Gjest NozMonster Skrevet 5. februar 2013 #1141 Del Skrevet 5. februar 2013 Unger kan vel spise knekkebrød de også, h*n som jeg passer på 2 år elsker Wasa Husmann med div pålegg ja, selvfølgelig kan de det.. jeg har ikke verken påstått eller trodd noe annet ihvertfall Hvordan var det barnevennlig?? Er det egentlig noe annet enn pakningen som gjør Jippi-varene barnevennlige?? De har epler og gulrøtter i serien liksom. Er de sprøytet med sukker da eller? litt vanskelig å sette fingern på... det er ikke det at knekkebrødet var av den lyse/hvite typen, men den hadde heller ingen frø på seg..hva skal jeg si? Det var et veldig streit knekkebrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. februar 2013 #1142 Del Skrevet 5. februar 2013 Ser du ikke nøkkelhullsmerket på produktet? Å de er vist sunne ifølge hjemmesida til Meny Hva er det da som gjør at gulrøttene og eplene fra Jippi er så mye sunnere enn løsvektepler eller gulrøtter fra Gartner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. februar 2013 #1143 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Hva er det da som gjør at gulrøttene og eplene fra Jippi er så mye sunnere enn løsvektepler eller gulrøtter fra Gartner? tror det hele bare er ment som en motivasjon til barna for å spise gulerøtter og epler. Endret 5. februar 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. februar 2013 #1144 Del Skrevet 5. februar 2013 Kanksje å få unger til å spise frukt og grønt pga morsom emballasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 5. februar 2013 #1145 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg kjøpte smash vafler i dag. Gleder meg til å teste de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 5. februar 2013 #1146 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg liker egentlig ikke skyr, men den med rips og vanilje var god. Det er også omtrent det eneste nye min kiwi har tatt inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 5. februar 2013 #1147 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg kjøpte smash vafler i dag. Gleder meg til å teste de. Åh, de høres så gode ut! Vet du om de er glutenfrie? Noen som har smakt stratosmuffins? De er ihvertfall glutenfrie. Vil ha! Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 5. februar 2013 #1148 Del Skrevet 5. februar 2013 Hva er det da som gjør at gulrøttene og eplene fra Jippi er så mye sunnere enn løsvektepler eller gulrøtter fra Gartner? Ingenting. Vi tror at barn spiser fler epler av det og derfor kjøper vi deres dyre produkt istedetfor løsvekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 5. februar 2013 #1149 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Enda en gledelig nyhet for Smash-elskere; Smash som iskrem! http://www.diplom-is...mash-som-iskrem Edit: Ser visst ut som den er nevnt allerede. Så forresten en diger pall med Vanilla Coke på Rema 1000 her om dagen. Er den kommet tilbake i vanlige butikker nå? Endret 6. februar 2013 av Madeon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 6. februar 2013 #1150 Del Skrevet 6. februar 2013 Enda en gledelig nyhet for Smash-elskere; Smash som iskrem! http://www.diplom-is...mash-som-iskrem Edit: Ser visst ut som den er nevnt allerede. Så forresten en diger pall med Vanilla Coke på Rema 1000 her om dagen. Er den kommet tilbake i vanlige butikker nå? Den har vært her i Trondheim i flere år på Meny. Rema 1000 fikk del vel for 1-2 år siden. Mener å tro at det er en privatperson som importerer og selger, ikke coka cola company norge. Vanilla coke er fantastisk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 6. februar 2013 #1151 Del Skrevet 6. februar 2013 I går fant jeg endelig fun light med vannmelon,så ser frem til å teste ut den etterpå. Men jakten på skyr med rips fortsetter,så da får man ta turen innom ICA supermarked som skal være kjent for et stort utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 6. februar 2013 #1152 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen av dere som har smakt Smash-isen? Lurer liksom litt på hvordan den er... Fikk servert smash-iskake for ei stund siden, og der var smashen blitt litt "bløtaktig" på en måte. Sånn som smash gjerne blir om de har ligget i godtesakåla et par dager om dere skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 6. februar 2013 #1153 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg har smakt skyr med rips, smaker omtrent som de andre. Så har jeg smakt gresk youghurt med skogsbær, det var ikke spesielt godt. Likte ikke helt konsistensen. Ellers har barna lagt sin elsk på Jippi brødet, spesielt største som hater korn i brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 6. februar 2013 #1154 Del Skrevet 6. februar 2013 Da var fun light vannmelon testa ut,og jeg greier ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes.Og ICA supermarked hadde som jeg håpet skyr med rips og vanilije,og det er uten tvil den beste de har kommet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1155 Del Skrevet 6. februar 2013 Fikk smakt l'amour vaniljejogurt med bringebær og sjokokrisp i dag. Namnam!! Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. februar 2013 #1156 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva er egentlig forskjellen på vanlig yoghurt og gresk yoghurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 6. februar 2013 #1157 Del Skrevet 6. februar 2013 Gresk yoghurt har mer fett og er mer kremete. Altså 10 ganger bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. februar 2013 #1158 Del Skrevet 6. februar 2013 OK. Takk for svar. Får vel prøve det en dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1159 Del Skrevet 6. februar 2013 Ble frustert da jeg var på nyvare jakt i dag. Meny her jeg bor var jo stengt! Er som regel de som bruker å ha de nye varene. Fikk testet de nye Dent'ene, lakris og bær var farlig god. Og kjøpt en fløteerstatning fra Vita hjertego', spent på den. Spiser nå sørlandschips sin nye vanlige variant av salt potetgull, helt ok. Om noen vet om en butikk i Trondheim som har Kims Spicy rømme, Stratosmuffinsmix og Smashvaffelmix så si gjerne i fra Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Meny Moholt har i alle fall Smashvafler Men ingen rips-Skyr..... Anonym poster: 548bbe610e8c93fe7488f807d39ab79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. februar 2013 #1160 Del Skrevet 6. februar 2013 Gresk yoghurt har mer fett og er mer kremete. Altså 10 ganger bedre. mmhm, også er det en hel del mer protein i den greske Det er bra for deg som har begynt å trene vet du Mynona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå