Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Finner ikke noe nytt i butikken jeg.. Har vært på Kiwi, Rema og Meny nå. Har sett spesielt etter Jumbomais, men den finnes jo ingensteder :sukk:

hehee.... vi får gå innom et par matbutikker i morgen mynona, så skal jeg garantere deg at vi skal finne minst 7 nye produkter som du vil ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe nytt i butikken jeg.. Har vært på Kiwi, Rema og Meny nå. Har sett spesielt etter Jumbomais, men den finnes jo ingensteder :sukk:

Finner den ikke jeg heller.

Anonym poster: 1e9f09b64963fdcb1950a587937549f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en plate med Jumbomais liggende i kjøleskapet nå! Mon tro om den får ligge i fred til gubben kommer hjem eller om jeg skal smake bare litt...? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyr med rips&vanilje var helt fantastisk god!! bedre enn alle de gamle :D Og den er uten sukker :D

Det har også kommet en Skyr med melon (i de variantene som er tilsatt sukker) og Skyr Vanilje har fått musli på toppen. Dette likte jeg dårlig, siden den er en av favorittene og jeg ikke pleier å ha lyst på musli.

Anonym poster: db92a76a2b9f9826e2a26580ac3e18d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jumbomais har jeg funnet flere ganger på Rema, men jeg har ikke fått smakt den enda da mannen åt den opp:D Japp star, sjokojungel og Fun Light Vannmelon har jeg funnet på bunnpris. Har smakt på japp star, god! Ikke kvalmende for meg, men jeg spiste ikke opp hele da jeg er mer det motsatte av en sjokoholiker. Spiser mest sjokolade rundt produktslippet og har enda igjen av julesjokoladen kjøpt for 2 mnd siden...

Har også fått smakt sørlandschips sitt nye potetgull med paprikasmak. Ingenting spesielt og blir nok ikke gjenkjøp. Gleder meg til å få smakt på det nye potetgullet fra Kims med spicy rømme, håper på å finne det til helgen:)

Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr med rips&vanilje var helt fantastisk god!! bedre enn alle de gamle :D Og den er uten sukker :D

Det har også kommet en Skyr med melon (i de variantene som er tilsatt sukker) og Skyr Vanilje har fått musli på toppen. Dette likte jeg dårlig, siden den er en av favorittene og jeg ikke pleier å ha lyst på musli.

Men du kan jo la være å ta på musli? Er du sikker på at den med melom hadde sukker?

Edit, ja den har sukker :)

Endret av Karpuzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du skyr med rips og vanilje? Jeg har ikke sett den noen steder.

Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett gele med cola og lime smak. Kan ikke tenke meg at det blir en hit.

Anonym poster: 3c3cc81dc3ef2554039313ed405fce80

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du skyr med rips og vanilje? Jeg har ikke sett den noen steder.

Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c

På prix i den lille bygda mi ;) På Mega i byen derimot hadde de ikke satt frem noen av de nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett gele med cola og lime smak. Kan ikke tenke meg at det blir en hit.

Anonym poster: 3c3cc81dc3ef2554039313ed405fce80

Ja, stemmer! jeg har smakt den nye geleen og smilepuddingen. Puddingen var ikke noe spesielt for meg, men jeg er rett og slett ikke glad i konsistensen. Samboer derimot slukte hele pakken og erklærte at dette var bra. Geleen derimot likte jeg, frisk! Men den var ikke god med vaniljesaus, må nytes bra:)

Disse produktene fant jeg på Rema.

Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Synnøve Finden har kommet med en gresk yoghurt med ulike smaker.Noen som har smakt de?

Anonym poster: 1e9f09b64963fdcb1950a587937549f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vafler med smash hørtes litt interessant ut, spørs om det må prøves i løpet av helga.

Nå handler det om nye varer på God Morgen Norge ;)

Jeg holdt på å dø da de spurte folk hva slags produkter de kunne tenke seg og den eldre damen svarte: Torsk med.... solo! Hun var bra søt. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GledeR meg til urteknekkebrød, potetgull med spicy rømme, jarlsberg og jumbomais!

GledeT meg til skyr rips, helt til jeg så at de har stappet vanilje oppi der også... Garantert ødelagt hele deb syrlige, friske ripssmaken! *finner ikke fornærmet og snurt smiley*

Endret av kaprifolen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og knasker på den nye sørlandschipsen, faktisk ikke så verst! Grillet kylling er smaken, ikke favoritt men kommer nok til å kjøpe den igjen innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å dø da de spurte folk hva slags produkter de kunne tenke seg og den eldre damen svarte: Torsk med.... solo! Hun var bra søt. :fnise:

Heheh, ja hun var det. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...