Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagbladet hadde saken om denne på forsiden sin i dag.Den er vistnok veldig omstridt.

Hmm. Kan du gi meg et kort referat over hvorfor den er omstridt? Finner ikke noe om det på Dagbladet.no ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Kjøpte ripsskyr og go morgen med mindre sukker idag. Gleder meg til å smake. Kjøpte også gårdspottis med havsalt og pepper, nam nam. Det var sykt godt. Samme med den nye jappen, den var diggbar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt Zeroh! med smak av granateple og blåbær. Kjempegod! Smaker godteri :rodmer: Absolutt en sterk konkurrent til diverse fun-varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Kjøpte ripsskyr og go morgen med mindre sukker idag. Gleder meg til å smake. Kjøpte også gårdspottis med havsalt og pepper, nam nam. Det var sykt godt. Samme med den nye jappen, den var diggbar! :)

go morgen`en som kom i høst eller når det var?

eller har det kommet nye en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Da har jeg kjøpt Zeroh! med smak av granateple og blåbær. Kjempegod! Smaker godteri :rodmer: Absolutt en sterk konkurrent til diverse fun-varianter.

Har den også sånn ekkel ettersmak som Funlight? Hvis ikke vurderer jeg også å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Da blir det tur til Coop mega ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte godt den greske yoghurten med honning og pecannøtter. Honningmengden kan man jo regulere selv om man synes det er for mye, men jeg synes det var litt lite nøtter. Hadde den vært billigere, hadde jeg nok kjøpt den ofte, men så dyr som den var, blir det nok bare en sjelden gang. Synd, for det var deilig med et rent produkt uten aroma og alt det andre tullet som de putter i andre yoghurter.

Anonym poster: d165c559bbca9b982c79ce9575498743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min boks med Lollipop på Rema idag.

Hva koster denne egentlig? Den er jo så svææær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

go morgen`en som kom i høst eller når det var?

eller har det kommet nye en gang til?

Jeg aner ikke, har ikke sett den før. Rød pakke, tror den var med bringebær og noe annet. Sto mindre søt og fiberkrønsj på den tror jeg. *orker ikke gå 4 m til kjøleskapet å se*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg aner ikke, har ikke sett den før. Rød pakke, tror den var med bringebær og noe annet. Sto mindre søt og fiberkrønsj på den tror jeg. *orker ikke gå 4 m til kjøleskapet å se*

åja.. den ja :)..jordbær og kiwi er det.

Den er ikke ny nei,.. den kom samtidig som solbær/blåbær-varianten,

og begge to er rett og slett grusomme!

Men det er nå meg..

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i zeroh med hyllebær og sitron, samt philadelfia med sweetchili på Mega valentinlyst i dag, gleder meg til å prøve:D

Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva koster denne egentlig? Den er jo så svææær. :)

Jeg er ganske sikker på at det var rundt 45kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolipop er jo ikke akkurat noe nytt, den har fantes før i boks også

Og endelig er den tilbake. Jippi!!

Min favorittis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i zeroh med hyllebær og sitron, samt philadelfia med sweetchili på Mega valentinlyst i dag, gleder meg til å prøve:D

Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267

Å, der var jeg i dag, men glemte å se etter safta :(

Anonym poster: 295b9c1a068715eff5bc6f990083581e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...