Gå til innhold

Fokus


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Gikk en time i skogen i dag, det har snødd en del og så blitt plussgrader igjen, så det er såpeglatt. Men det e jo bare god trening for balansen og kordinasjonen, så jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag har den eneste fysiske aktiviteten vært en spasertur fra huset til butikken og tilbake igjen.

Deilig med en ikke-aktivitetsdag innimellom! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Svømte 12 runder (600 meter) i dag.

Trapper opp med 2 ekstra runder hver gang jeg svømmer, men kjenner j eg kunne svømt lengre i dag.. Kosa meg uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Siden treningspartner ikke er i form denne uka har jeg gjort et par hjemme-styrkeøvelser i dag.

Varma opp med min kjente-kjære rockering i ti minutter

Veggen så lenge jeg klarte x 3

Dead bug 20 x 3

Lett rygghev 20 x 3

Tåhev 20 x 3

Planken så lenge jeg klarte x 1

Nå: kiwi, klementinmandarin og grønn te og led zeppelin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Idag har jeg vært flink til andre ting også, vært skikkelig produktiv.

Like greit å skryte litt her, hvor eh.. ingen leser uansett.. haha:

-Meldt meg inn i Dyrevernalliansen

-Skrevet mail til dyrevernalliansen og spurt hva de tenker om at Body shop er eid av l'oreal

-printa ut en liste over merkevarer som ikke er testa på dyr (KLORIN er testa på dyr! fy faen)

-printa ut en del faktastoff om te og lest

-besøkt mamman min og tatt bilder av fugler (haha, streit)

-sendt mail til biblioteket i byen og hørt om de kan ta inn fler av bøkene i serien jeg leser nå

-sendt mail til et par kvinneukeblader og bedt dem skrive en sak om dyrevennlig og allikevel moteriktig sminke

-sendt mail til body shop og spurt dem om deres forhold til loreal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har en skikkelig drittdag og vil ikke klage på facebook eller blogg, så det får bare komme ut her.

Til helvete med alle og alt og jeg er helvetes forpult LEI av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Nå er klokka åtte, og så satt jeg og tenkte "var det ikke noe jeg skulle gjøre i dag..? hmm... jo faen.. jeg skulle jo svømme!"

Hadde helt glemt det fordi jeg for en gangs skyld hadde huset aleine og ble dilla på å høre på høy musikk og bare slappe av..

Gjør ikke noe, i grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag var jeg bøs.

Svømte 500 meter (jadda, veit jeg skulle svømt 700, men det gikk rett og slett ikke) selv om jeg var griselite motivert.

Men jeg ble i myye bedre humør etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Nok et innlegg som ikke er facebookvennlig eller bloggvennlig:

Ugg, i dag var jeg på fest med gamlejobben min, og fy faen, de folka kan ikke drikke. Så mye spying, slossing og faenskap har jeg ikke sett siden jeg var fjortiss..

pinliiig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Har bestemt meg for å trappe opp treninga enda mer, så i morra skal jeg først jogge på tredemølla (eller stå på elipsemaskinen? hardt valg) i en halvtime, før jeg svømmer.

Jeg trenger å henge fingra mine i mer aktivitet.

Treningsplan for uka:

Mandag: kardio 30 minutter + 700 meter svømming

Tirsdag: (besøke mamma) styrketrening med følgende øvelser: planken, veggen, tåhev, rygghev, deadbug, armhevinger på ball, knebøy

Onsdag: kardio 30 minutter + 800 meter svømming

Torsdag: (besøke mamma) styrketrening, likt som tirsdag

Fredag: kardio 30 minutter + svømme 900 meter (evt uten svømminga?)

Lørdag + søndag = fri/gå tur

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hei, Tusta!

Jeg har mye fritid (ingen jobb eller skole) så tatt i betraktning er det nok ikke såå imponerende.. hehe!

Men takk så mye :):lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Sitter her og kjenner at jeg irriterer meg over åpningstidene til svømmehallen min.

Treningssenteret og svømmehallen er i samme bygg, og jeg får treningsapparater og svømmehall til en fast månedspris.

Treningssenteret er åpent fra morgen til kveld, mens svømmehallen åpner ikke før klokken 16. Og det passer så utrolig dårlig med planene mine.

Problemet oppstår fordi jeg gjerne vil trene på formiddagen. Jeg har fri hver formiddag og ingen faste planer bortsett fra trening. På formiddagen er det minst folk på treningsstudioet, og jeg liker fred og ro.

På ettermiddagen (16 og utover) har vennene mine fri fra jobb, de har mulighet til å møte meg og finne på ting. Men da er jeg opptatt på treningssenteret fordi jeg vil svømme.

Dessuten er treningsstudioet overfult med folk som akkurat har kommet fra jobben. Da blir jeg litt stressa.

Tenk hvis svømmehallen kunne vært åpen hele formiddagen, da hadde hverdagen min vært så mye enklere..

Så da får jeg finne på noe smart å bruke formiddagen min til (biblioteket tror jeg) og deretter bite tenna sammen og reise på treningssenteret i tretida og være ferdig i femtida. Har ingen venneplaner i morra værtfall, så da blir det ikke såå stress..

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Oisann. Jeg satt og spiste frokost da jeg plutselig merka hvor jævlig kvalm jeg var. Svimmel som faen sjangla jeg neddover til doen, spydde opp frokosten på refleks to ganger, og kom tilbake til stua kjapt nok til at teen fortsatt var varm.

Jeg blir forbanna hvis dette er omgangssjuka og at jeg ikke får trent i dag!

Men jeg er i bedre form igjen nå, selv om jeg kjenner det ulmer litt i magen.. så.. vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg tror jeg bare spiste noe guffent til frokost, er jo i mye bedre form nå..

Så jeg stikker ned til treningsstudioet med neste buss og får det unnagjort! Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...