Topplue Skrevet 6. mars 2013 #1441 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg liker IKKE Fun! Zeroh smaker kunstig, men i en helt annen klasse enn Fun. Jeg har bare smakt Hyllebær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. mars 2013 #1442 Del Skrevet 6. mars 2013 Er det noen her som ikke liker Fun-saft som liker Zeroh? Jepp. Men jeg kan ikke drikke den likevelsiden magen min er skikkelig uvenner med sukralose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 6. mars 2013 #1443 Del Skrevet 6. mars 2013 Denne her er veldig god! Vet ikke om den er ny, men jeg har ført sett den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #1444 Del Skrevet 6. mars 2013 Er det noen her som ikke liker Fun-saft som liker Zeroh? Jeg ser dere synes Zeroh smaker godt og mindre kunstig, men dere liker vel alle sammen Fun etter hva jeg forstår. Jeg synes Fun smaker ækk og blæ pga søtningsmiddelet, så jeg tviler egentlig på at jeg liker Zeroh. Liker ingen light-drikker foreløpig. Men er jo nysgjerrig og. Jeg likte fun light, men etter å ha smakt zeroh så endret det synspunktet mitt på fun light. det synes jeg sier mye om zeroh! fun light- folka må nok sette inn noen geniale tiltak nå for å i det hele tatt prøve å overleve i markedet har jeg en følelse av Denne her er veldig god! Vet ikke om den er ny, men jeg har ført sett den nå. neej. den er nok ikke ny. jeg har ihvertfall den for veldig lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 6. mars 2013 #1445 Del Skrevet 6. mars 2013 neej. den er nok ikke ny. jeg har ihvertfall den for veldig lenge siden. Ok, jeg har jo sett vanlig panda (den rød), og blå panda. Men denne har jeg først nå. Kanskje den har kommet flere steder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 6. mars 2013 #1446 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg synes også fersken&nektarin er klart best! Har prøvd granateple&blåbær og sitron&hylleblomst også, men de var ikke så gode. Finnes det flere? Ja Ananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1447 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg unngår også Fun-saftene pga smaken. Takler den nye med vannmelon om jeg har Farris å blande med. Zeroh likte jeg veldig godt. Jada, det smaker litt kunstig, men kan ikke sammenlignes med mange av Fun-saftene, synes jeg. Anonym poster: 414c1c604135374c0bd6324339c0a341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1448 Del Skrevet 6. mars 2013 Kan komme med en liten liste over hvilke nye ting jeg har smakt og hva jeg synes. Kebab-pizza Grandiosa: Denne var ikke god. Kjempesterk!! Og så er jeg ikke så glad i myk pizzabunn. Ble veldig skuffet, og kjøper den ikke igen. Jumbomais-sjokolade fra Freia: Kjempegod!! Akkurat som alle de andre Freia-platene:) Gresk Yoghurt med Pekannøtter og Honning: Denne likte jeg veldig godt! Har spist den flere ganger allerede. Krones-is med hvit sjokolade, blåbær og bringebær: NAM. Denne har jeg også spist flere ganger!! Smash-is: Fløte-is med noen kuler av smash oppi. Skulle ønske det var mere smash. Var jo veldig god, men ble litt kjedelig for min del. Royal-is med karamell og pecannøtter: Denne var god. Trippel er bedre! Sunniva Frokostjuice: Veldig god! Sunniva Pærejuice med solbær fra Hedmark: Kjempegod! YT Restitusjonsbar: Denne minner litt om Nutrilett sine sjokolader. Litt tørr og rar. Ikke veldig godt egentlig. Ny Japp-sjokolade: NAM! Kjøpt flere ganger allerede:) Rett-i-koppen Marokkansk Couscous: Litt sterk? Litt spesiell smak. Ikke så aller værst. Liker at det ikke er noe kjøtt i den. "Kjøttet" som er i de andre rett-i-koppene er utrolig ekkelt(smaker papp og er hardt). Shredded Wheat Frokostblanding: Firkantede fullkorns-"puffer" med fyll av bringebær, jordbær og tranebær. Synes den var mye bedre enn de vanlige, uten fyll. De smaker jo bare sponplater. Tommel-opp for denne!! Fun Light Vannmelon: Noe av det værste jeg har smakt!! Fy, så grusomt. Alle jeg bor med var enig. Sørlandschips med grilla kylling-smak: Helt grei, men føler at jeg har smakt den før. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe den igjen. Anonym poster: 56ff8c4c9fb30fcdae6522e45e324e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1449 Del Skrevet 7. mars 2013 Hennig-Olsen skal komme med ny bokseis så jeg på sidene deres. Den heter Easy og ser ut som om den enten er uten sukker eller uten et eller annet aent Blir spennende! Håper også boksen er litt mindre enn 2 liter. Anonym poster: db92a76a2b9f9826e2a26580ac3e18d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2013 #1450 Del Skrevet 7. mars 2013 Hennig-Olsen skal komme med ny bokseis så jeg på sidene deres. Den heter Easy og ser ut som om den enten er uten sukker eller uten et eller annet aent Blir spennende! Håper også boksen er litt mindre enn 2 liter. Anonym poster: db92a76a2b9f9826e2a26580ac3e18d8 den kommer i pinne-is-form også ser det ut til.. http://www.hennig-olsen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 7. mars 2013 #1451 Del Skrevet 7. mars 2013 Gledelig å se at Diplomis har fått en liten bøtte med Dream Is på småiskartet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. mars 2013 #1452 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg unngår også Fun-saftene pga smaken. Takler den nye med vannmelon om jeg har Farris å blande med. Zeroh likte jeg veldig godt. Jada, det smaker litt kunstig, men kan ikke sammenlignes med mange av Fun-saftene, synes jeg. Anonym poster: 414c1c604135374c0bd6324339c0a341 Hvordan synes du kunstigheten var i forhold til f.eks Pepsi Max og cola light/zero? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1453 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvordan synes du kunstigheten var i forhold til f.eks Pepsi Max og cola light/zero? Akkurat på de tingene der er jeg litt sær, tror jeg. Jeg liker nemlig ikke vanlig Cola eller Pepsi, og heller ikke Cola Zero. Men jeg liker Pepsi Max og Cola light.. Litt vanskelig å uttale meg om kunstigheten med utgangspunkt i de drikkene, mao. Altså, du kjenner det jo når du kjenner etter. Og det smaker ikke sukkersaft. Tror du bare må kjøpe en for å prøve selv. Anonym poster: 414c1c604135374c0bd6324339c0a341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. mars 2013 #1454 Del Skrevet 7. mars 2013 Akkurat på de tingene der er jeg litt sær, tror jeg. Jeg liker nemlig ikke vanlig Cola eller Pepsi, og heller ikke Cola Zero. Men jeg liker Pepsi Max og Cola light.. Litt vanskelig å uttale meg om kunstigheten med utgangspunkt i de drikkene, mao. Altså, du kjenner det jo når du kjenner etter. Og det smaker ikke sukkersaft. Tror du bare må kjøpe en for å prøve selv. Anonym poster: 414c1c604135374c0bd6324339c0a341 Hehe ok Jeg synes Fun, Pepsi Max, cola light/zero smaker det samme. Men synes det er kjipt å kjøpe en stor flaske med noe jeg tror jeg ikke liker. Er så unødvendig å helle ut. Må nok besøke noen som har tror jeg. Får holde meg til Lerum hjemme foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. mars 2013 #1455 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har funnet en liten forskjell på Zeroh og Fun light. Jeg lager meg som regel en 2-literskanne med saft som står på stuebordet til den er tom, om det går på en dag eller tre. Fun kan jeg ikke drikke på tredje dagen, da er den begynt å bli sur. Zeroh er daff tredje dag, men den kan drikkes om man er tørst midt på natten og ikke orker å blande ny saft. Det blir nok Zeroh i fremtiden. Det er også greit at den er drøyere med sin 1:9-blanding i forhold til Funs 1:4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 7. mars 2013 #1456 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg tror kanskje jeg er den eneste som har sagt at jeg ikke liker Zeroh her? Jeg er ikke superfan av Fun light, liker best saft fra f.eks. Hervik. Når jeg drikker saft så blander jeg den veldig svakt, så det blir mer vann med smak. Jeg synes Zeroh smaker veldig mye mer syntetisk enn det Fun light gjør. I tillegg har den en ekkel og "kald" ettersmak som ikke er i Fun light. Og det er uansett hvor svakt eller sterkt jeg blander den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna123 Skrevet 7. mars 2013 #1457 Del Skrevet 7. mars 2013 Smakte Gullskatt-isen i dag, og den var veldig god, men var ikke akkurat så ulik de andre sjokolade/vaniljeisene til Diplom-is (iallfall ikke dem som jeg har smakt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1458 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg synes Zeroh var så ille at jeg tenker å helle ut hele flaska, jeg syns den smakte veldg syntetisk. Har den med fersken og nektarin. Anonym poster: a5d18fb444c8ddb8e02cc2adfcb502f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 8. mars 2013 #1459 Del Skrevet 8. mars 2013 Noen som har funnet potetgull med spicy rømme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1460 Del Skrevet 8. mars 2013 Noen som har funnet potetgull med spicy rømme? Ja, på meny i trondheim. Skikkelig digg:) Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå