Susa Skrevet 27. februar 2013 #1401 Del Skrevet 27. februar 2013 hehee, så artig Det var ikke lett å velge ut kun en av smaksvariantene med tanke på hvor mye skryt alle sammen har fått her i tråden. Men jeg får jobbe meg igjennom variant etter variant Kjøpte dem alle sammen jeg...ehm... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 27. februar 2013 #1402 Del Skrevet 27. februar 2013 Kjøpte dem alle sammen jeg...ehm... Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. februar 2013 #1403 Del Skrevet 27. februar 2013 Var det ikke litt teit av Stratos å komme med Stratos Bobler nå rett etter Freia kom med sin Bobler? Stratos sin ser jo helt lik ut som Freia sin og.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. februar 2013 #1404 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg har blitt storfan av den nye greske yogurten med nøtter og honning Men, den med fersken synes jeg var skikkelig skuffende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 27. februar 2013 #1405 Del Skrevet 27. februar 2013 Vanlige isbokser er 2 liter. Jeg pleier veldig sjeldent å kjøpe is i 2-liters bokser. De eneste isboksene jeg har kjøpt er Dream yoghurtis og Ben og Jerrys. Definitivt ikke 2-liters bokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille..trille Skrevet 27. februar 2013 #1406 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg har blitt storfan av den nye greske yogurten med nøtter og honning Men, den med fersken synes jeg var skikkelig skuffende! Åååå, fersken var jo den beste! Følte meg superusunn da jeg spiste den med nøtter og honning, så gjør ikke det mer. He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 27. februar 2013 #1407 Del Skrevet 27. februar 2013 søppelmat. se hva det inneholder... Anonym poster: 7b4353ce88ea9c84e8f5138bde45fd99 Jeg listet bare opp nyheter, anbefalte de ikke. Forøvrig er innlegget du siterer fra 2010.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. februar 2013 #1408 Del Skrevet 27. februar 2013 Åååå, fersken var jo den beste! Følte meg superusunn da jeg spiste den med nøtter og honning, så gjør ikke det mer. He he Synes du virkelig? Jeg synes den var altfor kompakt/ underlig i konsistensen. Den med honning og nøtter derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 27. februar 2013 #1409 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg har blitt storfan av den nye greske yogurten med nøtter og honning Men, den med fersken synes jeg var skikkelig skuffende! Enig. Jeg så for meg at det skulle være litt sånn pure aktig i bunn, men det var jo bare fersken klumper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 1. mars 2013 #1410 Del Skrevet 1. mars 2013 Da har jeg smakr den greske yoghurten med jordbær smak, veldig mettende og god, kanskje litt for søt etter min smak . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mars 2013 #1411 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg har lett sånn etter smashisen, i dag fant jeg den. . . I småisboksen. . .jeg trodde jo det var en sånn stor boks jeg. ble litt skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #1412 Del Skrevet 2. mars 2013 Enig. Jeg så for meg at det skulle være litt sånn pure aktig i bunn, men det var jo bare fersken klumper. Ja, jeg håpet også på pure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 2. mars 2013 #1413 Del Skrevet 2. mars 2013 Er det noen som vet om en oversikt som viser hvilke varer som ble tatt ut av produksjon 1.februar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. mars 2013 #1414 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Er det noen som vet om en oversikt som viser hvilke varer som ble tatt ut av produksjon 1.februar? njææh, jeg så en artikkel om det... skal prøve å finne den igjen! jeg husker ihvertfall at den mikro-greia fra Mr.Lee utgår Endret 2. mars 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. mars 2013 #1415 Del Skrevet 2. mars 2013 Har prøvd den greske yoghurten, både den med fersken og den med honning og nøtter, og jeg likte faktisk begge to. Har også prøvd Zeroh! med fersken og nektarin, og jeg elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mars 2013 #1416 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvor finner dere zeroh? Jeg hat lett i flere forskjellige butikker,men ikke sett den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 3. mars 2013 #1417 Del Skrevet 3. mars 2013 Hva er den zerohen søtet med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 3. mars 2013 #1418 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvor finner dere zeroh? Jeg hat lett i flere forskjellige butikker,men ikke sett den Har funnet den både på Bunnpris og Coop obs hypermarked her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 3. mars 2013 #1419 Del Skrevet 3. mars 2013 Hva er den zerohen søtet med? Fra flasken min: "Søtstoffer (sukralose, acesulfame-K, aspartame). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 3. mars 2013 #1420 Del Skrevet 3. mars 2013 Fra flasken min: "Søtstoffer (sukralose, acesulfame-K, aspartame). Ah ok. Takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå