Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Okey, så det altså saft-is på boks? Eller?

Den er vel litt mer "kremet" på en måte? Er den ikke sånn som når man kjøper kule-is med lollipop-smak? Eller er det bare sånn saft-is på boks, som du nevner? (Stiller spørsmålet til noen som har smakt den. Vet ikke helt hvem det er) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, der var jeg i dag, men glemte å se etter safta :(

Anonym poster: 295b9c1a068715eff5bc6f990083581e

De hadde alle typene, men ble bare en da det er noen dager til lønn :)

Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok med hyllebær og sitron-saften i jenteklubben, og alle likte den. "Endelig en saft som ikke bare er søt, men også frisk" sa en av jentene. Nå har jeg glemt hva de andre smakene er, men er det noen som har prøvd en av de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den også sånn ekkel ettersmak som Funlight? Hvis ikke vurderer jeg også å kjøpe den.

Jeg merker bittelitt ettersmak, men langt ifra like mye som Fun. Ikke noe spesielt jeg legger merke til om jeg ikke bevisst gikk inn for å kjenne etter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok med hyllebær og sitron-saften i jenteklubben, og alle likte den. "Endelig en saft som ikke bare er søt, men også frisk" sa en av jentene. Nå har jeg glemt hva de andre smakene er, men er det noen som har prøvd en av de andre?

Vet det er en granateple og blåbær, men jeg har ikke smakt denne enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en granateple og blåbær, men jeg har ikke smakt denne enda.

Jeg kjøpte denne i dag, og må si jeg ble positivt overrasket. Smakte egentlig ganske godteriaktig uten at det ble smakende for søtt eller kunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte denne første med lakris og bær. Syns ikke den var så veldig god.

jeg elsket lakris og bær, men ikke den med salt lakris. Noen som vet hva den lilla er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jumbomais var digg, potetgullet "smaksløk" var heller "smaksløs"... Smakte nesten ikke noe.

Ripsskyr smakte dritt, som forventet...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsket lakris og bær, men ikke den med salt lakris. Noen som vet hva den lilla er?

Den lilla ser jeg på nå. Det er lakris & urter.

Smaker helt OK, ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte denne første med lakris og bær. Syns ikke den var så veldig god.

nyhetsbilde-670x412-dentvane-feb13.jpg?maxwidth=370&maxheight=200

Den svarte smakte som vanlig svart dent. Tror bare de har endret eballasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at den skyren med rips og vanilje hadde såpass med klumper. Selve skyren var kjempegod, men ripsklumpene takla jeg ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg merker bittelitt ettersmak, men langt ifra like mye som Fun. Ikke noe spesielt jeg legger merke til om jeg ikke bevisst gikk inn for å kjenne etter =)

Da må den prøves :) Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne

Sweet_Chili_Jpg500p-250x250.jpg

Er kjempegod!!

Første biten synes jeg minnet om Tortilla-dipen til Maarud, men neste bit smakte litt anderledes. Den er bittelitt sterk. Altså ikke sterk-sterk, men sånn litt kick i den liksom. Og jeg tror den kan være god å bruke som dip også. Til grønsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk klarer å spise skyr.. huff. :P

Jumbomais var dødsgod ja! Tok meg bare et par-tre ruter før jeg var sinnsykt kvalm, men ah, de to-tre rutene var verdt det!!!

Ellers liker jeg den nye Soloen veldig godt. Den er ikke like søt som mye annen brus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh og den nye go'morgenen, den lyse. ELSKET DEN! Utrolig godt med yoghurt som ikke bare var supersukker, den var jo fremdeles søt, men mye mildere. Kjempegod. Likte den müsliblandingen godt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...