Gjest Fairydust Skrevet 2. september 2012 #681 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg savner youghurt mousse! Jeg oooog!! Hvor ble det av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. september 2012 #682 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg oooog!! Hvor ble det av? Lurer jeg og på. Det er vel nærmere 15 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 2. september 2012 #683 Del Skrevet 2. september 2012 Lurer jeg og på. Det er vel nærmere 15 år siden? Savn <3 Det husker jeg fra barndommen min. Vi fikk det en skjelden gang til dessert. Fatter ikke hvorfor de slutta med det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 2. september 2012 #684 Del Skrevet 2. september 2012 Lurer jeg og på. Det er vel nærmere 15 år siden? Jeg aaaner ikke. Men det burde virkelig komme tilbake i butikkene, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enogto Skrevet 3. september 2012 #685 Del Skrevet 3. september 2012 Prøvde Fredigg (potetgull med aioli og havsalt) i helgen. Ikke min favoritt, verken i konsistens eller smak. Foretrekker heller Sørlandschips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 3. september 2012 #686 Del Skrevet 3. september 2012 Prøvde Fredigg (potetgull med aioli og havsalt) i helgen. Ikke min favoritt, verken i konsistens eller smak. Foretrekker heller Sørlandschips vi derimot, synes Fredigg var helt fabelaktig!:D Til og med mannen, som stort sett skeier ut med nøttemiks, synes posen kunne vært større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. september 2012 #687 Del Skrevet 3. september 2012 Er det noen som har prøvd Styrk, den mye melken fra tine? Var konsistensen og smaken som vanlig melk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 3. september 2012 #688 Del Skrevet 3. september 2012 Fredigg har jeg også smakt, kjempegodt. Little Italy var også godt. Smakte den nye nugattien idag, den var god, men ikke så ulik den vanlige. Burde smakt mye mer melkesjokolade! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 3. september 2012 #689 Del Skrevet 3. september 2012 fant ikke nye Hapå i butikken,sykt skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 3. september 2012 #690 Del Skrevet 3. september 2012 Er det noen som har prøvd Styrk, den mye melken fra tine? Var konsistensen og smaken som vanlig melk? Den var litt tynnere både i smak og konsistens synes jeg. Men den var drikkende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. september 2012 #691 Del Skrevet 3. september 2012 fant ikke nye Hapå i butikken,sykt skuffa! ny Hapå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. september 2012 #692 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) fant ikke nye Hapå i butikken,sykt skuffa! jeg har settt den fler steder- prøv på coop ny Hapå?? den ananas-varianten mynona...den kommer tilbake i begrenset antall. (de ga etter for facebook-presset) Endret 3. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 3. september 2012 #693 Del Skrevet 3. september 2012 jeg har settt den fler steder- prøv på coop takk for tips,men det er ingen coop i nærheten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CalidumCor Skrevet 3. september 2012 #694 Del Skrevet 3. september 2012 Du kan sikkert spørre i butikkene der du bor om de kan ta den inn Kårky? Jeg husker ikke denne en gang jeg, men syns den høres såpass spennende ut at jeg må teste den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. september 2012 #695 Del Skrevet 3. september 2012 Smakte den nye nugattien idag, den var god, men ikke så ulik den vanlige. Burde smakt mye mer melkesjokolade! Helt enig. Jeg ble litt skuffet, i grunnen. Men det er nok fordi jeg hjemsøkes av minnet om "Melkesjokoladepålegg" fra min barndom, og det smakte skikkelig melkesjokolade. Så forventningene var for høye, jeg synes ikke den nye Nugattien smakte melkesjokolade i det hele tatt. Det smakte Nugatti minus nøtter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. september 2012 #696 Del Skrevet 3. september 2012 den ananas-varianten mynona...den kommer tilbake i begrenset antall. (de ga etter for facebook-presset) Det hørtes ganske guffent ut egentlig... Men jeg tåler jo ikke ananas, så får ikke smakt. Har den vært før?? Jeg husker en hvit hapå fra jeg var liten, den var med vanilje tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. september 2012 #697 Del Skrevet 3. september 2012 Det hørtes ganske guffent ut egentlig... Men jeg tåler jo ikke ananas, så får ikke smakt. Har den vært før?? Jeg husker en hvit hapå fra jeg var liten, den var med vanilje tror jeg.. det er jo sikkert ikke ekte ananas i den, så kanskje du tåler den da? neei? det var vel ikke vanilje vel? det er den gamle som kommer tilbake, så den du husker som vanilje, må vel ha vært ananas? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 3. september 2012 #698 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) noen som har prøvd snjo eller litago sjokolademelk med smak av nybakt brownie? Endret 3. september 2012 av 123sport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. september 2012 #699 Del Skrevet 3. september 2012 noen som har prøvd snjo eller litago sjokolademelk med smak av nybakt brownie? Snjo er kjempe godt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. september 2012 #700 Del Skrevet 3. september 2012 Hmm.. kanskje det var den Snjo er godt ja!! Jeg blander ikke inn syltetøyet da, synes det er for mye. Synd de er så dyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå