AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #861 Del Skrevet 19. november 2012 Regner med det går under aroma jeg. Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2012 #862 Del Skrevet 19. november 2012 Den er veldig god og veldig mye bedre enn Royal fra DiplomIs, men nå er all iskrem fra Hennig-Olsen bedre enn DiplomIs sin! Hva? Neeeeiiiiii det er jo omvendt! Diplom-is er jo mye bedre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. november 2012 #863 Del Skrevet 19. november 2012 Hva? Neeeeiiiiii det er jo omvendt! Diplom-is er jo mye bedre! Nei. Fløteisen fra HennigOlsen er god og fyldig, "Fløte"isen fra DiplomIs er vannete og ekkel! Ja til HennigOlsen, nei til DiplomIs Og det må jo være en styrelse at vi er uenige, hvis ikke ville en av de to ikke klart seg i markedet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. november 2012 #864 Del Skrevet 19. november 2012 Nei. Fløteisen fra HennigOlsen er god og fyldig, "Fløte"isen fra DiplomIs er vannete og ekkel! Ja til HennigOlsen, nei til DiplomIs Og det må jo være en styrelse at vi er uenige, hvis ikke ville en av de to ikke klart seg i markedet. Ja, det er nok like greit det! Kan faktisk være enig i at Diplomis sin vaniljeis i boks ikke er noe særlig, jeg pleide alltid å kjøpe Henning Olsen sin før, men synes den ble forandret i fjor en gang, samtidig som de forandret innpakningen? Og etter det var den ikke like god! Så nå er det i grunnen lenge siden jeg har kjøpt en god vaniljeis i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. november 2012 #865 Del Skrevet 19. november 2012 smaken er som baken- ...delt i to! noen liker morra, og andre liker dattra ..men kanskje vi skal peile inn på riktig spor igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 19. november 2012 #866 Del Skrevet 19. november 2012 Hva? Neeeeiiiiii det er jo omvendt! Diplom-is er jo mye bedre! Vask munnen din! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #867 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg synes Nyt Julen yoghurtene var skikkelig gode. Var så nysgjerrig på smakene at hele pakken forsvant i løpet av 3 timer. Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 22. november 2012 #868 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg synes den nye Pepperkakeisen til Hennig Olsen er suuuupergod. Litt vel dyr for min studentlommebok, så jeg tror kanskje jeg kommer til å kjøpe vanlig vaniljeis og blande pepperkaker i den som jeg vanligvis gjør.. men absolutt en supert produkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 22. november 2012 #869 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg synes den nye Pepperkakeisen til Hennig Olsen er suuuupergod. Litt vel dyr for min studentlommebok, så jeg tror kanskje jeg kommer til å kjøpe vanlig vaniljeis og blande pepperkaker i den som jeg vanligvis gjør.. men absolutt en supert produkt! Hva koster den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 22. november 2012 #870 Del Skrevet 22. november 2012 Hva koster den? På Meny her i byen kostet den 60,- Mulig det ikke er så innmari dyrt i forhold til andre typer iskrem, men jeg synes det var litt stivt.. mulig jeg bare har litt dårlig råd nå for tiden også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 22. november 2012 #871 Del Skrevet 22. november 2012 På Meny her i byen kostet den 60,- Mulig det ikke er så innmari dyrt i forhold til andre typer iskrem, men jeg synes det var litt stivt.. mulig jeg bare har litt dårlig råd nå for tiden også da Okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. november 2012 #872 Del Skrevet 22. november 2012 På Meny her i byen kostet den 60,- Mulig det ikke er så innmari dyrt i forhold til andre typer iskrem, men jeg synes det var litt stivt.. mulig jeg bare har litt dårlig råd nå for tiden også da Det så ut til at det var en to-litersboks, så da vil jeg tro at det er omkring der prisen ligger. Oreoisen koster vel 50-55 kroner for en boks, og den er det mindre i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #873 Del Skrevet 22. november 2012 1,5 L Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. november 2012 #874 Del Skrevet 22. november 2012 1,5 L Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb Takk, jeg bare så på bildet og syns det lignet på 2 liters boksene. Tanken på is og pepperkake fenger ikke helt, så jeg kommer nok ikke til å prøve den. Og det kan være like greit, for jeg liker allerede altfor mange forskjellige typer iskrem i så stor grad at jeg "må ha det - bare må ha det"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. november 2012 #875 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg kjøpte den pepperkakeisen for en liten stund siden. Kjempegod! Og tydeligvis gjorde jeg en god deal. Betalte 36 kroner. (den gikk ikke inn på strekkoden så mennesket bak kassa tok samme pris som annen Hennig Olsen is) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 23. november 2012 #876 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg kjøpte den pepperkakeisen for en liten stund siden. Kjempegod! Og tydeligvis gjorde jeg en god deal. Betalte 36 kroner. (den gikk ikke inn på strekkoden så mennesket bak kassa tok samme pris som annen Hennig Olsen is) Haha heldig! Jeg kjøper ikke is så ofte, så jeg har egentlig ikke peiling på hva som er billig og ikke i den kategorien. Men uansett, oppdaget enda en nyhet på isfronten da jeg var på Coop Obs! istad. Pepperkake-sandwich! Selvfølgelig måtte Diplom-Is ha en konkurrent også, hihi. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 9. januar 2013 #877 Del Skrevet 9. januar 2013 Wow! Sjokolade med mais O.o 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 9. januar 2013 #878 Del Skrevet 9. januar 2013 Wow! Sjokolade med mais O.o Faen... det hørtes godt ut. Og jeg spiser ikke sukker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 9. januar 2013 #879 Del Skrevet 9. januar 2013 Noen som har sett denne sjokoladen noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. januar 2013 #880 Del Skrevet 9. januar 2013 Skeeeeptisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå