Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Fairydust

er dette smågodtgreiene noe nytt da?

er det ikke bare gamle biter som puttes oppi en ny pose, og tillagt en prisstigning på 137% ? :P

Jepp, egentlig :fnise: Tror pakken kosta 40 og noe på Ica, og det var faen meg ikke mye oppi den posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Borghild

All nugatti har jo sjokoladesmak selv om det heter nøttepålegg. :gjeiper:

De har melkesjokoladevaianten på Rema i hvertfall.

Nåh, mente melkesjokoladesmak da. :D Vet jo at nugatti er et sjokoladepålegg. Men det smaker nougat og ikke ordentlig sjokolade. Derav navnet. Liker ikke vanlig nugatti, men nugatti melkesjokolade er nok digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream kake-deig: Skuffende, alt for lite "kake-deig".

Bobble-Sjokolade: Minnet mye om stratos, men god.

Naken bamsemoms: Ikke veldig god.

Bergene melk smørbukk: Lite god, men jeg liker ikke smørbukk heller..

Bergene melk Polly: Helt grei, men ikke noe jeg kjøper igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Denne siden er veldig lang nå, så har ikke letet i den :P men finnes det en nettside hvor alt som kommer blir lansert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden er veldig lang nå, så har ikke letet i den :P men finnes det en nettside hvor alt som kommer blir lansert? :)

I artikkel jeg akkurat postet er veldig mye (eller alt ?) som kommer nevnt. Det kommer nok flere artikler om varene i morgen eller en dagene som følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bare leser de to siste sidene har det blitt postet flere oversikter. Og så ble det vel postet en artikkel for bare litt siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

I artikkel jeg akkurat postet er veldig mye (eller alt ?) som kommer nevnt. Det kommer nok flere artikler om varene i morgen eller en dagene som følger.

Hvis du bare leser de to siste sidene har det blitt postet flere oversikter. Og så ble det vel postet en artikkel for bare litt siden :)

Så noen av de, men der er det litt forskjell på hva som blir nevnt :) lurte vel mer på om det er en felles side hvor alle nyheter blir listet opp, så man slipper å lese forskjellige artikler :)

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream kake-deig: Skuffende, alt for lite "kake-deig".

Bobble-Sjokolade: Minnet mye om stratos, men god.

Naken bamsemoms: Ikke veldig god.

Bergene melk smørbukk: Lite god, men jeg liker ikke smørbukk heller..

Bergene melk Polly: Helt grei, men ikke noe jeg kjøper igjen.

Altså skumbamse uten sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke Yoplait å komme med sesongyoghurt? Kunne ikke se at det var noen nyheter fra Yoplait på noen sider i år. Nå i sommer var det vel kokos som var sesongens smak? Og før det var det vel sitron og appelsin som var vårens smak? Så i butikken i går at Tine har kommet med sin høst yoghurt, men ingen nyheter fra Yoplait..

Er det noen som vet om de kommer med noe nytt, eller bruker de kanskje ikke å ha nyheter om høsten?

Anonym poster: 06e0d5c2fba04e0ca572b4718c5c74d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på en side at Fjordland kommer med fem nye middagsretter og en ny Yoplait L’Amour med kremet vaniljeyoghurt med biter av mørk sjokolade :) Sto ingenting om sesongens smak så trur ikke det kommer noe høstnyhet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Æææææh, Yuplait L´amour hørtes digg ut! Bare den ikke inneholder fløte siden den er kremet. Kremede ting er det jo gjerne fløte i. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææææh, Yuplait L´amour hørtes digg ut! Bare den ikke inneholder fløte siden den er kremet. Kremede ting er det jo gjerne fløte i. :(

Trur den innholder fløte siden de andre variantene av Yoplait L'amour innholder fløte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Æsj, så kjedelig. Tenkte meg det egentlig. Dårlig gjort! :( Håper skyr kommer med en vaniljeyoghurt med sjokoladebiter, DEEEET hadde vært fantastisk! Hmmm, kanskje sende mail og komme med forslag? Vaniljeyoghurt har de jo alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Borghild

Hva er galt med fløte?

Ble bare nysgjerrig :P

Hvis det var til meg så er det fordi jeg ikke tåler fløte. Får kraftige magekramper ut av en annen verden om jeg får i meg et halvt gram av det. Tåler ikke fløtepulver en gang, så potetgull som inneholder fløtepulver noe noen typer gjør er forbuden frukt for meg. Tåler heller ikke smør, rømme, creme fresh og h-melk, men tåler lett og skummet. Er det animalske fettet jeg ikke tåler. Tåler ikke kraftig, fett kjøtt heller. Så spiser kun magert kjøtt og bruker vegetabilsk olje eller plantemargarin til å steke i. Egentlig burde jeg vært veggis tror jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på en side at Fjordland kommer med fem nye middagsretter og en ny Yoplait L’Amour med kremet vaniljeyoghurt med biter av mørk sjokolade :) Sto ingenting om sesongens smak så trur ikke det kommer noe høstnyhet der.

ÅHHHHHH vaniljeyoghurt med sjokolade!!! NAM.. Tine hadde en limited edition en gang for mange år siden. Med sjokoladeflak! Himmelsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...