Mynona Skrevet 4. februar 2013 #1121 Del Skrevet 4. februar 2013 Meny i Trondheim:) Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Det var litt langt da.. Jumbomais og den kebab pizzaen har jeg sett mange steder. Også de nye synnøve youghurtene. Den nye skyren derimot er umulig å oppdrive Jeg har lett etter Jumbomaisen, men ikke funnet den. Men kebabpizzan fant jeg i Tronheim for 2 uker siden. Kanskje de er tidlig ute med nye varer i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1122 Del Skrevet 4. februar 2013 Det var litt langt da.. Jeg har lett etter Jumbomaisen, men ikke funnet den. Men kebabpizzan fant jeg i Tronheim for 2 uker siden. Kanskje de er tidlig ute med nye varer i Trondheim? Kun meny som har mange av de nye varene, de andre butikkene har en og annen. Jumbomaisen kjøpte mannen for to uker siden faktisk:) (og åt den før jeg fikk smake). Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 5. februar 2013 #1123 Del Skrevet 5. februar 2013 I går fant jeg en skyr på bunnpris som heter Melonmani. Aldri sett den før. Den var i alle fall veldig god! (spises i skrivende stund :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 5. februar 2013 #1124 Del Skrevet 5. februar 2013 Har smakt den nye sjokoladepuddingen med smak av smil(sjokoladen),og den var bare kvalm. Gikk rett i søppelet her hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 5. februar 2013 #1125 Del Skrevet 5. februar 2013 Ikke meningen å være off-topic her, men disse Skyr-jughurtene, er de sure? Syrlige i smaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 5. februar 2013 #1126 Del Skrevet 5. februar 2013 Endelig fant jeg rips skyr! På en stusselig bortgjemt Rimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. februar 2013 #1127 Del Skrevet 5. februar 2013 På min lokale Spar-butikk fant jeg ingenting nytt idag...rimelig skuffa...men de drev med varepåfylling, så kanskje jeg finner noe imårra. Ellers tror jeg at jeg må ta meg en tur til Meny, de er som regel veldig flinke til å ha nye produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. februar 2013 #1128 Del Skrevet 5. februar 2013 Kapteinens fylte med urte og grønnsakssaus. Denne kjøpte jeg i høst en gang, syns ikke den var noe særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 5. februar 2013 #1129 Del Skrevet 5. februar 2013 Prøvde dent lakris og bær med stevia. De fem første pastillene var gode, men så smakte det kun metall. Helt forferdelig, brakk meg nesten. Satt i forelesning så fikk ikke til å spytte den ut heller,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. februar 2013 #1130 Del Skrevet 5. februar 2013 Smakte Skyr med rips i dag. Den smakte neste bare litt "hardere" yoghurt, det som det IKKE smakte i det hele tatt, det var ripsene. Det hjelper heller ikke at det innerste lokket ikke var limt godt nok på på min boks. Heldigvis hadde det ikke lekket, men det var like før. Har også kjøpt Solo Sunset og den likte jeg, selv om ettersmaken er litt "vannete", altså så og si uten smak. Det er en blanding av julebrus og rød Fanta, tynnet litt ut, synes jeg. Men etter Skyren, drikker jeg heller Soloen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1131 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg var på både rimi og meny i dag, men fant ikke skyr med rips denne gangen heller. Jeg testa synnøve gresk yoghurt med jordbær. Jeg syns den var god, men den smakte som helt vanlig jordbæryoghurt. Den hadde bare litt tykkere konsistens enn den vanlige jordbæryoghurten til Tine, men ellers smakte det ganske likt. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 5. februar 2013 #1132 Del Skrevet 5. februar 2013 Kjøpte Dent med lakris og bringebær i håp om at den skulle smake likt gode gamle Lakryl. Det gjorde den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 5. februar 2013 #1133 Del Skrevet 5. februar 2013 Mange nye skyr produkter, og som den skyr-elskeren jeg er måtte jeg selvfølgelig kjøpe alle sammen Har foreløpig bare smakt på den med rips og bringebær, og den med vanilje og müsli. Den med rips var kjempegod, helt klart my favoritt! Den med vanilje og müsli var helt ok, her er det kun müslien som er ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 5. februar 2013 #1134 Del Skrevet 5. februar 2013 Fant nytt knekkebrød på butikken i dag, noen som har smakt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. februar 2013 #1135 Del Skrevet 5. februar 2013 Nei, ikke jeg ihverfall speltlompa, men jeg har smakt dette Jippi knekkebrødet. Jeg skjønner jo at denne serien er ment for å være barnevennlig, men jeg tenkte "hvor barnevennlig får man laget et knekkebrød?" Men jooo- det går visst veldig fint ann Det smakte ålright, men barnevennlig- det var det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. februar 2013 #1136 Del Skrevet 5. februar 2013 Unger kan vel spise knekkebrød de også, h*n som jeg passer på 2 år elsker Wasa Husmann med div pålegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. februar 2013 #1137 Del Skrevet 5. februar 2013 Nei, ikke jeg ihverfall speltlompa, men jeg har smakt dette Jippi knekkebrødet. Jeg skjønner jo at denne serien er ment for å være barnevennlig, men jeg tenkte "hvor barnevennlig får man laget et knekkebrød?" Men jooo- det går visst veldig fint ann Det smakte ålright, men barnevennlig- det var det... Hvordan var det barnevennlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 5. februar 2013 #1138 Del Skrevet 5. februar 2013 Kjøpte de derre Soft Bites i dag bare for å smake. Så jeg tok èn og gav posen til en venninne. Gjorde forsåvidt ingenting, var ikke noe nytt. De smakte helt greit, men det er jo de samme godtene som man av og til finner blant smågodtene. Ikke noe særlig nytt med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. februar 2013 #1139 Del Skrevet 5. februar 2013 Er det egentlig noe annet enn pakningen som gjør Jippi-varene barnevennlige?? De har epler og gulrøtter i serien liksom. Er de sprøytet med sukker da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. februar 2013 #1140 Del Skrevet 5. februar 2013 Er det egentlig noe annet enn pakningen som gjør Jippi-varene barnevennlige?? De har epler og gulrøtter i serien liksom. Er de sprøytet med sukker da eller? Ser du ikke nøkkelhullsmerket på produktet? Å de er vist sunne ifølge hjemmesida til Meny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå