Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Crazycatlady

Jumbomais var ikke så veldig god syns jeg. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. Kjøper heller smash, men samboer likte den :)

Men Solo sunset var ganske god :)

Den nye osten til Synnøve med krydder rundt var ikke spesielt god heller. Smakte bare rart syns jeg.

Endret av Crazycatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er den iste-aktig, saftis-aktig eller mer fruktsaft?

Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76

Den med blåbær og granateple er vel enklest å beskrive som at den smaker godteri. Den med fersken og nektarin minner litt om iste, bare "mildere".(I mangel på bedre måte å beskrive det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sååå lyst til å smake på Zeroh-saften! Men ingen som har den her! Noen som vet noe sted i midtre buskerud som har den?

Har smakt Supermix soft bites, ganske grei egentlig, men er jo ganske lik mentos da, gubben likte den kjempegodt.

Og så smakte jeg på Karamell fra Freia, med flytende sjokoladekjerne inni. NAM! De var herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at den er ny, siden Ica fronter den en del, men Sørlandschips Vanlig Chips ble innkjøpt i dag. En helt vanlig chips med salt, rett og slett. Jeg synes den er supergod og kommer nok til å vinne over Maarud og Kims hver gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresk yoghurt med honning er en god idé, men ikke akkurat kjempegodt gjennomført. Honningen i min yoghurt var en steinhard klump som det var umulig å røre ut i yoghurten. Jeg hadde høye forventninger fordi jeg ELSKER yoghurt med honning, men det var en nedtur for min del. Når honningen endelig var mulig å røre ut var smaken i og for seg god, men neppe noe jeg kjøper igjen med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Nye Jappen var ikke noe for meg. Utrolig vanskelig å spise.

Vet ikke om den er ny, har ikke sett den før,men den Pottifar (teit navn) chipsen med salt og pepper var god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Den greske kostet 14,90 på Kiwi. Synes ikke det var så gæærnt.

Men det stod ikke næringsinnhold på den. Det var litt rart.

joda- om det er den med honning og pecannøtter du tenker på?

Hele yoghurten er i underkant av 260 kcal.

Eller var det noe annet i næringsinnholdet du lurte på kanskjeeem?

Mynona- idag måtte jeg juble litt på vegne av deg...

jeg så nemlig disse her, som jeg vet at du er så glad i:

31D4PW7VRHL.jpg

selvom de ikke er nye-nye, så er det vel nytt at de selges på en helt vanlig ica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg fant det under etter xxyzz sa fra. Jeg så ikke under i utgangspunktet ;)

Jeg har skuffen full av sånne bonbons!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jo, jeg fant det under etter xxyzz sa fra. Jeg så ikke under i utgangspunktet ;)

Jeg har skuffen full av sånne bonbons!

aah .. men nå er du ihvertfall trippel-sikker på at det står under! :laugh:

enda? prisen er sikkert en del stivere enn i det store utland og på tax-free,

men nå er det ihvertfall ingen krise om skuffen din plutselig blir tom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den er ny, har ikke sett den før,men den Pottifar (teit navn) chipsen med salt og pepper var god :)

Jeg spiste disse for noen uker siden og synes de var for mye pepret. Jeg sendte melding om det til Eldorado. De sa det var en produksjonsfeil og nå har jeg fått en eske med Eldorado-ting i posten som takk for at jeg gav beskjed. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Zeroh blåbær og granateple har jeg nettopp kjøpt 2 flaska av , å jeg liker ikke FUN saft osv. Så den var nam!

-Den nye jappen er den kvalmeste sjokoladen jeg har smakt, å jeg liker alle sjokolader (dessverre), den karamellen satt fast overalt

- Kose hjerter sour cream & onion er nok den nye favoritten, å det passer jo veldig fint når man skal ned et par kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

joda- om det er den med honning og pecannøtter du tenker på?

Hele yoghurten er i underkant av 260 kcal.

Eller var det noe annet i næringsinnholdet du lurte på kanskjeeem?

Mynona- idag måtte jeg juble litt på vegne av deg...

jeg så nemlig disse her, som jeg vet at du er så glad i:

31D4PW7VRHL.jpg

selvom de ikke er nye-nye, så er det vel nytt at de selges på en helt vanlig ica?

Vet du om den yoghurten inneholder fløte? Er vel mer kremet enn vanlig mener jeg. Lyst å smake, men tåler ikke fløte, bare melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

melk og fløte ja :Nikke:

Fun Light må jo virkelig gå konkurs i dette landet her, nå som Zeroh har kommet

Alle her er jo sååå begeistra for den! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blomst83

melk og fløte ja :Nikke:

Fun Light må jo virkelig gå konkurs i dette landet her, nå som Zeroh har kommet

Alle her er jo sååå begeistra for den! :ler:

Ja det spørs det ;) Jeg fløy jo rundt som en huggærn høne på desperat jakt etter funlight vannmelon,ble ett glass det og det står fremdels i skapet. Men de to fra ZerOH er langt i fra urørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Får mer og mer lyst til å prøve Zeroh etter å ha hørt så mye positivt om den her. Har sjekket alle butikkene i nærområdet uten å ha fått tak i den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...