Edie Skrevet 25. februar 2013 #1381 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det noen som har smakt de ferdige fiskerettene? Rett i ovnen eller Rett fra posen eller no' sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. februar 2013 #1382 Del Skrevet 25. februar 2013 Har nylig prøvd jumbomais-sjokoladen, men jeg ble litt skuffa. Maiskornene var for harde etter min smak, og veldig store. At de var store burde jeg vel forventet også med det navnet. Jeg hadde forestilt meg at sjokoladen ville likne litt på Smash, men det synes jeg ikke den gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2013 #1383 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det noen som har smakt de ferdige fiskerettene? Rett i ovnen eller Rett fra posen eller no' sånt.. Jeg har prøvd denne fiskegratengen. Og jeg kommer nok til å kjøpe den flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 25. februar 2013 #1384 Del Skrevet 25. februar 2013 Er det noen som har smakt de ferdige fiskerettene? Rett i ovnen eller Rett fra posen eller no' sånt.. Jeg har smakt den gule. Synd den var god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 25. februar 2013 #1385 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg ble skuffa over Smash-isen. Var samme kulene med smash som i Smash-vaflene, så syns det ble litt kjedelig og kanskje for enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #1386 Del Skrevet 25. februar 2013 Prior har kommet med pølsekuler og utbeina kyllinglår. Så også noen frosne gryter, tikka masala og en til som var indisk. Ferdig bursdags-sjokoladekake så jeg i frysedisken. Det har også kommet noen tapasprodukter, tror de var fra Prior de og. søppelmat. se hva det inneholder... Anonym poster: 7b4353ce88ea9c84e8f5138bde45fd99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 25. februar 2013 #1387 Del Skrevet 25. februar 2013 Utbeina kyllinglår er jo helt topp. De har hatt det på markedet tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 25. februar 2013 #1388 Del Skrevet 25. februar 2013 I dag har jeg kjøpt den Lollipopisen for å smake... Har tydeligvis begynt å spise sukker igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 25. februar 2013 #1389 Del Skrevet 25. februar 2013 I dag har jeg kjøpt den Lollipopisen for å smake... Har tydeligvis begynt å spise sukker igjen... Du må fortelle! Jeg tørr ikke kjøpe den før jeg vet om den er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 25. februar 2013 #1390 Del Skrevet 25. februar 2013 Du må fortelle! Jeg tørr ikke kjøpe den før jeg vet om den er god Ja, skal gjøre det når jeg har smakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. februar 2013 #1391 Del Skrevet 25. februar 2013 søppelmat. se hva det inneholder... Anonym poster: 7b4353ce88ea9c84e8f5138bde45fd99 Bare MUKkamat alt sammen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 25. februar 2013 #1392 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns den Lollipop-isen var nydelig god Men jeg elsker Lollipop da.. denne er mer "kremet" på en måte, enn vanlig saft-is. Det er sånn som man får når man kjøper kule-is, og velger Lollipop. Og forresten, boksen var SVÆR. 1,5 liter. Sykt. Kommer aldri til å klare å spise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 25. februar 2013 #1393 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns den Lollipop-isen var nydelig god Men jeg elsker Lollipop da.. denne er mer "kremet" på en måte, enn vanlig saft-is. Det er sånn som man får når man kjøper kule-is, og velger Lollipop. Og forresten, boksen var SVÆR. 1,5 liter. Sykt. Kommer aldri til å klare å spise det. Del med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 25. februar 2013 #1394 Del Skrevet 25. februar 2013 Del med meg! Gjerne det! :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 27. februar 2013 #1395 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg smakte den nye leverposteien fra Mills idag! Pepper & Bacon Leverpostei! http://www.mills.no/mmmMMMills/dette-er-mills/nyhetsarkiv/heftig-og-hot-nyhet Og den var kjempegod Kommer definitivt til å spise mer av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 27. februar 2013 #1396 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg syns den Lollipop-isen var nydelig god Men jeg elsker Lollipop da.. denne er mer "kremet" på en måte, enn vanlig saft-is. Det er sånn som man får når man kjøper kule-is, og velger Lollipop. Og forresten, boksen var SVÆR. 1,5 liter. Sykt. Kommer aldri til å klare å spise det. Vanlige isbokser er 2 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. februar 2013 #1397 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) yeyyy! kjøpte en flaske med zeroh saft i dag, med nekarin og fesken og den var jo sååå god! Er imponert hvordan de har fått det til med tanke på null smak av kunstighet Endret 27. februar 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 27. februar 2013 #1398 Del Skrevet 27. februar 2013 yeyyy! kjøpte en flaske med zeroh saft i dag, med nekarin og fesken og den var jo sååå god! Er imponert hvordan de har fått det til med tanke på null smak av kunstighet I Know! Prøvde denne for første gang idag jeg også, var jo kjempegod! Og helt uten den kunstige ettersmaken som Fun light har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 27. februar 2013 #1399 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg syns den Lollipop-isen var nydelig god Men jeg elsker Lollipop da.. denne er mer "kremet" på en måte, enn vanlig saft-is. Det er sånn som man får når man kjøper kule-is, og velger Lollipop. Og forresten, boksen var SVÆR. 1,5 liter. Sykt. Kommer aldri til å klare å spise det. Jeg kjøpte denne i dag, og elsket den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. februar 2013 #1400 Del Skrevet 27. februar 2013 I Know! Prøvde denne for første gang idag jeg også, var jo kjempegod! Og helt uten den kunstige ettersmaken som Fun light har. hehee, så artig Det var ikke lett å velge ut kun en av smaksvariantene med tanke på hvor mye skryt alle sammen har fått her i tråden. Men jeg får jobbe meg igjennom variant etter variant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå