Gå til innhold

søndag og singel


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surfer litt fargesider for å få inspirasjon til hva den lille veggen borti her, muligens skal males i før det blir skikkelig høst. Skal jeg kanskje slå meg løs og kjøpe nye håndtak-knåtteting til kjøkkenskapene også? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå i sengen hele dagen, sov, leste og spiste popcorn til frokost samt cola. Hadde ikke en tråd på kroppen, super digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg ikke at jeg kan skrive alt for lenge i denne lenger, men enn så lenge så blir denne søndagen brukt til fotball (både på TV og på stadion), og sikkert en god matbit med litt sjokoladefondant til dessert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå håper jeg ikke at jeg kan skrive alt for lenge i denne lenger, men enn så lenge så blir denne søndagen brukt til fotball (både på TV og på stadion), og sikkert en god matbit med litt sjokoladefondant til dessert :jepp:

Å, skjer det noe på kjærlighetsfronten?

Hos meg er det sofaen, fast food og TV ikveld. Sliten etter jobbhelg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, skjer det noe på kjærlighetsfronten?

Hos meg er det sofaen, fast food og TV ikveld. Sliten etter jobbhelg!!

Fest på jobben... skikkelig fjortisfakter som alle kunne se... :sjenert: mye mobbing uken etterpå (etter som jeg har jobbet der en stund og hun er forholdsvis ny)...

Så har det blitt ett par dater etterpå, ganske rolig men veldig kjekt og fint =) Håper at det kan gå det lille ekstra steget som trengs for at jeg skal "slippe" å skrive her mer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest på jobben... skikkelig fjortisfakter som alle kunne se... :sjenert: mye mobbing uken etterpå (etter som jeg har jobbet der en stund og hun er forholdsvis ny)...

Så har det blitt ett par dater etterpå, ganske rolig men veldig kjekt og fint =) Håper at det kan gå det lille ekstra steget som trengs for at jeg skal "slippe" å skrive her mer :rødme:

Noe nytt på fronten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt på fronten din?

Mye nytt på fronten ja, tror vi kan si at jeg har funnet en fin jente, og selv om vi ikke har "definert" noe, så tenker jeg på hun som "kjæreste"...

Og så var jeg nettopp en uke i syden, 35 grader og sol... deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye nytt på fronten ja, tror vi kan si at jeg har funnet en fin jente, og selv om vi ikke har "definert" noe, så tenker jeg på hun som "kjæreste"...

Og så var jeg nettopp en uke i syden, 35 grader og sol... deilig :D

Neimen, så hyggelig.. Håper for din del at det går mot kjærester da!

Å...misunnelig!! 35 grader hørtes bra ut!!

Idag regner det!! Da blir det nok en rolig dag hjemme etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Er fyllesyk og syns synd på meg selv. Sprit er ikke bra! Møtte en kjekkas i går, han var en ordentlig hønkelønk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært singel selv, hadde ikke merka forskjell.

Her har gubben sittet å spilt på pc'en i over 6 timer, før han reiste ut med en kompis, uten å si hadet engang.

Og, sønnen har vært borte i en uke nå, kommer hjem snart :D

Men ellers, så rydder jeg og ser på tv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til tross for at jeg ikke har jobbet denne uken, så har jeg hatt mye besøk, vært på en del besøk, og rett og slett fartet hit og dit.

har også hatt besøk av en...ehm... :sjenert:

så i dag, og i går også for den del så har jeg bare slappet heeeelt av og gått turer med hunden og kost meg med pc og tv/fimer :) digger søndager :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

glemte og nevne at jeg har fått dilla på super mario, så det blir mye spilling (og banning) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet inne for det meste. Møkkavær ute, men klarte å komme meg ut på en liten gåtur likevel da. Ellers, ingenting... Har aldri hatt sælig sansen for søndager. Spes da ikke som singel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa, bok, stearinlys, rydde litt, bake kake, bror på middag, litt musikk, lese litt bok igjen, litt sofa igjen..

Elsker søndager jeg! Særlig som singel! Kan bare la humla suse..

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...