som nå var i pose. Det andre var "råtne fisk" fra BonBon, de røde fiskene fra søppeldyngaposen. Ble litt glad da, for det er en av de få dropsene i den posen jeg eelsket som liten haha. Det er så lenge siden jeg har sett godteri fra BonBon i butikken. De fiskene må jeg kjøpe. Takk for tips Anonymous poster hash: a5da3...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 8. juni 2013 #1837 Del Skrevet 8. juni 2013 Starbucks skinny latte var ikke en kjempehit hos meg som ikke liker supersøte kaffedrikker. For noe skvip! Dum som jeg var måtte jeg jo drikke den etter å ha kommet hjem fra nattskift, også. Zeroh! Ananas ble og rasket med mens jeg var i butikken, helt klart favoritten så langt. Frisk og god smak av ananas, ikke det lake-fra-hermetikkboks-mølet jeg fryktet. Det andre var "råtne fisk" fra BonBon, de røde fiskene fra søppeldyngaposen. Ble litt glad da, for det er en av de få dropsene i den posen jeg eelsket som liten haha. Tusen, tusen takk, jeg har savnet de fiskene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. juni 2013 #1838 Del Skrevet 8. juni 2013 Starbucks skinny latte var ikke en kjempehit hos meg som ikke liker supersøte kaffedrikker. For noe skvip! Dum som jeg var måtte jeg jo drikke den etter å ha kommet hjem fra nattskift, også. Zeroh! Ananas ble og rasket med mens jeg var i butikken, helt klart favoritten så langt. Frisk og god smak av ananas, ikke det lake-fra-hermetikkboks-mølet jeg fryktet. jeg har aldri hørt noe annet enn dårlige ting om denne skinny latten.. vet du (noen) hva den er søtet med? (bare tenker at skinny og for søt ikke kan være naturlig) Enig i at ananasen var god! Jeg kjøpte den men hadde enda igjen 1-2 dl med ferdigblanda saft i en flaske hjemme så jeg blanda ananas-varianten oppi der og det ble også veldig bra faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 8. juni 2013 #1839 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg tror stratos med linser, sprangleknas må være en ny favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 8. juni 2013 #1840 Del Skrevet 8. juni 2013 jeg har aldri hørt noe annet enn dårlige ting om denne skinny latten.. vet du (noen) hva den er søtet med? (bare tenker at skinny og for søt ikke kan være naturlig) Acesulfame K og sukker, ifølge boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå