Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk så spent gjennom Kiwien min nettopp på jakt etter nye ting. Men fant ikkeno nytt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

Åh, de må jeg se etter neste gang jeg er i butikken! Så skikkelig gode ut! Elsker Dent selv om jeg egentlig ikke skal spise kunstig søtning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de må jeg se etter neste gang jeg er i butikken! Så skikkelig gode ut! Elsker Dent selv om jeg egentlig ikke skal spise kunstig søtning.

Stevia er da ikke kunstig, det er en plante

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Så det ikke før du nevnte at det var stevia og jeg så på bildet av eskene en gang til. :) Litt sløv noen ganger. Men i de vanlige, gamle dentene er det vel aspartam? Har jo bare sett de til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Ja det er

Så det ikke før du nevnte at det var stevia og jeg så på bildet av eskene en gang til. :) Litt sløv noen ganger. Men i de vanlige, gamle dentene er det vel aspartam? Har jo bare sett de til nå.

Ja i de gamle er det aspartam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Dent-pastillene vil jeg gjerne prøve. :jepp:

Det kommer stadig nye produker med stevia etter at det ble tillatt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye Denten er ikke bare søtet med stevia.

Det kommer en ny french fries fra maarud, "super" (slik som super potetgullet). Med mindre fett tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk denne i butikken i dag, noen som har smakt den?

Japp-star.jpg

Ja!! Den er veldig god! Smaker mye peanøtter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

før andre 1. februarer og 1. septembere så har det blitt annonsert artikler i hytt og pine om de nye

produktene som kommer, og desuten så har matbutikkene satt dem ut i veldig lang tid før

lanseringsdatoen. Men denne gangen så synes jeg vi har fått en veldig liten innsikt?

Kanskje det ikke kommer et sånt voldomt utslipp som det har gjort tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før andre 1. februarer og 1. septembere så har det blitt annonsert artikler i hytt og pine om de nye

produktene som kommer, og desuten så har matbutikkene satt dem ut i veldig lang tid før

lanseringsdatoen. Men denne gangen så synes jeg vi har fått en veldig liten innsikt?

Kanskje det ikke kommer et sånt voldomt utslipp som det har gjort tidligere?

Tja, jeg synes ikke de artiklene pleier å komme så veldig lenge før, jeg? Synes heller de pleier å komme dagen før, eller samme dag (eventuelt dagen etter)? Mulig jeg husker feil! :) Har heller ikke sett så mye til nye varer enda, men så er butikkene jeg handler i generelt litt trege.

Ja, dessverre.

Æsj. For min del kunne de da heller beholdt aspartam men fjernet de andre. Jeg har ingen problemer med aspartam, men jeg får vondt i magen av en (eller fler?) av de andre :( Før kunne jeg spise en pakke dent uten noen som helst plager, men ikke nå lenger nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Tja, jeg synes ikke de artiklene pleier å komme så veldig lenge før, jeg? Synes heller de pleier å komme dagen før, eller samme dag (eventuelt dagen etter)? Mulig jeg husker feil! :) Har heller ikke sett så mye til nye varer enda, men så er butikkene jeg handler i generelt litt trege.

da har du ikke vært i denne tråden før rundt utslippsdatoen i hvertfall :fnise:

.denne tråden vekkes til livet ihvertfall en måned før 1.feb/1.sep med innlegg

om mange nye ting. Men da blir det plutselig litt mer spennende i år da kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...