Mazilla Skrevet 14. mai 2013 #1721 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg har sett Lakristwisten på Meny ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. mai 2013 #1722 Del Skrevet 14. mai 2013 Vet ikke om noen har nevt denne men men: For oss som ikke kan spise sukker var den veldig grei, smakte som pin-up. Inneholder søtstoffer, men det har jeg null problem med da jeg spiser is kanskje en gang i kvartalet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2013 #1723 Del Skrevet 14. mai 2013 Det må sjekkes ut :o Aldri sett den før! Elsker lakristwist :D Mhm, lakristwist er superdigg! Jeg har innom tidligere i dag, så med mindre jeg var helt på bærtur så er den der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 14. mai 2013 #1724 Del Skrevet 14. mai 2013 Da har jeg endelig fått tak i vintage milkshaken fra Tine i jordbærsmak, og ja den er absolutt like god som jeg husker den Blir absolutt gjennkjøp, hvis jeg finner den i butikken igjen. Har fått inntrykk av at folk hamstrer disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2013 #1725 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Da har jeg endelig fått tak i vintage milkshaken fra Tine i jordbærsmak, og ja den er absolutt like god som jeg husker den Blir absolutt gjennkjøp, hvis jeg finner den i butikken igjen. Har fått inntrykk av at folk hamstrer disse Ja, den i sjokolade er jo omtrent umulig å få tak i Ble så sykt glad da jeg så den i butikken igjen.. Og når jeg sier sykt glad, så mener jeg så glad at det faktisk kom en liten tåre. Små barn, store gleder. Er det ikke det de sier? Endret 14. mai 2013 av Calavi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mai 2013 #1726 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg har ennå ikke fått tak i den med sjokolade. Håper jeg får tak i den snart, jeg vil smake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. mai 2013 #1727 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg har ennå ikke fått tak i den med sjokolade. Håper jeg får tak i den snart, jeg vil smake! Den smakte akkurat likt som da jeg var liten De hadde den på Mega her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mai 2013 #1728 Del Skrevet 14. mai 2013 Den smakte akkurat likt som da jeg var liten De hadde den på Mega her jeg bor. Åååååh, vil ha! Her var det tomt både på Coop og Rimi. Kjøpte jordbær da, men den er ikke like god som sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 14. mai 2013 #1729 Del Skrevet 14. mai 2013 Litt OT: Fatter ikke hva det er med den milkshaken. Butikken hvor jeg jobber har solgt bøtter og spann, og nå klarer ikke Tine å levere nok. Jeg drakk den mye før, prøvde den nå også, men jeg velger heller en annen drikke, for den er ikke SÅ god, at butikker skal stå tomme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. mai 2013 #1730 Del Skrevet 14. mai 2013 Litt OT: Fatter ikke hva det er med den milkshaken. Butikken hvor jeg jobber har solgt bøtter og spann, og nå klarer ikke Tine å levere nok. Jeg drakk den mye før, prøvde den nå også, men jeg velger heller en annen drikke, for den er ikke SÅ god, at butikker skal stå tomme jeg husker at jeg var veldig stor tilhenger av jordbærvarianten (og omtrent nesten like mye banan), men det som var (og sikkert er) så kjipt med dem er at siden det er milkshakes og dermed skal ristes så er den jo bare litt over halvfull! Så det drikkes jo opp på 3 slurker, så sånn sett blir den veldig dyr! Aner ikke hva den koster, tipper på rundt 15,16 kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mai 2013 #1731 Del Skrevet 14. mai 2013 Starbucks iskaffe... my new drug. Særlig den med carammmmel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. mai 2013 #1732 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) denne/disse iskaffen(e) som det prates om her, det er ikke de her? eller de her? ; Endret 14. mai 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. mai 2013 #1733 Del Skrevet 14. mai 2013 Den frappucionen til Starbucks syntes jeg var aaaaaltfor søt. Men tror det er snakk om den nye "skinny" varianten til Starbucks, den har jeg ikke sett i butikkene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 14. mai 2013 #1734 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Synes iskaffene fra Starbucks er så ekstremt overpriset. Var på en Meny-butikk, og de kostet faktisk ti kroner mer enn vanlig iskaffe fra Tine. Jeg er ikke villig til å betale så mye ekstra for en iskaffe bare fordi det står Starbucks på koppen (og den kastes jo selvsagt med engang etter den er tom) Endret 14. mai 2013 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 14. mai 2013 #1735 Del Skrevet 14. mai 2013 Synes iskaffene fra Starbucks er så ekstremt overpriset. Var på en Meny-butikk, og de kostet faktisk ti kroner mer enn vanlig iskaffe fra Tine. Jeg er ikke villig til å betale så mye ekstra for en iskaffe bare fordi det står Starbucks på koppen (og den kastes jo selvsagt med engang etter den er tom) Kostet bare 5 mer på Rema, la jeg merke til. Men jeg gidder ikke kjøpe dem jeg heller. Synes kaffe generelt er dyrt i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. mai 2013 #1736 Del Skrevet 15. mai 2013 Ja, den i sjokolade er jo omtrent umulig å få tak i Ble så sykt glad da jeg så den i butikken igjen.. Og når jeg sier sykt glad, så mener jeg så glad at det faktisk kom en liten tåre. Små barn, store gleder. Er det ikke det de sier? Den er innmari god smaker barndom. Nå er jeg bare tilhenger av jordbær, men enig i at sjokolade er umulig å få tak, har nesten ikke sett det i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. mai 2013 #1737 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Litt OT: Fatter ikke hva det er med den milkshaken. Butikken hvor jeg jobber har solgt bøtter og spann, og nå klarer ikke Tine å levere nok. Jeg drakk den mye før, prøvde den nå også, men jeg velger heller en annen drikke, for den er ikke SÅ god, at butikker skal stå tomme Tror folk hamstrer dem fordi Tine har relansert dem midlertidig, de har ikke bestemt seg for ta den inn permanent. Jeg er også fan, men har bare kjøpt en om gangen, synes det er egoistisk å hamstre. Dessuten er den ikke billig akkurat, 17kr for 2, 5 dl jordbær shake. Man drikker det opp på to slurker, som NozMonster påpeker. Endret 15. mai 2013 av Vinglepetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 15. mai 2013 #1738 Del Skrevet 15. mai 2013 Håper de relanserer den permanent! Og gjerne i større beger. Så kan de heller fjerne Litagomilkshaken, den er ikke halvparten så god en gang selv om den er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. mai 2013 #1739 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg kjøpte en sånn med sjokolade istad. Den kostet 14 kr på Rema. Men den der litago milkshaken til Tine som er i 1/5 liter smaker det samme og koster ikke så mye mer. Haha så noen skrive om litago samtidig som meg. Jeg syns de smaker like godt hvertfall. Endret 15. mai 2013 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 15. mai 2013 #1740 Del Skrevet 15. mai 2013 Vet ikke om noen har nevt denne men men: For oss som ikke kan spise sukker var den veldig grei, smakte som pin-up. Inneholder søtstoffer, men det har jeg null problem med da jeg spiser is kanskje en gang i kvartalet Den i boks er kjempegod! Er så glad for at den har kommet. Pinneisen har jeg ikke smakt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå