Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Ikke nok med at det er eggceller liksom, men det er eggcellene til en FISK. Og fisk er ekkelt i utgangspunktet. Dere er drøye!

Blir faen så provosert når folk spiser kaviar!

Anonym poster: ed562659f4b6a28c4527db50de09ecf0

Det var da også noe å bli provosert av.. :P Du spiser ikke vanlige egg da?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker heller ikke kaviar, men det får nå være måte på hvordan man reagerer, særlig i en tråd som ikke handler om å like/ikke like kaviar eller hvilken som helst annen mat.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Noen som har sett denne noe sted?

Nei, ikke i det hele tatt...

Ikke nok med at det er eggceller liksom, men det er eggcellene til en FISK. Og fisk er ekkelt i utgangspunktet. Dere er drøye!

Blir faen så provosert når folk spiser kaviar!

Kaviar og kaviar med ost er så utrolig forskjellige at de ikke kan sammenliknes synes jeg :Nikke:

Anonym poster: ed562659f4b6a28c4527db50de09ecf0

jammen det var som bare da....om jeg skal kommentere alt hva som er "ekkelt" av mat her i tråden så blir annet hvert innlegg i tråden off-topic, og dessuten så er det du som er provoserende her nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MR-K8W0aAkOUHi8gEJFU.png

...Noen som har kommet over denne pakningen i butikken? Høres kanskje ikke sånn kjempespennende ut, men smakte tilsvarende variant da jeg studerte i Danmark, og de var veldig gode! :smilorange:

Jeg kjøpte en pakke for en stund siden, som jeg bakte i dag. Utrolig gode og lettlagde boller. 5 min i kjøkkenmaskin, 10 minutter hvile, deretter bare å bake ut. Deigen ble god å arbeide med. Og etter en times etterheving var bollene blitt store og luftige.

Anonym poster: b987d610d3af618977ad8c64f2e9a7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en pakke for en stund siden, som jeg bakte i dag. Utrolig gode og lettlagde boller. 5 min i kjøkkenmaskin, 10 minutter hvile, deretter bare å bake ut. Deigen ble god å arbeide med. Og etter en times etterheving var bollene blitt store og luftige.

Tusen takk for svar, AB. Da skal jeg jammen prøve dem ut, jeg og :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

hvor mange boller ble det ut av deigen?

Anonym poster: d9d3e20b34193dbe145964e2978ac742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hvor mange boller ble det ut av deigen?

Anonym poster: d9d3e20b34193dbe145964e2978ac742

Det stod at en skulle dele i 18 biter, jeg lagde 21. Og synes egentlig de var ganske store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Hva er det i de da? :ler:

Ingredienser:

Soyaekstrakt (48 %) (vann, soyabønner (8,2 %), havsalt), sjokolade (23 %) (kakaomasse - sukker - kakaosmør - kakaopulver - emulgator: lecitin (soya), aroma), sukker, vegetabilsk fett, glukosesirup, emulgator: mono-og diglycerider av fettsyrer - sukroseestere av fettsyrer, stabilisatorer: natriumalginat, carobmel - guargummi , aromaer.

:fnise:

Endret av SpeltLompa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke soya kjent for å være ganske negativt for kroppen da? Har hørt noe om hormonforandringer og diverse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det hørtes så ille ut.

Jeg har ikke hørt negative ting om soya, men jeg har igrunn gått meg vill i matjungelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Soyais er godt, det. Vi har brukt Tofuline sin iskrem i mange år og liker den godt.

Angående soya og hormoner, har man skjoldkjertelsykdommer bør man være forsiktig med soya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...