Gjest NozMonster Skrevet 22. januar 2013 #961 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg vet ikke om det er et nytt produkt, men jeg fant Skogsbæryoghurt i retro-pakning. (Men med skje på toppen...) de kom i september står det http://www.tine.no/produkter/siste-nytt/tilbake-til-70-tallet-med-retroyoghurt Det er jo den samme gamle yoghurten da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. januar 2013 #962 Del Skrevet 22. januar 2013 Gikk så spent gjennom Kiwien min nettopp på jakt etter nye ting. Men fant ikkeno nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 22. januar 2013 #963 Del Skrevet 22. januar 2013 Smiiiiiiiiiiil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. januar 2013 #964 Del Skrevet 23. januar 2013 Grandiosa kebab har de hatt i Sverige i mange år. Den er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 24. januar 2013 #965 Del Skrevet 24. januar 2013 Fant noe nytt i butikken i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. januar 2013 #966 Del Skrevet 24. januar 2013 De Dentene så gode ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 24. januar 2013 #967 Del Skrevet 24. januar 2013 Åh, de må jeg se etter neste gang jeg er i butikken! Så skikkelig gode ut! Elsker Dent selv om jeg egentlig ikke skal spise kunstig søtning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2013 #968 Del Skrevet 24. januar 2013 Åh, de må jeg se etter neste gang jeg er i butikken! Så skikkelig gode ut! Elsker Dent selv om jeg egentlig ikke skal spise kunstig søtning. Stevia er da ikke kunstig, det er en plante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 25. januar 2013 #969 Del Skrevet 25. januar 2013 Å, trodde det var aspartam i sånt jeg. Da er jo saken en helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 25. januar 2013 #970 Del Skrevet 25. januar 2013 Det står en sånn grønn lapp på eskene med Stevia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 25. januar 2013 #971 Del Skrevet 25. januar 2013 Så det ikke før du nevnte at det var stevia og jeg så på bildet av eskene en gang til. Litt sløv noen ganger. Men i de vanlige, gamle dentene er det vel aspartam? Har jo bare sett de til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 25. januar 2013 #972 Del Skrevet 25. januar 2013 Ja det er Så det ikke før du nevnte at det var stevia og jeg så på bildet av eskene en gang til. Litt sløv noen ganger. Men i de vanlige, gamle dentene er det vel aspartam? Har jo bare sett de til nå. Ja i de gamle er det aspartam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. januar 2013 #973 Del Skrevet 25. januar 2013 De Dent-pastillene vil jeg gjerne prøve. Det kommer stadig nye produker med stevia etter at det ble tillatt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest taco1 Skrevet 25. januar 2013 #974 Del Skrevet 25. januar 2013 Den nye Denten er ikke bare søtet med stevia. Det kommer en ny french fries fra maarud, "super" (slik som super potetgullet). Med mindre fett tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. januar 2013 #975 Del Skrevet 25. januar 2013 Så faktisk denne i butikken i dag, noen som har smakt den? Ja!! Den er veldig god! Smaker mye peanøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 25. januar 2013 #976 Del Skrevet 25. januar 2013 Dent salty og eukalyptus relanserer også med stevia. Håper ikke de har "ødelagt" dent salty (hadde jo vært typisk...)! Men gleder meg veldig til å prøve de! De er uten aspartam og acesulfam K, men det betyr at det fortsatt er sorbitol, maltitol og xylitol i de? Mange som reagerer på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. januar 2013 #977 Del Skrevet 25. januar 2013 før andre 1. februarer og 1. septembere så har det blitt annonsert artikler i hytt og pine om de nye produktene som kommer, og desuten så har matbutikkene satt dem ut i veldig lang tid før lanseringsdatoen. Men denne gangen så synes jeg vi har fått en veldig liten innsikt? Kanskje det ikke kommer et sånt voldomt utslipp som det har gjort tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest taco1 Skrevet 25. januar 2013 #978 Del Skrevet 25. januar 2013 Dent salty og eukalyptus relanserer også med stevia. Håper ikke de har "ødelagt" dent salty (hadde jo vært typisk...)! Men gleder meg veldig til å prøve de! De er uten aspartam og acesulfam K, men det betyr at det fortsatt er sorbitol, maltitol og xylitol i de? Mange som reagerer på det... Ja, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 25. januar 2013 #979 Del Skrevet 25. januar 2013 før andre 1. februarer og 1. septembere så har det blitt annonsert artikler i hytt og pine om de nye produktene som kommer, og desuten så har matbutikkene satt dem ut i veldig lang tid før lanseringsdatoen. Men denne gangen så synes jeg vi har fått en veldig liten innsikt? Kanskje det ikke kommer et sånt voldomt utslipp som det har gjort tidligere? Tja, jeg synes ikke de artiklene pleier å komme så veldig lenge før, jeg? Synes heller de pleier å komme dagen før, eller samme dag (eventuelt dagen etter)? Mulig jeg husker feil! Har heller ikke sett så mye til nye varer enda, men så er butikkene jeg handler i generelt litt trege. Ja, dessverre. Æsj. For min del kunne de da heller beholdt aspartam men fjernet de andre. Jeg har ingen problemer med aspartam, men jeg får vondt i magen av en (eller fler?) av de andre Før kunne jeg spise en pakke dent uten noen som helst plager, men ikke nå lenger nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. januar 2013 #980 Del Skrevet 25. januar 2013 Tja, jeg synes ikke de artiklene pleier å komme så veldig lenge før, jeg? Synes heller de pleier å komme dagen før, eller samme dag (eventuelt dagen etter)? Mulig jeg husker feil! Har heller ikke sett så mye til nye varer enda, men så er butikkene jeg handler i generelt litt trege. da har du ikke vært i denne tråden før rundt utslippsdatoen i hvertfall .denne tråden vekkes til livet ihvertfall en måned før 1.feb/1.sep med innlegg om mange nye ting. Men da blir det plutselig litt mer spennende i år da kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå