Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Borghild

Den vanlige hapåen heter bare hapå vanlig. Aner ikke hva den smaker, for jeg har aldri smakt den. Men frem til ca 2004 fantes en mørkebrun variant av hapå som het hapå sjokolade. Skal se om jeg finner bilde imorgen. Er på mobilen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har hapå vanlig, litt karamell aktig -brun

hapå sjokolade,mørk med litt merklig "sjokolade" smak.

så hapå ananas,hvit og smaker ikke som ananas,men no' blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg har faktisk sett en ny biola en stund tilbake, med kamomille som skal være en "kvelds" biola.

ja, den cultra kveldsro er ikke særlig ny, og det er noen nye biolaer som jeg også har sett... mango/banan/ananas er vel ny tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den cultra kveldsro er ikke særlig ny, og det er noen nye biolaer som jeg også har sett... mango/banan/ananas er vel ny tror jeg :)

Litt ny :) De er fra i år hvertfall og etter 1. feb. Cultura car det ja. Har ikke kjøpt, bare merket meg at det var noe nytt i kjøla hehe.

Så noe Malaco kjeks/nugatt greier igår, i pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg ser for meg at jeg blir å kjøpe Rose's coconut, Kims-potetgullet, Nugattien (elsker Nugatti! omnomnom!), melkesjokoladepuddingen, Hapå med ananas (husker ikke den fra jeg var liten, men "alle" maser jo så mye om den!), kjøttboller av rein, Styrk og de forskjellige kremostene.

Gleder meg til første september nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer nok til å prøve kremostene en gang jeg skal ha jentekveld eller noe! Så godt ut, mm.

Og den non-stop toppingen som stivner - DEN skal prøves den <3 Nå må jeg virkelig begynne å planlegge lørdagskosen, slik at jeg får smakt på det viktigste i løpet av de kommende helgene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke helt fatte at melkesjokoladepuddingen er ny? :klo: - eller, det er vel Piano som har hatt det en stund...

Piano har en melkesjokoladepudding, men den er med karamellsmak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt Dent Oi Hot? Har kupong på 7/11-appen min, men ikke sett den enda.

Ellers skal visst Go'Morgen mindre søt med fiberkrønsj i smakene solbær og blåbær / jordbær og kiwi være nye. Og ny tyggis fra Extra med mango og mellom. Har ikke sett eller prøvd noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...