Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

det er rart, men helt sant mynona!

mamma sier " En pottit er ikke en pottit!" og som karpuzi skrev også- pasta smaker også forskjellig :) (noe jeg bestandig har lurt på hvorfor er sånn!)

Jeg liker å tro det er noe med tyggekosistensen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så nylig at Toro har kommet med en pannekakerøre som det er bare å helle i pannen. Ingen utblanding med vann, bare klem litt på posen så ingrediensene blander seg skikkelig. Jeg liker ekstra kjappe løsninger, så jeg prøvde den.

Det skulle jeg aldri gjort. Normalt når man steker pannekaker, kommer det en eller annen form for kake ut, uansett om man bruker feil smør, lager den litt tykkere eller litt tynnere enn vanlig, forskjellig temperatur osv. Men ikke her. Her fikk jeg ikke pannekaken riktig løs, selv med den tynneste stekespaden jeg kunne finne, i teflonpanne. Det endte opp med en klump og den smakte definitivt ikke godt!!

Jeg kommer ikke til å kjøpe Toros pannekakerøre mer!! Er det andre med andre erfaringer, vil jeg gjerne høre, men dette var totalt mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest NozMonster

denne her kommer til jul.......!

har smakt pepperkake-is en gang før, og det er det diggeste

man kan få når det gjelder is!

pepperkakeis.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smakt pepperkakeis en gang, og det var fantastisk. Men det var ikke vaniljeis med klumper, det var 'ren' pepperkakeis. Håper ikke det smaker for mye vanilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har også smakt pepperkakeis en gang, og det var fantastisk. Men det var ikke vaniljeis med klumper, det var 'ren' pepperkakeis. Håper ikke det smaker for mye vanilje!

hvor kjøpte du den?

jeg kjøpte den for en del år siden i isdisken på mammamia.

jeg husker ikke helt om den var lik den du beskrev, eller med vanilje... men begge er sikkert gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smakte Sandwich Pepparkaksglass i Sverige et år, og nam, nam!! Men husker ikke om denne har vært lansert i Norge noen gang?pepparkaksglass_22869981.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkakeis lages best ved å ta en god vaniljeis og røre inn knuste pepperkaker til smaken blir som du selv ønskjer ;) Servert med saus av varme skogsbær er dette heeeelt nydelig;) Bare sånn til info

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte Sandwich Pepparkaksglass i Sverige et år, og nam, nam!! Men husker ikke om denne har vært lansert i Norge noen gang?pepparkaksglass_22869981.jpg

Denne var i norge for noen år siden, men bare i sekspakning. :) Den hadde samme form og utseende som den "vanlige" sandwitchen, men med rødt papir.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var i norge for noen år siden, men bare i sekspakning. :) Den hadde samme form og utseende som den "vanlige" sandwitchen, men med rødt papir.

Oki, ble vel kanskje ingen slager, da... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkakeis lages best ved å ta en god vaniljeis og røre inn knuste pepperkaker til smaken blir som du selv ønskjer ;) Servert med saus av varme skogsbær er dette heeeelt nydelig;) Bare sånn til info

Men da er jo isen flytende når man skal spise den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

jeg syntes den isen der virka skikkelig ekkel, ved de 5 første øyenkastene, fordi jeg var overbevist om at det stod "paprika" på den... hehee... naaaaam paprika-is!

Men da er jo isen flytende når man skal spise den da?

... :klo: .... den der forsto jeg ikke Mynona?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du aldri spist varme bjørnebær på god vaniljeis?!

Jeg liker ikke is :) Hvordan det? Jeg vet at det er vanlig kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes den isen der virka skikkelig ekkel, ved de 5 første øyenkastene, fordi jeg var overbevist om at det stod "paprika" på den... hehee... naaaaam paprika-is!

... :klo: .... den der forsto jeg ikke Mynona?

Nei altså hun sa at man skulle røre inn pepperkakebiter i vaniljeis, Men isen er jo ikke noe god når den er så smeltet at det er mulig å røre noe inn i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså hun sa at man skulle røre inn pepperkakebiter i vaniljeis, Men isen er jo ikke noe god når den er så smeltet at det er mulig å røre noe inn i den.

Ah ja det er sant. Jeg tenkte på varmt og kaldt jeg haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...