Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. desember 2010 #161 Del Skrevet 1. desember 2010 I dag kjenner jeg motivasjonen er litt lav. Har veldig lyst til å sitte forran macen og sløse bort timene på internett og ikke stikke ned på treningssenteret. Men jeg får vel bare skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. desember 2010 #162 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg gjorde noe veldig dumt når jeg forpliktet meg til dette sammen med deg, snuppa. Det var så veldig lett i august å sitte og snakke om trening, motivasjonen og lysten og energien var der. Det var sol og lyst og jeg tenkte ikke på hvordan formen min er i vintermånedene... Vinterdepresjonen er kommet for fullt og tapper meg for energi, jeg vet det er da man egentlig burde pushe seg til å trene, men jeg greier ikke. Hver eneste lille ting jeg gjør er et ork Unnskyld! Jeg er ikke noe vintermenneske, kroppen min går i dvale. Jeg vil gjerne prøve å være med deg å svømme en gang eller to i måneden, men mer enn det kan jeg ikke love. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. desember 2010 #163 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har med vilje ikke pusha deg eller sendt deg "blir du med på trening i dag"-meldinger, fordi jeg veit du har mye å styre med! Jeg kan fortsette å legge ut ukesplaner for treninga mi, sånn at du får litt oversikt over når jeg gjør hva, og så kan du bli med de dagene du orker Husk at svømming (og trening) kan gi mye overskudd! Veit det er vanskelig å motiveres når man er vinterdeprimert, men jeg blir alltid bedre av å bevege meg.. ----- Stikker ned til t reningsstudioet nå, håper jeg får til 40 minutter på elipsemaskinen og 900 meter søvmming. Jeg har en skikkelig mental sperre på 800 meter, så håper jeg kommer over kneika. Dette er tredje gangen jeg prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. desember 2010 #164 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja det er det jeg sier at jeg vet at det er NÅ jeg burde trene. Men både kroppen og hodet er for langt nede i sumpa nå Det er ikke bare trening som er tøft nå, alt som er mer krevende enn å være hjemme i min egen trygge hule drar så mye energi at jeg er død i flere dager etterpå. Først i dag er jeg ca. kommet meg etter lørdag f.eks. Lykke til med 900m! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. desember 2010 #165 Del Skrevet 1. desember 2010 Yo in da hoooood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. desember 2010 #166 Del Skrevet 1. desember 2010 HALLO Rødedrage! (også kjent som min bestevenninne4ever) 40 minutter elipsemaskin og 900 meter svømming unnagjort! På elipsemaskinen klarte jeg nøyaktig 2km og 200 kalorier. Ikke at jeg stoler på kaloritellern altså, men det var jo festlig uansett! STOLT NÅ ASS. I morra kommer jeg til å være skikkelig støl i armene.. Dessuten har jeg funnet ut at "alpine pass"-programmet på elipsemaskinen er kulest, for der er det faktisk skikkelige motbakker som får meg til å svette. Og så la jeg merke til at det er sånn steppingmaskin på studioet.. Ikke sett den før, aner ikke åssen den funker, men gjett om jeg vil prøve den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. desember 2010 #167 Del Skrevet 2. desember 2010 Okei, jeg skal innrømme at jeg er en kjerring i blandt: For, jeg elsker været nå! Det er åtte minus og strålende sol, og jeg har gått en halvannen times lang tur i skogen. Det var fantastisk med knasende snø under skoene og masse dyrespor (hare og rådyr for det meste) Og så hørte jeg på Edit Piaf, som drar meg rett inn i et univers av franske jazzbarer på 30tallet med masse røkelse og sigarrøyk i lufta, og rødvin i glassene. Litt kul kontrast. Dessuten gikk jeg meg bort. Skulle egentlig bare gå en kjapp 3-kvarters tur, men siden skogen er helt anderledes med snø, endte jeg opp med å gå to omveier. Da jeg kom hjem tok jeg et veldig enkelt styrkeprogram: Pushup på ball: 12 x 3 Mageøvelse deadbug: 12 x 3 Rygghev på ball: 12 x 3 Planken: 45 sekunder, gadd ikke ta tre repetisjoner Fornøyd med dagens innsats, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 2. desember 2010 #168 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei, har smuglest treningsdagboka di en stund og tenkte jeg skulle si hei. Fin bok! Skogsturen høres deilig ut. Når jeg går 30 min på min ellipsemaskin/crosstrainer viser den at jeg har forbrent 300 kcal og gått ca 4 km (riktignok uten alpint program). Hmmm... Tror ikke man kan stole helt på de kaloritellerne nei. Skal prøve med pulsklokke neste gang så blir kaloritellingen kanskje mer nøyaktig. Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. desember 2010 #169 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hei, Marshmallow, og velkommen til dagboka mi Så hyggelig å høre at du har smuglest her! Du ser jo hvor mange som kommenterer her, haha, så det er bare å fortsette å skrive i blandt så jeg ikke føler meg så ensom Så merkelig at elipsemaskinene skal gi så forskjellig resultat! De er nok ikke til å stole på nei.. Men det kan jo ha litt med farten man har også.. Jeg er ikke den raskeste i gata, nemlig. Pulsklokke er ikke dumt. Kos deg i dag du også Endret 2. desember 2010 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. desember 2010 #170 Del Skrevet 2. desember 2010 Støl i armene i dag? Hørtes gøy ut med alpintprogrammet!! Koselig å gå tur i skogen under sånne forhold Du er ikke så verst på planken du heller! Tenk når vi klarer flere minutter uten å få vondt a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. desember 2010 #171 Del Skrevet 2. desember 2010 Støk i brystmusklene, så svømminga tok på den Og jeg vet ikke om jeg klarer å se for meg at vi klarer planken i flere minutter uten problemer.. Tror du det finnes noen som klarer planken i ti minutter..? Det må være overmennesker fra en annen galakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. desember 2010 #172 Del Skrevet 2. desember 2010 Det finnes helt sikkert noen som klarer så lenge! Kanskje det er en Guinnes rekord i det? Haha. En kamerat av meg klarer planken i 2 minutter med 20 kg vektskive på ryggen. Så han klarer sikkert en evighet uten vektskive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. desember 2010 #173 Del Skrevet 2. desember 2010 whoa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. desember 2010 #174 Del Skrevet 3. desember 2010 Nok en natt med søplesøvn, har slitsomme drømmer og våkner mange ganger og ligger våken lenge av gangen. Forsover meg, er ekstratrøtt, og har ikke noe energi etter å ha våkna. UGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. desember 2010 #175 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er ubøst med sånne nettet. Jeg tror jeg skal begynne å lese her og kanskje bli litt inspirert? Men akkurat nå sitter jeg i sofaen, ser på tv, spiser kjeks og mobber samboeren min for hikke. Wohoo, ikke mye trening. Men jeg GÅR frem og tilbake til jobb og jeg gikk til narvesen istad. Vi snakker ikke om hvorfor, men jeg liker å gå, det er bra. *motivere* Også skriver jeg lange rare innlegg for å lære meg å skrive mer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. desember 2010 #176 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha, ja, så lenge du ikke mener at å gå til jobb kvalifiserer som slanking, så er det greit asså! Det er skummelt med sånne folk.. Ser ut som vi har ca like spennende fredagskveld, altså. Jeg driver og oppdaterer og rydder i flickerprofilen min. Og i dag har det vært treningsfri ..meed mindre man teller å gå fram og tilbake til butikken, noe man absolutt ikke gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 4. desember 2010 #177 Del Skrevet 4. desember 2010 Haha, nei, jeg gjør ikke det for å slanke meg! Du veit at jeg aldri har hatt behov for å trene for å slanke meg Jeg gjør det fordi det er digg å gå, og fordi det på generell basis er bra for kroppen å tusle litt :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. desember 2010 #178 Del Skrevet 4. desember 2010 Veldig søt avatar, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. desember 2010 #179 Del Skrevet 5. desember 2010 Gleder meg til neste uke, da er det julegavehandling og siste innspurt i australiaplanene mine.. Og trening da. Wæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. desember 2010 #180 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ukesplan, sånn ca: Mandag: -Ring Kilroy for å få studentforsikring + spørre om ISICbilde (dette ble til en times intens lesing på internett, samt to mailer) -Ring legesenter og hør om jeg trenger vaksiner -Gjort litt research på macbookbatteri (startet en forumtråd på mac1forumet med andre ord) -40 minutter spinning -Svømme 1 kilometer (klokka fire) Tirsdag: -Bestill macbookbatteri (tror jeg har gjort det, men fikk ikke bestillingsbekreftelse på mail.. hmm) -Tren styrke -Besøk mamma -Kjøp julegave til pappa og mamma + et par venner (mangler mamma og pappa) -lever ønskeliste til expert Onsdag: -Prøv å rydd så mye som mulig på vaskerommet og soverommet -Lag julegave til ekskollegavenninnen -40 minutter spinning + 1 kilometer svømming (ca klokka fire) -Pannekakeonsdag (Rødedrage?Ashelia? fill me in!) Torsdag: -Tren styrke -Pakk inn et par julegaver og skriv julebrev Og sånn ellers: -Gå en tur eller to i skogen -Prøve å finne tingene som er borte (har rydda bort masse smykker og vet ikke hvor de er lengre..) -Bytt sengetøy -Prøv å oppdatere flickr litt jevnlig -Ta ny backup av bildefiler og musikkfiler Endret 10. desember 2010 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå