Gjest Fairydust Skrevet 3. september 2012 #701 Del Skrevet 3. september 2012 noen som har prøvd snjo eller litago sjokolademelk med smak av nybakt brownie? Litago med brownie smakte jeg for 2-3 måneder siden. IKKE god. Æsj. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. september 2012 #702 Del Skrevet 3. september 2012 Hmm.. kanskje det var den Snjo er godt ja!! Jeg blander ikke inn syltetøyet da, synes det er for mye. Synd de er så dyre! Ja samme her. Spiser bare kvargen. Sånn sett har det ikke noe å si hvilken smak jeg velger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 3. september 2012 #703 Del Skrevet 3. september 2012 Ja samme her. Spiser bare kvargen. Sånn sett har det ikke noe å si hvilken smak jeg velger Litt OT, men hva er egentlig kvarg? Er det noe man kan sammenligne smaken med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. september 2012 #704 Del Skrevet 3. september 2012 Litt OT, men hva er egentlig kvarg? Er det noe man kan sammenligne smaken med? Jeg syns det har litt ostekakete smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 3. september 2012 #705 Del Skrevet 3. september 2012 Prøvde Big One Take Away (meat lover) med to bokser rømmedressing i esken i dag. Den var mye bedre enn vanlig frossenpizza, smakte faktisk litt (med trykk på litt )som restaurantpizza, men til den prisen kan man jo like så gjerne bestille fra pizzasjappa... Om man er småspist så er det kanskje et pluss at den holder seg 3 dager i kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. september 2012 #706 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg syns det har litt ostekakete smak. God beskrivelse!! Har ikke klart å sette ord på smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. september 2012 #707 Del Skrevet 4. september 2012 Hvor mye koster Big One Take Away? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. september 2012 #708 Del Skrevet 4. september 2012 Hvor mye koster Big One Take Away? 134,90 på Rema1000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #709 Del Skrevet 4. september 2012 Den potetgull posen med ''?'' smaker potetsticks... Anonym poster: 6642b8e31b7188361ca2568c28783af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. september 2012 #710 Del Skrevet 4. september 2012 134,90 på Rema1000. Ja, det får'n si. Dyrere enn Grandiosa hjemmelaga. Men er den god, og det er mye mat så er den kanskje verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. september 2012 #711 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, det får'n si. Dyrere enn Grandiosa hjemmelaga. Men er den god, og det er mye mat så er den kanskje verdt det? Spørs jo litt på hva man ellers har tilgjengelig i nærområdet, da. Jeg kan kjøpe skikkelig pizza til 119, 149 eller 199kr (priser inkludert to bokser rømmedressing), alle mindre enn 5 minutters gange unna , samtlige litt større enn Big One, og samtlige smaker mer autentisk take away pizza. Det er mye mat i Big One Take Away, smaken kan ikke klages på - spesielt ikke med tanke på at det er egentlig er en frossenpizza,. Man kan ha den liggende i fryseren og steke den akkurat når man selv vil (smaker best om den tines først, da). Ikke trenger man betale for levering heller, som fort kan koste så mye som 100 kr. For min del kommer jeg heller til å bestille en vanlig pizza neste gang, men hadde jeg ikke hatt pizzasjapper i umiddelbar nærhet, ville jeg helt sikkert kjøpt den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 4. september 2012 #712 Del Skrevet 4. september 2012 Hvis det var til meg så er det fordi jeg ikke tåler fløte. Får kraftige magekramper ut av en annen verden om jeg får i meg et halvt gram av det. Tåler ikke fløtepulver en gang, så potetgull som inneholder fløtepulver noe noen typer gjør er forbuden frukt for meg. Tåler heller ikke smør, rømme, creme fresh og h-melk, men tåler lett og skummet. Er det animalske fettet jeg ikke tåler. Tåler ikke kraftig, fett kjøtt heller. Så spiser kun magert kjøtt og bruker vegetabilsk olje eller plantemargarin til å steke i. Egentlig burde jeg vært veggis tror jeg. :D Aha, men da forstår jeg Er laktoseintolerant selv, så skjønte ikke hvorfor det skulle være ille at det var et melkeprodukt oppi et annet Sånn tenker jeg, da. Siden jeg ikke tåler NOEN form for melkeprodukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 4. september 2012 #713 Del Skrevet 4. september 2012 Bruker ikke Yoplait å komme med sesongyoghurt? Kunne ikke se at det var noen nyheter fra Yoplait på noen sider i år. Nå i sommer var det vel kokos som var sesongens smak? Og før det var det vel sitron og appelsin som var vårens smak? Så i butikken i går at Tine har kommet med sin høst yoghurt, men ingen nyheter fra Yoplait.. Er det noen som vet om de kommer med noe nytt, eller bruker de kanskje ikke å ha nyheter om høsten? Anonym poster: 06e0d5c2fba04e0ca572b4718c5c74d8 Sesongens smak er solbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 4. september 2012 #714 Del Skrevet 4. september 2012 Sesongens smak er solbær Å, den solgte de vel sammen med blåbær før? Mener å huske at den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 4. september 2012 #715 Del Skrevet 4. september 2012 Å, den solgte de vel sammen med blåbær før? Mener å huske at den er god! Tror ikke yoplait har solgt solbær før, kun blåbær, kirsebær, skogsbær og tranebær osv. men tine har solbær yoghurt.. kanskje det er den du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 4. september 2012 #716 Del Skrevet 4. september 2012 Tror ikke yoplait har solgt solbær før, kun blåbær, kirsebær, skogsbær og tranebær osv. men tine har solbær yoghurt.. kanskje det er den du tenker på? Var ikke Tine (har omtrent aldri spist deres yoghurter). Fant et bilde av den gamle pakken! Virker som om de solgte den i begynnelsen av 2009 hvertfall. Fant et bilde av eple/pære-versjonen også, savner den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 4. september 2012 #717 Del Skrevet 4. september 2012 Var ikke Tine (har omtrent aldri spist deres yoghurter). Fant et bilde av den gamle pakken! Virker som om de solgte den i begynnelsen av 2009 hvertfall. Fant et bilde av eple/pære-versjonen også, savner den... Ja, se der tror kanskje den solgte dårlig siden det kun er blåbær i de pakkene nå? Tenker du på denne? Den selges ennå her jeg bor, den er såå god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 4. september 2012 #718 Del Skrevet 4. september 2012 Aha, men da forstår jeg Er laktoseintolerant selv, så skjønte ikke hvorfor det skulle være ille at det var et melkeprodukt oppi et annet Sånn tenker jeg, da. Siden jeg ikke tåler NOEN form for melkeprodukter Som sagt er det det animalske fettet jeg ikke tåler. Laktosen tåler jeg helt fint. Så jeg er egentlig det motsatte av laktoseintolerant. Mange med laktoseintoleranse kan jo spise fløte og rømme mens jeg kun kan bruke skummet og lettmelk. Rart, men sant. Tåler ikke smørolje engang noe som enkelte ting inneholder. Ikke engang fløtepulver. Rare greier, men nå er vel jeg litt rar og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesmule Skrevet 5. september 2012 #719 Del Skrevet 5. september 2012 De selger Dobbel 0% Solbær nå, den er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2012 #720 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Jeg har kjøpt ny Gomorgen yogurt med jordbær og kiwi, men ikke smakt den enda Ser den har kommet i solbær og blåbær også - for de som er interessert i det? Er forøvrig 30 % mindre sukker i de. Her er oversikt over alle Tines nyheter. Jeg kjøpte melon og pasjonsfruktyogurt også - og trodde den var ny, men det er den visst ikke? God er den uansett Endret 6. september 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå