pinar Skrevet 30. september 2012 #801 Del Skrevet 30. september 2012 det er rart, men helt sant mynona! mamma sier " En pottit er ikke en pottit!" og som karpuzi skrev også- pasta smaker også forskjellig (noe jeg bestandig har lurt på hvorfor er sånn!) Jeg liker å tro det er noe med tyggekosistensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. oktober 2012 #802 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg så nylig at Toro har kommet med en pannekakerøre som det er bare å helle i pannen. Ingen utblanding med vann, bare klem litt på posen så ingrediensene blander seg skikkelig. Jeg liker ekstra kjappe løsninger, så jeg prøvde den. Det skulle jeg aldri gjort. Normalt når man steker pannekaker, kommer det en eller annen form for kake ut, uansett om man bruker feil smør, lager den litt tykkere eller litt tynnere enn vanlig, forskjellig temperatur osv. Men ikke her. Her fikk jeg ikke pannekaken riktig løs, selv med den tynneste stekespaden jeg kunne finne, i teflonpanne. Det endte opp med en klump og den smakte definitivt ikke godt!! Jeg kommer ikke til å kjøpe Toros pannekakerøre mer!! Er det andre med andre erfaringer, vil jeg gjerne høre, men dette var totalt mislykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #803 Del Skrevet 18. oktober 2012 denne her kommer til jul.......! har smakt pepperkake-is en gang før, og det er det diggeste man kan få når det gjelder is! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 18. oktober 2012 #804 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har også smakt pepperkakeis en gang, og det var fantastisk. Men det var ikke vaniljeis med klumper, det var 'ren' pepperkakeis. Håper ikke det smaker for mye vanilje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #805 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har også smakt pepperkakeis en gang, og det var fantastisk. Men det var ikke vaniljeis med klumper, det var 'ren' pepperkakeis. Håper ikke det smaker for mye vanilje! hvor kjøpte du den? jeg kjøpte den for en del år siden i isdisken på mammamia. jeg husker ikke helt om den var lik den du beskrev, eller med vanilje... men begge er sikkert gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. oktober 2012 #806 Del Skrevet 19. oktober 2012 Oj, to av mine favoritter. Is og pepperkake. Sammen Må jo bare bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 19. oktober 2012 #807 Del Skrevet 19. oktober 2012 hvor kjøpte du den? Fikk en minikule på Smak av Oro for mange år siden, var altså ikke i produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 19. oktober 2012 #808 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg smakte Sandwich Pepparkaksglass i Sverige et år, og nam, nam!! Men husker ikke om denne har vært lansert i Norge noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
denn Skrevet 19. oktober 2012 #809 Del Skrevet 19. oktober 2012 Pepperkakeis lages best ved å ta en god vaniljeis og røre inn knuste pepperkaker til smaken blir som du selv ønskjer Servert med saus av varme skogsbær er dette heeeelt nydelig;) Bare sånn til info 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 19. oktober 2012 #810 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg smakte Sandwich Pepparkaksglass i Sverige et år, og nam, nam!! Men husker ikke om denne har vært lansert i Norge noen gang? Denne var i norge for noen år siden, men bare i sekspakning. Den hadde samme form og utseende som den "vanlige" sandwitchen, men med rødt papir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 19. oktober 2012 #811 Del Skrevet 19. oktober 2012 Denne var i norge for noen år siden, men bare i sekspakning. Den hadde samme form og utseende som den "vanlige" sandwitchen, men med rødt papir. Oki, ble vel kanskje ingen slager, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. oktober 2012 #812 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg syns det smaker litt pepperkakete av vanlig sandwich og jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. oktober 2012 #813 Del Skrevet 19. oktober 2012 Pepperkakeis lages best ved å ta en god vaniljeis og røre inn knuste pepperkaker til smaken blir som du selv ønskjer Servert med saus av varme skogsbær er dette heeeelt nydelig;) Bare sånn til info Men da er jo isen flytende når man skal spise den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. oktober 2012 #814 Del Skrevet 19. oktober 2012 Et annet tips som er godt til jul; bruk pepperkaker i bunnen til ostekake. Kjempegodt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #815 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Jeg smakte Sandwich Pepparkaksglass i Sverige et år, og nam, nam!! Men husker ikke om denne har vært lansert i Norge noen gang? jeg syntes den isen der virka skikkelig ekkel, ved de 5 første øyenkastene, fordi jeg var overbevist om at det stod "paprika" på den... hehee... naaaaam paprika-is! Men da er jo isen flytende når man skal spise den da? ... .... den der forsto jeg ikke Mynona? Endret 19. oktober 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. oktober 2012 #816 Del Skrevet 19. oktober 2012 ... .... den der forsto jeg ikke Mynona? Tar du på varm saus på is så smelter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 19. oktober 2012 #817 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tar du på varm saus på is så smelter den. Har du aldri spist varme bjørnebær på god vaniljeis?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. oktober 2012 #818 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har du aldri spist varme bjørnebær på god vaniljeis?! Jeg liker ikke is Hvordan det? Jeg vet at det er vanlig kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. oktober 2012 #819 Del Skrevet 19. oktober 2012 jeg syntes den isen der virka skikkelig ekkel, ved de 5 første øyenkastene, fordi jeg var overbevist om at det stod "paprika" på den... hehee... naaaaam paprika-is! ... .... den der forsto jeg ikke Mynona? Nei altså hun sa at man skulle røre inn pepperkakebiter i vaniljeis, Men isen er jo ikke noe god når den er så smeltet at det er mulig å røre noe inn i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. oktober 2012 #820 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei altså hun sa at man skulle røre inn pepperkakebiter i vaniljeis, Men isen er jo ikke noe god når den er så smeltet at det er mulig å røre noe inn i den. Ah ja det er sant. Jeg tenkte på varmt og kaldt jeg haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå