Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slett ikke enig. Jeg elsker Bounty. Og kokoskubben var en skuffelse.

Enig med deg.. Holder meg til Bounty og toppris jeg. Ikke blandingen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

freia kokoskubbe var KJEMPEGOD!anbefales for bountyfans! :rodmer:

Jeg er med på Team kokkoskubbe :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

hmm..? var det ikke glutenfri musli da? :klo:

det er ihvertfall noe nye greier nå som er glutenfrie- jeg mente det var disse 2 yoghurtene jeg?

Nei, var hvetemel i muslien på begge to. Men er ikke noe stress, bare bytter den ut med en glutenfri musli fra Axa.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokoskubbe ble fort en av mine favoritter. :)

Litagoen med browniesmak var helt grusom. Altfor mørk og kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som storforbruker av Cottage Cheese, har jeg nå smakt den nye MAGRE Cottage Cheesen fra Tine, (ikke at den orginale var så fryktelig fet heller, men, men :sjenert: ), og hva kan jeg si? Den smakte...eh, cottage cheese :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som storforbruker av Cottage Cheese, har jeg nå smakt den nye MAGRE Cottage Cheesen fra Tine, (ikke at den orginale var så fryktelig fet heller, men, men :sjenert: ), og hva kan jeg si? Den smakte...eh, cottage cheese :Nikke:

:hakeslepp: *shocker* :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smaker forskjell, synes den nye er en del saltere enn originalen. Originalen er også litt fastere enn den magre varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest NozMonster

siden det snart er 1. september igjen, så er det på tide å vekke liv i denne tråden igjen!

Fra nå og i noen uker fremover så finner vi jo stadig nye produkter i butikkene..

er det noen som har sett noe nytt allerede?

jeg la merke til en ny Bergene melk her om dagen med karamelliserte cashewnøtter, mandler og pecannøtter.

Jeg har også sett en starbukskaffe, men jeg vet ikke helt om den er ny? (for det sto ikke "nyhet" på den), men det var ihvertfall denne varianten som man skal stikke sugerøret igjennom lokket- macciato med karamellsmak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Sugerøret gjennom lokket starbucks kaffe har hvertfall vært lenge.

ja det vet jeg. Har sett latte og mocca`en i en evighet- men har macciato med karamell vært hele tiden?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det vet jeg. Har sett latte og mocca`en i en evighet- men har macciato med karamell vært hele tiden?

Karamell har vært lenge. Hvor lenge husker jeg ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Karamell har vært lenge. Hvor lenge husker jeg ikke.

okii- Iskaffe er såå godt! :strix:

er det ingen andre som har sett noe nytt da? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye bergenes melk hørtes syyyykt god ut!

Jeg smakte tyrkisk pepper-is i helgen, kjøpte denne på et lokalt take away sted. Aldri sett før og var sinnsykt god, noen som vet om denne er ny? Husker ikke merker heller, så vet ikke hvor jeg kan lete etter den :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Den nye bergenes melk hørtes syyyykt god ut!

Jeg smakte tyrkisk pepper-is i helgen, kjøpte denne på et lokalt take away sted. Aldri sett før og var sinnsykt god, noen som vet om denne er ny? Husker ikke merker heller, så vet ikke hvor jeg kan lete etter den :S

nei, den er vel ikke ny... synes den har kommet og gått i lang tid :)

men i følge mange her på KG så selges den alltid fra isbilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What, så har jeg ikke sett den?!? *dåne* Jeg som trodde dette var noe nytt jeg kunne glede meg til å finne i butikkene. Men da får jeg investere i kjølebag og hamstre når jeg er hjemme hos familien siden isblen ikke går her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...