Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. november 2010 #141 Del Skrevet 22. november 2010 Stolt nå! Stod 35 minutter på elipsemaskinen og bevegde meg 2 kilometer og trente vistnok bort 150 kalorier. Svømte deretter 700 meter. Spiste god, sunn middag etterpå og nå er det tid for å plante seg i senga med to nye bøker jeg har kjøpt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 22. november 2010 #142 Del Skrevet 22. november 2010 Heisann! Har tittet litt i boken din Regner med at det var guffen frokost og ikke omgangssyken? Så flink du var i dag! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å svømme. Hva hadde du til middag? Hehe, er på jakt etter mat-inspirasjon Masse lykke til med å nå målene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. november 2010 #143 Del Skrevet 22. november 2010 Hei Sarah! Hyggelig at du er innom her Jeg er overbevist om at det var brunosten jeg spiste som fikk magen min til å nekte.. Den første tanken min var omgangssyken fordi begge foreldrene mine og den ene bestevennen min har hatt omgangssjuka nå nylig.. Haha! Jeg spiste en rett en venninne av meg blogget om for et par dager siden, kan sende deg linken på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. november 2010 #144 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Lagde maks digg guacamole som jeg hadde oppå knekkebrød til kveldsmat i dag: Avocado, hvitløk, vårløk, chilli, salt, pepper og litt lime. Og sånne supertynne knekkebrød fra wasa. DET var digg det! (og eh, je g har sykt mye energi i dag.. jeg blir sånn etter å ha trent skikkelig.. helt peppa og gira) Endret 22. november 2010 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. november 2010 #145 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Voi voi! I dag har jeg trent styrke hjemme (tør ikke trene styrke på treningssenteret uten treningspartnern min.. haha) Følgende er gjennomført: Oppvarming: 15 minutter dansing med rockeringen Styrkøvelser: Pushups på ball: 10 stk x 3 repetisjoner Mageøvelse med ball: 10 stk x 3 repetisjoner 90gradern: Så lenge jeg orket x 3 repetisjoner Mageøvelse, deadbug: 10 stk x 3 repetisjoner Tåhev: 10 stk x 3 repetisjoner Rygghev: 5 stk x 3 repetisjoner Ryggøvelse på ball: 10 stk x 2 repetisjoner Etterpåkardio: 15 minutter dansing med rockeringen Svett som en jævel, men fornøyd! Kjenner at ryggen min har det veldig vondt for tida, jeg klarer rett og slett ikke like mange repteisjoner som på de andre øvelsene. Det må ordnes! I morra er det svømming igjen, glær mæ! Nå: en gulrot og et par oliven med hvitløk, og så dusjen! Endret 23. november 2010 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. november 2010 #146 Del Skrevet 24. november 2010 Knallstart på dagen: Skulle bare sove littegranne til, endte opp med å sove tre timer ekstra. Da jeg stod opp oppdaga jeg tre nye, ganske store kviser i ansiktet. Og etterhvert ble jeg også oppmerksom på en kvise på det private stedet Harald Eia kaller skrukken. Finfine greier Dessuten skulle jeg gjøre en del ting i dag morges som jeg ikke fikk gjort. Woho! Nå er det bare å hive seg rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. november 2010 #147 Del Skrevet 24. november 2010 Fikk du hevet deg rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. november 2010 #148 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg fikk hivd meg rundt, ja! Så jeg kom meg ned på treningssenteret og fikk unnagjort 35 minutter på elipsemaskinen, og jeg svømte 16 runder (800 meter) og er veldig fornøyd med dagens innsats. Eter trening gikk jeg ned på kjøpesenteret mitt og fikk unnagjort en del kjedelig, men nødvendig, shopping. Fikk kjøpt masse matingredienser jeg aldri har kjøpt før, haha. For jeg har plutselig begynt å like kjøkkenet! Hurra! I morra er det styrketrening i stua :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. november 2010 #149 Del Skrevet 25. november 2010 Morragretten og morrasliten, forsov meg i dag igjen! Heldigvis bare med en time. Fader ass, må skjerpe meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. november 2010 #150 Del Skrevet 25. november 2010 Prioriterte andre ting enn trening i dag. Bestemte meg for å bruke ekstra lang tid hos mamma i dag, og var hos henne i tre timer. Det var ganske trist å se rutinene hennes - kommunelaget middag klokka tolv og middagshvil klokka ett. Usj. Savner den friske mamman min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 25. november 2010 #151 Del Skrevet 25. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. november 2010 #152 Del Skrevet 26. november 2010 Har tatt igjen gårsdagens styrketreningsøkt i dag. Akkurat samme opplegget som på tirsdag, så jeg gidder ikke skrive det ned Men jeg er rimelig fornøyd, så nå skal jeg drikke en svær kopp med te. Fire treningsøkter på en uke? Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. november 2010 #153 Del Skrevet 26. november 2010 Bra! Flinking! Ha en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. november 2010 #154 Del Skrevet 26. november 2010 Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. november 2010 #155 Del Skrevet 28. november 2010 Finhelg, selv om jeg har fått litt dårlig nytt. Jeg kjenner at jeg drakk øl i går, for å si det sånn, så jeg satser alle korta mine på at det går over til i morra med ny uke og ny trening. Håhå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. november 2010 #156 Del Skrevet 29. november 2010 Skikkelig fint vær i dag, og jeg sov lenge uten å våkne eller ha slitsomme drømmer. Jeg har vært veldig plaget med lett søvn de siste månedene, så å faktisk IKKE våkne midt på natta var utrolig deilig! Nå er jeg kjmepevåken og kjempemotivert for å komme meg ut på trening! (vil egentlig gå på ski.. håper jeg og pappa kan gjøre det sammen en dag snart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. november 2010 #157 Del Skrevet 29. november 2010 Dyktig, dyktig i dag! Stod på elipsemaskinen i 40 minutter, og det var skikkelig awsome. Hadde en skikkelig pepp spilleliste på ipoden og endte opp med en skikkelig god treningsøkt. Etterpå slang jeg meg i bassenget og svømte 16 runder (800 meter) Skulle egentlig ha svømt 2 runder ekstra, slik at jeg hadde svømt 900 meter, men det kom så innisvartens mye svømmere da jeg runda 10 runder, og det ble så mye sikksakksvømming at jeg ble gal.. Haha! Dessuten har dette vært en veldig bra koordinert dag. Bussen ned til byen kom akkurat da jeg kom til bussholdeplassen. Svømmehallen åpna akkurat da jeg var ferdig å trene. Bussen hjem igjen kom akkurat da jeg var ferdig å ta meg en røyk. Bussen stoppa AKKURAT ved snarveien min (er ikke egentlig en holdeplass der, så er ikke alle bussjåførene som forstår at de kan stoppe der..) og middagen var ferdig akkurat da jeg kom inn døra. Happytimes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. november 2010 #158 Del Skrevet 30. november 2010 Fin treningsøkt i dag: Gikk til fots ned til mamma, og det var griseglatt, så jeg fikk kjørt lårmusklaturen ganske heftig for å ikke falle (noe jeg selvfølgelig klarte å gjøre likevel.. tryna rett uttafor gamle ungdomsskolen min, da de hadde friminutt.. bra jobba!) Gikk opp i gjen også. Samlet gåtid: 45 minutter Tok fram styrkeprogrammet i dag også, og det så sånn ut: oppvarming: 10 minutter med rockeringen øvelser: Pushups på ball: 10 x 3 Rygghev på ball: 12 x 3 Planken: 20 sekunder + 25 sekunder + 20 sekunder Veggen: 30 sekunder + 20 sekunder Mageøvelse med ball: 10 x 3 Mageøvelse uten ball: 10 x 3 Fuglehund: Gadd ikke, den er så kjip Tåhev: 1 minutt + 1 minutt + 2 minutter Kardio: Rockering i 30 minutter. Nå: Havregrøt med pinjekjerner, og en superfresh grønn te med fersk ingefær, sitron og honning. Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. november 2010 #159 Del Skrevet 30. november 2010 Bra økt! Rockering i 30 minutter, wow! Det hørtes slitsomt ut. Nå tør du vel snart å trene styrke på senter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. november 2010 #160 Del Skrevet 30. november 2010 Tihi, jeg regner med at treningspartner blir frisk snart, så det tror jeg ikke blir noe problem egentlig Trives i grunn med å trene styrke hjemme også, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå