fridr Skrevet 12. august 2012 #581 Del Skrevet 12. august 2012 ååååh, kanelknekkebrød! Det har jeg ikke smakt siden jeg var unge Hvilke butikker har dere funnet dem i? Ja, den nye Bergene Melk va kjempegod! Men veldig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. august 2012 #582 Del Skrevet 12. august 2012 ååååh, kanelknekkebrød! Det har jeg ikke smakt siden jeg var unge Hvilke butikker har dere funnet dem i? Ja, den nye Bergene Melk va kjempegod! Men veldig søt. jeg har bare sett den på coop mega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. august 2012 #583 Del Skrevet 12. august 2012 ååååh, kanelknekkebrød! Det har jeg ikke smakt siden jeg var unge Hvilke butikker har dere funnet dem i? Ja, den nye Bergene Melk va kjempegod! Men veldig søt. Jeg fant mine på Coop Obs Den nye nøttesjokoladen er superdigg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 13. august 2012 #584 Del Skrevet 13. august 2012 Den nye Bergene melk var supergod! Freia har også kommet med en ny en, Melkesjokolade Boble. Kjempegod! Har kommet noe nytt pottis fra Kims også, eller det er finalister i konkurransen da. Fredigg, Little Italy og Smaksløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13. august 2012 #585 Del Skrevet 13. august 2012 40 kroner!? koster de store sjokoladene sååå mye!? De er nok billigere på andre butikker, men på Coop Marked koster de så mye, men det er jo en dyr butikk også da. Da må jeg i allefall hamstre, for denne var goood! Edit: Google og hjem-is sier: http://www.hjem-is.n...m-IS-bilen.aspx Åja, den har ikke jeg smakt. Tenkte på den fra Diplom Is som var før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. august 2012 #586 Del Skrevet 13. august 2012 Hva er meljesjokolade boble? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 13. august 2012 #587 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Freia Melkesjokolade med luftbobler i. Endret 13. august 2012 av Borghild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. august 2012 #588 Del Skrevet 13. august 2012 Freia Melkesjokolade med luftbobler i. Men er det det samme som melkesjokolade porøs? Bare med nytt navn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 13. august 2012 #589 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Freia Melkesjokolade med luftbobler i. Men er ikke melkesjokolade bobler det samme so mden som het melkesjokolade Porøs? Edit:Karpuzi kom meg i forskudd Endret 13. august 2012 av Hikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. august 2012 #590 Del Skrevet 13. august 2012 Freia Melkesjokolade med luftbobler i. ...................... Men er det det samme som melkesjokolade porøs? Bare med nytt navn? ..........det var akkuratt det jeg også skulle skrive! det ER akkuratt den samme! ..så teit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. august 2012 #591 Del Skrevet 13. august 2012 Freia klarer ikke lure oss! Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 13. august 2012 #592 Del Skrevet 13. august 2012 ...................... ..........det var akkuratt det jeg også skulle skrive! det ER akkuratt den samme! ..så teit? Ja, stusset på det jeg også. De er temmelig like, bare at denne har mye mer luft. Smaker det samme også. Men frekt av Freia å kalle det er nyhet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. august 2012 #593 Del Skrevet 13. august 2012 Freia klarer ikke lure oss! Så det så. Nope! vi er smartere enn som så Karpuzi! Ja, stusset på det jeg også. De er temmelig like, bare at denne har mye mer luft. Smaker det samme også. Men frekt av Freia å kalle det er nyhet, ja. men siden luft ikke smaker noenting, så går jeg utfra at disse 2 sjokoladene er akkuratt de samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 13. august 2012 #594 Del Skrevet 13. august 2012 Nope! vi er smartere enn som så Karpuzi! men siden luft ikke smaker noenting, så går jeg utfra at disse 2 sjokoladene er akkuratt de samme... Jepp, smaker helt likt. Men denne er større og tykkere, eller ser større og tykkere ut rettere sagt. Dyr er den også. Bare lureri! Men godt smaker den jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. august 2012 #595 Del Skrevet 13. august 2012 Nå ha jeg smakt den bergene melk med nøtter. Den var god, men smaker som en blanding av walters mandler og daim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 13. august 2012 #596 Del Skrevet 13. august 2012 Nå ha jeg smakt den bergene melk med nøtter. Den var god, men smaker som en blanding av walters mandler og daim. Enig i det. Noe som hadde gjort den enda bedre var om den var fra Freia i stedet, for jeg syns Freias melkesjokolade er bedre enn Bergene sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. august 2012 #597 Del Skrevet 13. august 2012 Enig i det. Noe som hadde gjort den enda bedre var om den var fra Freia i stedet, for jeg syns Freias melkesjokolade er bedre enn Bergene sin. Ja enig. Jeg liker Freia best. Men er veldig glad i sånne karamelliserte nøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 13. august 2012 #598 Del Skrevet 13. august 2012 Ja enig. Jeg liker Freia best. Men er veldig glad i sånne karamelliserte nøtter. Jeg også. Nam, nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13. august 2012 #599 Del Skrevet 13. august 2012 Den er på tilbud på Rimi til kr 17,90. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. august 2012 #600 Del Skrevet 13. august 2012 Den er på tilbud på Rimi til kr 17,90. Hvilken den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå