pinar Skrevet 25. januar 2013 #981 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg har sett skyr med melon, men usikker på om den er ny. Begeret er hvertfall nytt. Har og sett nye freia kjeks med kokesjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 25. januar 2013 #982 Del Skrevet 25. januar 2013 før andre 1. februarer og 1. septembere så har det blitt annonsert artikler i hytt og pine om de nye produktene som kommer, og desuten så har matbutikkene satt dem ut i veldig lang tid før lanseringsdatoen. Men denne gangen så synes jeg vi har fått en veldig liten innsikt? Kanskje det ikke kommer et sånt voldomt utslipp som det har gjort tidligere? Jeg tror det er mye relansering denne gangen og ikke like mange nyheter som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 25. januar 2013 #983 Del Skrevet 25. januar 2013 da har du ikke vært i denne tråden før rundt utslippsdatoen i hvertfall .denne tråden vekkes til livet ihvertfall en måned før 1.feb/1.sep med innlegg om mange nye ting. Men da blir det plutselig litt mer spennende i år da kanskje Joda (i flere år, faktisk), men hvis du tenker på de "oppsummeringsartiklene" så synes jeg fortsatt ikke de pleier å komme så tidlig? Eller tenker du på mer om én nyhet av gangen? Det har det kanskje vært litt dårlig med? Vi får håpe på at de kommer med noe superspennende som de vil overraske oss med! Sukkerfri fanta exotic hadde vært supert! Men det blir vel det samme gamle, noen nye fjordland-lignende greier, litt ny posemat og noe nytt godteri. Gi med noen nye spennende lette smøreoster! Den som kom i høst med oliven syntes jeg ikke var så god, så da er det bare kyllingvarianten som er god (og skinke en gang innimellom). Eller en ny smak (sukkerfri) skyr hadde gjort seg. Eller cottage cheese med smak. Nesten all maten som blir lansert er jo uansett drittmat jeg ikke har noe behov for å smake på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 25. januar 2013 #984 Del Skrevet 25. januar 2013 Ny kjeks: En blanding mellom Dots og Ballerina. En med brownie smak og en med sjokolade smak, disse kommer i en melkekartong. Mange nyheter fra findus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 25. januar 2013 #985 Del Skrevet 25. januar 2013 Ny kjeks: En blanding mellom Dots og Ballerina. En med brownie smak og en med sjokolade smak, disse kommer i en melkekartong. Mange nyheter fra findus. Brownie er lik dagens utgave, sjokoladen er ny (jeg trodde de hadde en sjokoladeversjon, jeg). Det er vel ikke en bladnig, bare det at de lanserer Dots under merkenavnet Ballerina? Ny ballerina med blåbær, da. Den fiskegratengen med poteter høres mye bedre ut enn de med macaroni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. januar 2013 #986 Del Skrevet 25. januar 2013 Joda (i flere år, faktisk), men hvis du tenker på de "oppsummeringsartiklene" så synes jeg fortsatt ikke de pleier å komme så tidlig? Eller tenker du på mer om én nyhet av gangen? Det har det kanskje vært litt dårlig med? Vi får håpe på at de kommer med noe superspennende som de vil overraske oss med! Sukkerfri fanta exotic hadde vært supert! Men det blir vel det samme gamle, noen nye fjordland-lignende greier, litt ny posemat og noe nytt godteri. Gi med noen nye spennende lette smøreoster! Den som kom i høst med oliven syntes jeg ikke var så god, så da er det bare kyllingvarianten som er god (og skinke en gang innimellom). Eller en ny smak (sukkerfri) skyr hadde gjort seg. Eller cottage cheese med smak. Nesten all maten som blir lansert er jo uansett drittmat jeg ikke har noe behov for å smake på en gang først og fremst; enig! Jaa til sukkerfrie varianter av sukkerbrus! for det andre: cottage cheese med smak finnes jo.. og jeg synes det er litt festlig at du nevner at du ønsker deg det, for mitt inntrykk er at folk flest ikke vet at de allerede finnes med smak....(chakalaka og en med sjarlottløk og persille mener jeg å huske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. januar 2013 #987 Del Skrevet 25. januar 2013 Denne har jeg ikke sett før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 25. januar 2013 #988 Del Skrevet 25. januar 2013 først og fremst; enig! Jaa til sukkerfrie varianter av sukkerbrus! for det andre: cottage cheese med smak finnes jo.. og jeg synes det er litt festlig at du nevner at du ønsker deg det, for mitt inntrykk er at folk flest ikke vet at de allerede finnes med smak....(chakalaka og en med sjarlottløk og persille mener jeg å huske) ops, glemte å presiseres søte smaker ! Typen spise på skolen-smaker! Eller med nøtter og tørket frukt som i sverige. Tror kanskje folk ikke vet om de fordi de ikke finnes overalt? Jeg ser de hvertfall sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. januar 2013 #989 Del Skrevet 25. januar 2013 først og fremst; enig! Jaa til sukkerfrie varianter av sukkerbrus! for det andre: cottage cheese med smak finnes jo.. og jeg synes det er litt festlig at du nevner at du ønsker deg det, for mitt inntrykk er at folk flest ikke vet at de allerede finnes med smak....(chakalaka og en med sjarlottløk og persille mener jeg å huske) Synes ikke de med smak er noe gode jeg. Men har bare sett de på Ultra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 25. januar 2013 #990 Del Skrevet 25. januar 2013 http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article6996441.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 26. januar 2013 #991 Del Skrevet 26. januar 2013 Nyhetene fra Tine. Edel Jarlsberg, YT-barene, to nye litagoer (?), lettere matfløte og ny embalasje på matlagingsproduktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 26. januar 2013 #992 Del Skrevet 26. januar 2013 Ny kjeks: En blanding mellom Dots og Ballerina. En med brownie smak og en med sjokolade smak, disse kommer i en melkekartong. Nooooo... De fjerner Ballerina med bringebær fra sortimentet til fordel for den nye med blåbær Må på butikken og kjøpe en pakke før de forsvinner nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. januar 2013 #993 Del Skrevet 26. januar 2013 Nyhetene fra Tine. Edel Jarlsberg, YT-barene, to nye litagoer (?), lettere matfløte og ny embalasje på matlagingsproduktene. Du som er i tvil på ja, de er ikke nye Skjønner ikke hvorfor de er på bilde i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 26. januar 2013 #994 Del Skrevet 26. januar 2013 Mange nyheter fra findus. Findus kan lære noe av Coop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2013 #995 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Jeg har smakt på Dent med stevia nå (salt lakris) og likte de godt. Pastillene inneholder i tillegg til stevia også maltitol, sorbitol og xylitol. Dent salty og eukalyptus relanserer også med stevia. Håper ikke de har "ødelagt" dent salty (hadde jo vært typisk...)! Men gleder meg veldig til å prøve de! De er uten aspartam og acesulfam K, men det betyr at det fortsatt er sorbitol, maltitol og xylitol i de? Mange som reagerer på det... Til dere som ikke liker at disse stoffene er med, så kan jeg fortelle av de er helt nødvending i sukkrefrie drops og pastiller. Når man ikke har med sukker, trengs det noe annet for å gi volum. Søtstoffer som aspartam, sucralose og stevia er konsentrerte og egner seg bare for å gi smak med ikke volum. Sukkeralkoholer slik som xylitol, maltitol, sorbitol og erythritol har en søthetsgrad som likner sukker og kan derfor brukes for å gi volum. Dessverre har de også en bivikrning ved at de kan gi luft i magen og virke avførende. Derfor står det advarsel om dette på pakken til sukkerfrie drops og pastiller. Sukkeralkoholer finnes også i noen typer frukt, for eksempel plommer. Å spise svisker er et velkjent kjerringråd for å få fart på magen. Nå er jeg litt på siden av tema, men tenkte jeg ville forklare litt nærmere dette med søtstoffer. Edit: Lagt til sitat Endret 26. januar 2013 av Perelandra 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 26. januar 2013 #996 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg smakte noe snacks med ostesmak som het et-eller-annet amigos. Knallgodt! Sticks, sombreros og tortillachips. Alt med oooooost!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. januar 2013 #997 Del Skrevet 26. januar 2013 Nooooo... De fjerner Ballerina med bringebær fra sortimentet til fordel for den nye med blåbær Må på butikken og kjøpe en pakke før de forsvinner nå. Trodde det var bare meg som kjøpte Ballerina med bringebær jeg. Kjøper aldri den med nougat, men liker godt bringebærtypen. Tror den ble blåbær kan være god jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. januar 2013 #998 Del Skrevet 26. januar 2013 Trodde det var bare meg som kjøpte Ballerina med bringebær jeg. Kjøper aldri den med nougat, men liker godt bringebærtypen. Tror den ble blåbær kan være god jeg da. Hva?? Skal bringebær ballerinan bort?? Det er jo den eneste av de som er gode! Så ikke noe nytt i dag heller i butikken jeg Og nå var jeg i annen butikk enn sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. januar 2013 #999 Del Skrevet 26. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #1000 Del Skrevet 26. januar 2013 Du som er i tvil på ja, de er ikke nye Skjønner ikke hvorfor de er på bilde i det hele tatt.. Jeg har ikke sett noen av de i hyllene. Anonym poster: e7b060fa16340448a7434bae38133ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå