Lykkelitenen Skrevet 9. januar 2013 #901 Del Skrevet 9. januar 2013 Sjokolade med mais høres godt ut, men er spent på konsistensen på maiskornene, om det er typ tannknekker-konsistens eller om de er vanlig nøttekonsistens..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 9. januar 2013 #902 Del Skrevet 9. januar 2013 Den ser god ut, men jeg lurer på om den ikke smaker litt som snickers? Trur det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 9. januar 2013 #903 Del Skrevet 9. januar 2013 Kom på en annen ting jeg så på kiosken i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. januar 2013 #904 Del Skrevet 9. januar 2013 Disse kommer tilbake i mai *milkshake* yessssss! Endeliiig! Elsker den jordbær-milkshaken der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #905 Del Skrevet 9. januar 2013 Disse kommer tilbake i mai 9 år siden de sluttet å produsere den?? Synes å huske jeg drakk bananmilkshaken for 4-5 år siden på en fergetur. Bra jeg overlevde. Eller påbegynnende demens.. Jaja, glad de kommer tilbake! Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 9. januar 2013 #906 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) mener du denne? isåfall så kom den for høsten for litt mer enn 2 år siden Oida! Jeg husker ikke helt hvordan boksen så ut, men mye mulig det er den. Men hvorfor står det fortsatt nyhet på boksen da? Hvor lenge er ting egentlig nytt her i landet? Dette er en butikk med maaaange kunder også, så er ikke noe gammelt som står igjen heller. Jeg spiser ikke så mye nugatti skjønner jeg siden jeg ikke har sett den før nå! Endret 9. januar 2013 av Borghild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 9. januar 2013 #907 Del Skrevet 9. januar 2013 Disse kommer tilbake i mai :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 9. januar 2013 #908 Del Skrevet 9. januar 2013 Disse kommer tilbake i mai Jippi!!!!! Gud, jeg savnet disse da jeg var gravid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 9. januar 2013 #909 Del Skrevet 9. januar 2013 Den ser god ut, men jeg lurer på om den ikke smaker litt som snickers? Jeg smakte denne i jula, men synes ikke den smakte som snickers. Kan likevel ikke huske helt hva den smakte, men jeg likte den absolutt! Wow, dette var hjelpesomt, tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 11. januar 2013 #910 Del Skrevet 11. januar 2013 Ny Solo, Solo Sunset: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. januar 2013 #911 Del Skrevet 11. januar 2013 Så faktisk denne i butikken i dag, noen som har smakt den? Nå har jeg smakt den og synes den var veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 11. januar 2013 #912 Del Skrevet 11. januar 2013 Ny Solo, Solo Sunset: Hva slags smak er det? Grapefrukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 11. januar 2013 #913 Del Skrevet 11. januar 2013 :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. januar 2013 #914 Del Skrevet 11. januar 2013 Hva slags smak er det? Grapefrukt? spennende eksotiske frukter og smaker står det på siden der. det er typisk om denne soloen bare kommer ut med sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 11. januar 2013 #915 Del Skrevet 11. januar 2013 Oida! Jeg husker ikke helt hvordan boksen så ut, men mye mulig det er den. Men hvorfor står det fortsatt nyhet på boksen da? Hvor lenge er ting egentlig nytt her i landet? Dette er en butikk med maaaange kunder også, så er ikke noe gammelt som står igjen heller. Jeg spiser ikke så mye nugatti skjønner jeg siden jeg ikke har sett den før nå! I butikk regnes det som "nyhet" i to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. januar 2013 #916 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg smakte denne i jula, men synes ikke den smakte som snickers. Kan likevel ikke huske helt hva den smakte, men jeg likte den absolutt! Wow, dette var hjelpesomt, tenker jeg Litt peanuttsmør aktig syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. januar 2013 #917 Del Skrevet 11. januar 2013 Hadde tenkt å gå innom freiakiosken å kjøpe den mais-sjokoladen i dag. Men glemte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 12. januar 2013 #918 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Så faktisk denne i butikken i dag, noen som har smakt den? Ja, den var kjempegod! Synes nesten den var bedre enn vanlig japp, som forøvrig er min favoritt. Blir nok en ny favoritt som helgekos denne her Endret 12. januar 2013 av Sofie_22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlilja Skrevet 13. januar 2013 #919 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg så denne på Deli idag. og på Coop Mega en Freia premium med noe sånn italiensk kjeks ting i. Husker center med pæresmak. Den var god, men den er vel helt borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 13. januar 2013 #920 Del Skrevet 13. januar 2013 Vet noen om denne fortsatt finnes? Den beste chipsen noen sinne, men har ikke sett den i butikkene på flere år!!! Den var jo så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå