Sol79 Skrevet 7. februar 2013 #1181 Del Skrevet 7. februar 2013 Smashvaflene er jo også bare vanlige vafler som det følger smash til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1182 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har smakt Jumbomais. Syns det smaker veldig likt som Smash.. kanskje litt mindre salt-smak enn Smash. Men den var god, for all del. Anonym poster: 6d8719d8cedd70bb94e6e151d7ea6b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1183 Del Skrevet 7. februar 2013 Skyr med rips var fryktelig kornete? Bærene var også litt ekle selv om jeg er en person som elsker klumper. Er ikke begeistret for den kraftige aspartam smaken heller. Men rips og vanilje er en uslåelig kombinasjon, så akkurat det er jo perfekt. Hadde den bare kommet med sukker.. Premium med karamell var veldig god selv om jeg hadde håpt på en litt mer klissete karamell.. Sørlandschips Texas ble slukt ned av det mannlige kjønn, så den ble vel godkjent også. Ellers har vi smashvafler, smilpudding og ballerina blåbærlykke liggende klar for smaking når den tid kommer. Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1184 Del Skrevet 7. februar 2013 Det nye potetgullet fra Sørlandschips med salt var veldig god forresten. Så på ingredienslista og ble positivt overrasket. Det var bare poteter med skallet på, solsikkeolje og salt, tror jeg. Good!! Anonym poster: 6d8719d8cedd70bb94e6e151d7ea6b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest taco1 Skrevet 7. februar 2013 #1185 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Jeg har smakt den greske yogurten fra Synnøve med pekannøtter og honning nå. Selve yogurten var god den, men det var alt for mye honning så det ble veldig søtt og kvalmt, synes jeg. Så jeg skal ha oppi mindre av honningen hvis jeg kjøper den igjen. Synes forresten den var veldig dyr, nesten 20 kr tror jeg den kostet. Også har jeg smakt de jungel-kjeksene, de smakte litt som Gjende, altså de var fæle. Endret 7. februar 2013 av taco1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2013 #1186 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har kjøpt Philadelphia sweet chili i dag! Skal testes snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1187 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvor fant du den? Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2013 #1188 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvor fant du den? Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 7. februar 2013 #1189 Del Skrevet 7. februar 2013 Nettopp testa den formen med kylling og bacon fra Stabburet. SKUFFA! For det første, angrer på at jeg ikke tok det i en djuptallerken, selv om jeg lot den stå lengre enn oppgitt i ovnen, så har den ikke blitt fast i det hele tatt. Kyllingen og "sausen" er helt smakløs. Baconbitene er selvfølgelig gode, men det skal det mye til før de ikke er. Kommer ikke til å kjøpe igjen. Har fått tak i Skyr med rips og vanilje (siste som var igjen ) pluss den med bringebær(?), de skal testes til lunsj imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. februar 2013 #1190 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har smakt vannmelonsaft, og fyrsøøøren så fælt Fryktelig søtt, og smaka med honningmelon enn vannmelon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 7. februar 2013 #1191 Del Skrevet 7. februar 2013 Zeroh! med hyllebær og sitron: nam! Veldig lyst til å smake de andre også. Og Dent lakris og bær var kjempe god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 7. februar 2013 #1192 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har smakt vannmelonsaft, og fyrsøøøren så fælt Fryktelig søtt, og smaka med honningmelon enn vannmelon. Jeg som hadde gledet meg til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1193 Del Skrevet 7. februar 2013 Dent lakris og bær var ikke god. Som en skrev over her så var de første bitene gode, mens resten bare smakte metall i munnen. Ikke gjenkjøp! Holder meg til de gode gamle lakerol laktis med sea salt <3 Smakte Skyr melonmani idag. Var god, smakte faktisk litt som en mindre søt versjon av tine melonyoghurt . noe som ikke er å forakte MEN skyr med rips og vanilje er fortsatt favoritten!! Anonym poster: db92a76a2b9f9826e2a26580ac3e18d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 7. februar 2013 #1194 Del Skrevet 7. februar 2013 Zeroh! med hyllebær og sitron: nam! Veldig lyst til å smake de andre også. Og Dent lakris og bær var kjempe god. Hvor fant du den saften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 7. februar 2013 #1195 Del Skrevet 7. februar 2013 Og hvem produserer den saften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 7. februar 2013 #1196 Del Skrevet 7. februar 2013 Og hvem produserer den saften? Jeg prøvde å google,men uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 7. februar 2013 #1197 Del Skrevet 7. februar 2013 Takk for innsatsen likevel, jeg fikk ikke noe treff jeg heller... Jeg sitter akkurat nå og spiser smashvafler. Ærlig mening? Bortkasta penger. Rett og slett. Joda, vaflene er vanlige toro-vafler og smaker ålreit, men smashen kan man like gjerne kjøpe utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2013 #1198 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva er greia med smashvaflene? Hvor kommer smashen inn? Jeg så for meg at det var knuste smashbiter i røra, men det er kanskje ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 7. februar 2013 #1199 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva er greia med smashvaflene? Hvor kommer smashen inn? Jeg så for meg at det var knuste smashbiter i røra, men det er kanskje ikke det? Det trodde jeg også. Ble overrasket over at det ikke var det. Men da er det jo bare å lage Toro sine glutenfrie vafler og putte smash inni da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2013 #1200 Del Skrevet 7. februar 2013 Hæ? Er det bare vanlige vafler som man tar smash på i stedenfor syltetøy liksom? I så fall må det jo være det teiteste nye produktet i år vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå