Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For hver person her inne som sier at skyr med rips er utrolig god, blir jeg mer og mer irritert på butikkene i nærmiljøet mitt som ikke får de inn :( De bør virkelig komme hit snart!

Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jumbomais var god synes jeg. Smakte ganske likt som smash. Japp Star var veldig god, bedre enn snickers! Dent bær og lakris var også ganske god. Har kjøpt Yoplait dobbel 0% med appelsin og sitron, det sto nyhet på esken. Har ikke fått smakt den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Skyr med rips samme ugne og rare konsistens som resten av Skyr'ene?

Samme konsistens ja, men med bær oppi <3 Godt meg litt klumper!

Anonym poster: db92a76a2b9f9826e2a26580ac3e18d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg testet Jumbo Mais. Jeg syns ikke den var god i det hele tatt, og skjønner ikke at dere syns den smaker som smash?? :sjokkert:

Ellers har jeg fått smakt potetgullet med Spicy Rømme, namnam! Passelig sterk, men ikke noe du spiser før du skal kysse noen :fnise: Den nye osten fra Synnøve med krydret kant smakte kun vanlig ost, kanten var for mildt krydret til min smak. Grandiosa Kebab ble testet i helga, litt sterk, men den manglet fylde (i den grad man kan si det om pizza). Jeg savnet smak, det hjelper ikke at den er litt sterk når den ikke smaker noe. Kjøttet smakte farse og ikke skikkelig kjøtt. Blir ikke gjenkjøp.

Har også fått tak i youplait (?) jogurt med bringebær og sjokoladekrisp og gøy appelsinsaft, men disse er ikke testet enda.

VG har forresten testet 30 av de nye varene i dagens avis!

Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt to nye Findus produkter :)

Kapteinens fylte med urte og grønnsakssaus, og torsk med sitron og persillesmør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sånn derre Lollipop-is!! Spørs om jeg ikke må prøve den på lørdag om jeg finner den i butikken her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg testet Jumbo Mais. Jeg syns ikke den var god i det hele tatt, og skjønner ikke at dere syns den smaker som smash?? :sjokkert:

Ellers har jeg fått smakt potetgullet med Spicy Rømme, namnam! Passelig sterk, men ikke noe du spiser før du skal kysse noen :fnise: Den nye osten fra Synnøve med krydret kant smakte kun vanlig ost, kanten var for mildt krydret til min smak. Grandiosa Kebab ble testet i helga, litt sterk, men den manglet fylde (i den grad man kan si det om pizza). Jeg savnet smak, det hjelper ikke at den er litt sterk når den ikke smaker noe. Kjøttet smakte farse og ikke skikkelig kjøtt. Blir ikke gjenkjøp.

Har også fått tak i youplait (?) jogurt med bringebær og sjokoladekrisp og gøy appelsinsaft, men disse er ikke testet enda.

VG har forresten testet 30 av de nye varene i dagens avis!

Ååååå!! Hvor har du handlet a?? Du har jo prøvd så masse!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kjøpt to nye Findus produkter :)

Kapteinens fylte med urte og grønnsakssaus, og torsk med sitron og persillesmør.

Nå har jeg prøvd torsken med sitron pg persillesmør. Jeg syns det var veldig godt!

Dette er bra for sånne som meg som ikke er alt for flink til å tilberede fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny i Trondheim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, lollipop på boks igjen :D

Ellers gleder jeg meg til å prøve Synnøve-yougrtene. Spiste noe karamell-greier fra Freia i dag, helt greie men ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jumbomais og den kebab pizzaen har jeg sett mange steder. Også de nye synnøve youghurtene.

Den nye skyren derimot er umulig å oppdrive :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...