Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte den nye Bergene melk med nøtter i dag på Rema, tror den kostet 20 kr. Synes den var grei, men kommer ikke til å kjøpe den igjen. Synes uansett Walters mandler er bedre hvis jeg skal ha en slik type sjokolade.

Anonym poster: 9a978618150de02717fd434a395b5961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer ananashapå tilbake fra 1.september. Gleder meg enormt.Elsker den hapå'en !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nå kommer ananashapå tilbake fra 1.september. Gleder meg enormt.Elsker den hapå'en !

gjør den!?!

imotsetning til "alle andre" så husker jeg faktisk ikke denne fra gamle`dar... så den må jeg jo nesten prøve å få smakt på nå!

hmmm...jeg mener å huske jeg så no nytt her om dagen igjen jeg.. men hva var det a? :klo:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg mente at jeg så et nytt produkt her om dagen, som jeg hadde tenkt å melde om her inne i tråden, men jeg har for øyeblikket glemt hva jeg så :ler:

åååh blush.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Bergene med nøtter i dag og synes ikke den var noe spesielt. En tam versjon av melkesjokoladen med Daim. Tror jeg kjøper sistnevnte om det er den smaken jeg er ute etter. Det finnes andre sjokolader med bedre nøtteinnhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpa med ananas var herlig ekkelt, kvalmt og godt på samme tid! Jeg kommer garantert til å kjøpe det når den dukker opp i butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

åååh blush.png

hehee... men du er da søt da :) for jeg visste ikke om denne facebukksiden, så linken var til hjelp uansett :)

Håpa med ananas var herlig ekkelt, kvalmt og godt på samme tid! Jeg kommer garantert til å kjøpe det når den dukker opp i butikken :)

heheee.... en merkeligere kombinasjon har jeg aldri hørt om før tror jeg... er dette det du mente da den fantes før, eller har du sett den nå i butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jækk, ananashapå høres ekkelt ut. Men nå liker ikke jeg ananas da. Savner hapå sjokolade jeg, den var god.

Noen som har smakt de nye pottisene fra Kims?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jækk, ananashapå høres ekkelt ut. Men nå liker ikke jeg ananas da. Savner hapå sjokolade jeg, den var god.

fantes det/finnes det 3 varianter av hapå!?

hvilken smak finnes i butikkene nå da, om det ikke er sjokoladeversjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hapå er et melkeprodukt. Smaker ikke sjokolade.

kan ikke et melkeprodukt smake sjokolade? :sjenert:

melkesjokolade?

sjokolademelk?

:lete:

edit: nææ-ææh, dette blir jo veldig off topic.. men jeg innså nettopp at det var ganske fascinerende og morsomt at "melkesjokolade" og "sjokolademelk" består av samme 2 stavelser, bare at de er bytta om på hvert sitt ord.... og så betyr ordet så forskjellig! hehee

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være noen syns det smaker sjokolade. Skal ikke nekte noen det, men ikke på linje med nugatti og sjokade. Jeg syns hapå har en lett karamell aktig smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg er veldig enig i at det ikke er et "sjokoladepålegg" ...

men om man googler hapå, så kommer "hapå sjokolade" opp som et alternativ :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...