Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra

Testet Skyr med sitron smak i dag, er den ? I hvertfall ny for meg. Den var ganske god, tror det blir gjenkjøp, tiltross for at jeg ikke er Skyr fanatiker, slik en del av venninne mine er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet Skyr med sitron smak i dag, er den ? I hvertfall ny for meg. Den var ganske god, tror det blir gjenkjøp, tiltross for at jeg ikke er Skyr fanatiker, slik en del av venninne mine er :fnise:

Den er ikke ny, men absolutt den beste syns jeg :)

Håper de kommer med appelsinsmak og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min spør etter fun light med blåbær. Men jeg har ikke sett den på lenge, er det en av varene som har forsvunnet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer kebabpizaen kun i en styrke, altså medium hot? Hvor sterkt er det? Pizzaen ser god ut, men jeg tåler ikke sterke sauser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke så veldig sterk. Den er nok borderline medium - hot tror jeg?

Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min spør etter fun light med blåbær. Men jeg har ikke sett den på lenge, er det en av varene som har forsvunnet igjen?

Jeg tror den har vært borte i flere år.

Jeg smakte dent med lakris og bær. Den minner meg om lakris- og bringebærdrops, ganske god, men fortrekker den med kun lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Den er ikke ny, men absolutt den beste syns jeg :)

Håper de kommer med appelsinsmak og!

Jeg er ganske sikker på at jeg så en med appelsin og mango i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kommer kebabpizaen kun i en styrke, altså medium hot? Hvor sterkt er det? Pizzaen ser god ut, men jeg tåler ikke sterke sauser

jeg så på en reklame at de sa den er mild sterk nesten, og vil man ha den sterkere, så kan man putte på jalapenos, og om man vil ha den mildere så kan man putte på rømmedessing. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så på en reklame at de sa den er mild sterk nesten, og vil man ha den sterkere, så kan man putte på jalapenos, og om man vil ha den mildere så kan man putte på rømmedessing. :)

Nånei, den er DEKKA med pittesmå jalepenos, som man ikke får av. Lite saus på, og det eneste som var snadder var selve kjøttet. Og det var det for lite av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte denne i går, og jeg holdt på å brenne av meg kjeften!!! Svei som F i hvertfall 15 min etterpå... så er du var for sterk mat, bør du holde deg unna!

Men den var absoltt grei på smak:)

Anonym poster: 032d74fe51bf16eb51c8294016eadf4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har den i Sverige (med stevia i stedet for aspartam).

Anonym poster: 778dd3c191480ea0a40da3f329650b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttet på kebabpizzaen smakte jo industriell kjøttpudding! Og pizzaen er ikke spesielt sterk, Kjenner at den er krydret, men den mangler jo ellers smak.

Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blomst83

Da fant jeg ZERoh saften på Rema.Kjøpte den med blåbær og granateple og peach og nectarine.De kan virkelig anbefales,så en ting er sikkert og det er at det ikke blir mere fun light på denne jenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeroh blåbær og granateple kunne vært veldig god, men det er litt for mye syntetisk smak i den for min del, i tillegg til en ettersmak av "kaldt".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...