Despicable Me Skrevet 25. september 2012 #781 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Jeg så denne på Deli idag. og på Coop Mega en Freia premium med noe sånn italiensk kjeks ting i. Mener du denne: Endret 25. september 2012 av SpeltLompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. september 2012 #782 Del Skrevet 25. september 2012 Mener du denne: Ja! Klarte ikke komme på hvadet het. når jeg tenker meg om, så har jo faktisk deli mange utenlandske varer- som ikke kommer i matbutikkene... mulig at denne er en sånn? i og med at den finnes i andre land? Det kan godt være ja! Jeg er sur på Freia som har sluttet å selge premium med pasjonsfrukt og banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 26. september 2012 #783 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Ups! 2 innlegg! Endret 26. september 2012 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 26. september 2012 #784 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg prøvde også bearnaisesausen. Den skulle settes i en kopp og varmes opp, men mer enn halve sausen lå igjen i mikroen. Dessuten var det noe rart med smaken også, skal prøve den siste posen jeg har igjen sammen med noe annet enn det jeg spiste på søndag, for selve størrelsen var genial til enslige husholdninger. Håper andre tar etter på akkurat det. Jeg varmet vann nesten til kokepunktet og la posen oppi kasserollen, så lå den der litt og varmet seg opp. Sausen var helt fin da jeg brukte den. Jeg kan anbefale å prøve det om du ikke allerede har prøvd den metoden? Bernaise er jo så godt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 26. september 2012 #785 Del Skrevet 26. september 2012 Kom over fruktkesam fra sprett I dag, med blåbærsmak, det kan hende dette produktet har eksistert lenge, men det var I allefall nytt for meg, godt var det også! Anbefaler dette som mellommåltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. september 2012 #786 Del Skrevet 26. september 2012 Kom over fruktkesam fra sprett I dag, med blåbærsmak, det kan hende dette produktet har eksistert lenge, men det var I allefall nytt for meg, godt var det også! Anbefaler dette som mellommåltid. det har vel eksistert en stund ja, men målgruppen for denne sprett-serien er jo barn, så om du ikke har barn selv, så er det kanskje derfor du ikke har lagt merke til dem før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 26. september 2012 #787 Del Skrevet 26. september 2012 det har vel eksistert en stund ja, men målgruppen for denne sprett-serien er jo barn, så om du ikke har barn selv, så er det kanskje derfor du ikke har lagt merke til dem før Ah, det forklarer nok hvorfor jeg ikke har sett dem før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 28. september 2012 #788 Del Skrevet 28. september 2012 Den nye kakaoen fra Freia med karamellsmak er alt for god! Noen andre som har smakt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #789 Del Skrevet 28. september 2012 Den nye kakaoen fra Freia med karamellsmak er alt for god! Noen andre som har smakt den? Hvor har du funnet dette? Høres jo fantastisk ut! Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 28. september 2012 #790 Del Skrevet 28. september 2012 Hvor har du funnet dette? Høres jo fantastisk ut! Anonym poster: c8d7a3d8314f8361d76448d5d5fdc267 Kjøpte det på Coop Mega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #791 Del Skrevet 29. september 2012 Tine Mild og Lett Vanilje smaker som en DRØM ! <3 Den har sånn mousse-aktig konsistens som Skyr, er billigere og har litt sukker i slik at man slipper den kunstige smaken. Den er også i mine øyne veldig sunn ! Anonym poster: db92a76a2b9f9826e2a26580ac3e18d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2012 #792 Del Skrevet 29. september 2012 Melkesjokolade boble. Jeg får liksom ikke nok av den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 29. september 2012 #793 Del Skrevet 29. september 2012 Er den bedre enn porøs melkesjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. september 2012 #794 Del Skrevet 29. september 2012 Er den bedre enn porøs melkesjokolade? det er akkuratt den samme .... jeg ble så nyskejrrig at jeg måtte sammenlikne ingrediensene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. september 2012 #795 Del Skrevet 29. september 2012 det er akkuratt den samme .... jeg ble så nyskejrrig at jeg måtte sammenlikne ingrediensene Det er det samme, men likevel smaker de forskjellig på grunn av ulik form. Merkelig nok, men akkurat som pasta. Selv om det inneholder det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2012 #796 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg synes Boblesjokoladen er mye bedre enn den porøse! Og faktisk synes jeg den er bedre enn Stratos også, selv om det sitter langt inne å si det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 30. september 2012 #797 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg synes Boblesjokoladen er mye bedre enn den porøse! Og faktisk synes jeg den er bedre enn Stratos også, selv om det sitter langt inne å si det... Jeg er enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. september 2012 #798 Del Skrevet 30. september 2012 det er akkuratt den samme .... jeg ble så nyskejrrig at jeg måtte sammenlikne ingrediensene Det er nok akkurat de samme ingrediensene som i vanlig melkesjokolade og. Det er nok noe med tettheten som gjør at det smaker anderledes. De bittesmå sjokoladekulene i jule- og påskeposene smaker jo skikkelig rart. Selv om de er akkurat det samme som nissen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. september 2012 #799 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg kjøpte en boblesjokolade for denne helgen. Normalt spiser jeg en sånn sjokolade i løpet av en dag, kanskje to, men den har jeg faktisk store problemer med å få ned. Den smaker ikke vondt eller noe sånt, men det er bare en smak jeg ikke forventet. Det må presiseres at jeg foretrekker sjokolade med et eller annet mer i, som nøtter eller hva som helst. Boble var ikke spesiell nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. september 2012 #800 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Det er nok akkurat de samme ingrediensene som i vanlig melkesjokolade og. Det er nok noe med tettheten som gjør at det smaker anderledes. De bittesmå sjokoladekulene i jule- og påskeposene smaker jo skikkelig rart. Selv om de er akkurat det samme som nissen... det er rart, men helt sant mynona! mamma sier " En pottit er ikke en pottit!" og som karpuzi skrev også- pasta smaker også forskjellig (noe jeg bestandig har lurt på hvorfor er sånn!) Endret 30. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå