Gå til innhold

søndag og singel


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

idag skal det trenes for harde livet. trene bort helgens kos :P

så avgårde på kafe med en kamerat senere ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat kommet hjem etter å ha vært borte i helga.

Når jeg ser meg rundt i leiligheten, så ser jeg at den burde vaskes. Så det blir vel det. Også se om jeg går meg en tur. Ellers bare slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innta en sein og digg frokost, lese blogger og erte på meg brukere av diverse nettforum, jobbe litt, dra på styrketrening, og så en kinotur med venner i kveld!

(Og så kanskje spionere litt på søte gutter på facebook)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kino med en søt liten(dog ikke min egen da, hakke kommet så langt i livet enda) og spist middag med litt familie. Nå skal jeg slappe av litt og bare være meg selv en stund, og så kanskje jeg får kommet meg ut for å gå en tur senere. Trenger å bevege meg etter denne dessereten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært ute på tur og nå i ettermiddag så har jeg sittet ved PC og fått levert selvangivelsen. (Jammen utgjør årsoppgavene litt av en papirhaug, gitt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens plan:

- rydde og vaske litt og pakke ferdig

- legge en plan for bacheloren (på skolen)

- cafètur med venninne

- kino med jentegjengen ikveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Komme meg vekk fra KG og face og inn på prove.no for å øve på teorien(som jeg har planer om å få tatt i mårra :unsure::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en kjempehelg med bursdag, dansing på byen med gjengen og konsert i går, så skal jeg ta fram go'boka og lese litt:) Nyte det fine været og livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært litt barnepass da min niese ville på lekeplassen til onkel (dvs borettslaget sin lekeplass). Akkurat nå har jeg vært inneom jobben en tur, før det utover kvelden blir litt husarbeid, bakst og se litt på film/fotball ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og sliten etter utdrikningslaget til venninna mi igår... Men ikke tid til å sove.. Idag skal jeg på Tusenfryd med jobben. Så lenge været holder seg så tror jeg det kan bli gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tålmodig ventende. Min vanlige "søndagsturkamerat" måtte en tur på jobb i morgentimene, og jeg lovte å vente på beskjed om når han regnet med å være ferdig før jeg evt. stakk avsted på alenetur. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskjed kom - ut på tur om et par strakser.

*går for å fikse kaffe på termos* :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg kom nettopp hjem fra USA så skal nok snart legge meg. Jetlag er kjipe greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...