Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Grandiosa Kebab!

Så den i butikken i går, men tenkte faktisk at det var spesial-sortiment her i Trondheim :ler: ikke så logisk, men hadde akkurat gått forbi hyllene med fiskeball, blandaball og ymse sodd-greier, så da kom kebabpizzan i samme kategori i hodet mitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Så den i butikken i går, men tenkte faktisk at det var spesial-sortiment her i Trondheim :ler: ikke så logisk, men hadde akkurat gått forbi hyllene med fiskeball, blandaball og ymse sodd-greier, så da kom kebabpizzan i samme kategori i hodet mitt :ler:

hahhaaa...du er merkelig i blant du Mynona :ler:

Man vet jo aldri med disse trønderne for så vet, men neida- den finnes (snart) i hele dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kebab grandisen igår jeg også. Ikke akkurat noe som fristet..

Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye hatting produkter :)

Hva betyr Rundstykker med topping på begge sider??

Har ikke sett den mais-sjokoladen enda jeg.. Er nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hva betyr Rundstykker med topping på begge sider??

sitat artikkel:

"Gourmetstykkene kan vi si er to rundstykker i ett, da de er toppet med valmuefrø, mens bunnen er dyppet i solsikkefrø."

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat artikkel:

"Gourmetstykkene kan vi si er to rundstykker i ett, da de er toppet med valmuefrø, mens bunnen er dyppet i solsikkefrø."

Akkurat. Orket ikke lese hele nemlig. Visste ikke at det het topping. Kaller det frø bare jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koker litt grøt jeg, også har jeg noen ferske epler og et dryss kanel på.... Blir stadig overrasket over disse nye latmansproduktene som er både dyrere og verre for kroppen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Koker litt grøt jeg, også har jeg noen ferske epler og et dryss kanel på.... Blir stadig overrasket over disse nye latmansproduktene som er både dyrere og verre for kroppen.

jaja, men så handler denne tråden om hvilke nye produkter som har kommet på¨markedet, og desuten så er sånn havregrøt ganske smart å slenge med seg i veska for å ta med på skole/jobb om man har tilgang på vannkoker.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kebab grandisen igår jeg også. Ikke akkurat noe som fristet..

Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb

Var faktisk forbausende god den Kebab-pizzaen! Og det kommer fra noen som ikke er så veldig begeistra for færdigpizza generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De der er ikke nye, vi har hatt dem på butikken siden i fjor

Åå, det kan godt hende, jeg har i allefall ikke sett disse før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen sånne fiskepinner i mange fasonger i frysedisken for et par uker siden. Har ikke sett de før. Kanskje nye?

Men jeg var i en butikk jeg vanligvis ikke handler i, så kan hende de bare ikke har det der jeg handler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så noen sånne fiskepinner i mange fasonger i frysedisken for et par uker siden. Har ikke sett de før. Kanskje nye?

Men jeg var i en butikk jeg vanligvis ikke handler i, så kan hende de bare ikke har det der jeg handler..

Var de formet som fisker? i så fall er de ikke nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de formet som fisker? i så fall er de ikke nye :)

Mulig.. Husker ikke. Da var de evt bare nye for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jumbomais var god. Smakte litt som smash. :) Trodde jeg skulle få ha plata for meg selv, ettersom mannen og sønnen ikke liker Mais, men den gang ei du. De synes den var kjempegod. :fnise:

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er et nytt produkt, men jeg fant Skogsbæryoghurt i retro-pakning. (Men med skje på toppen...)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...