Gå til innhold

søndag og singel


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

:(

Liker ikke søndag.. Vært singel i litt over 2 uker nå og det er stuslig.. Liker dette ikke :(

Men.. Har iallefall kost meg på kino med tantebarna idag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommertid

I dag har jeg (utrolig nok) ikke vert fyllesyk, så jeg har fått gjort mye. Jeg har vasket leiligheten, vert ute på lekeplassen med noen venner med barn og nå får jeg snart besøk.

Fin fin søndag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil har det vært en slapp og rolig søndag. Men nå skal jeg komme meg opp av sofaen. Ut på middag med jobben. God mat og drikke! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det bare sånn passe. Har nå vært helsingel i 2 uker etter en periode på et par år der jeg har ...eh...bedrevet intensiv dating i mangel av noe bedre å kalle det.

Og jeg konstaterer at det var hyggeligere å gå søndagsturen sammen med noen. :snurt:

Ikke desto mindre så har jeg "turet" alene i dag og hadde helt grei tur, og hvis nå bare den hersens kjøttsuppa kan tine så blir det vel middag i heimen også :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå tur med ei venninne. Også kanskje sitte på cafè også kino ikveld. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Jeg skal ut på tur i dag.

Har hatt besøk tidligere, så kaaaanskje hvis jeg er heldig så er jeg ikke singel så mye lenger :sjenert:

Nå sitter jeg å ser på en edderkopp i taket som jeg ikke tørr å ta. Jeg er sikker på at den snart kommer til å gå til angrep på meg. Hadde vert greit å hatt en partner som kunne tatt den for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg skal ut på tur i dag.

Har hatt besøk tidligere, så kaaaanskje hvis jeg er heldig så er jeg ikke singel så mye lenger :sjenert:

Nå sitter jeg å ser på en edderkopp i taket som jeg ikke tørr å ta. Jeg er sikker på at den snart kommer til å gå til angrep på meg. Hadde vert greit å hatt en partner som kunne tatt den for meg :fnise:

"Norske" edderkopper er fryktelig farlige og angriper lynkjapt, sprøyter deg full av dødelig gift :skratte: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke singel, men synes søndager er drit kjedelige....samboeren bruker søndager til spilledag foran playstation, så må underholde meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

"Norske" edderkopper er fryktelig farlige og angriper lynkjapt, sprøyter deg full av dødelig gift :skratte: .

Ja! :sjenert:

Godt at noen forstår meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vært singel i to uker...åååå, det er så kjipt...!!"

I rest my case. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

"Vært singel i to uker...åååå, det er så kjipt...!!"

I rest my case. :roll:

?

Hvis det var meg du hintet til så har jeg vert singel en god del lengre en to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter en rolig søndag. Drikker en kopp te mens jeg leser noen blader. Skal bli med en kamerat på visning i naboblokka. Er nysgjerrig. Ikveld blir det middag og film med ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Norske" edderkopper er fryktelig farlige og angriper lynkjapt, sprøyter deg full av dødelig gift :skratte: .

Dagens! Ingen trøst å hente hos deg, skjønner jeg. :fnise:

Men jeg syns det er mange ting som er mye verre enn edderkopper. Å være singel en søndag når man føler at alle andre har det morsomt og festlig hele tiden. Vet at det ikke er slik, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lacus

Dagens! Ingen trøst å hente hos deg, skjønner jeg. :fnise:

Men jeg syns det er mange ting som er mye verre enn edderkopper. Å være singel en søndag når man føler at alle andre har det morsomt og festlig hele tiden. Vet at det ikke er slik, men likevel.

Ånei! De edderkoppene er MYE verre en å være singel :sjokkert: Må ikke tulle med slike ting :fy_fy::fnise:

I dag har jeg kost meg med kidden, vert ute en bitteliten tur i regnværet, vasket leiligheten og slappet av på sofaen resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg rydde etter festen igår. Også bare nyte en rolig søndag. Frustrerte fruer maraton på TV. Pluss at jeg fortsatt har en del episoder av Criminal Minds som jeg har tatt opp denne uka. Passer bra siden det er grått og trist vær ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært ute på tur. Selv om jeg er dumpa er det ingen grunn til å ikke gå søndagstur... Skal om litt begynne å rote med middagen. Strengt tatt er det litt tidlig, men må bake brød senere i kveld så da er det greit at kjøkkenbenken er "ledig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt niesen min på besøk fra lørdag til søndag, og levert henne i bursdag :)

Nå er det litt avslapping på sofaen før jobb ikveld..

Liker ikke å være singel.. Spesielt ikke på søndager :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Er litt redusert etter helgen, men må ut å gå en alt for lang tur for å besøk en venninne og på familiebesøk i dag. Frister ikke i det hele tatt. Sofaen og tv serier høres mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne søndagen våknet jeg hos ei venninne som jeg har vært hos hele helga. Vi stod opp, spiste frokost og så dro vi på stranda med bikkjene. Herlig å se at snøen smelter, og bikkjene storkoste seg på stranda.

Etter det kjørte hun meg hjem, slik at jeg får tid til å dusje før en kompis kommer over.

Han vil ikke si hva vi skal, utenom middag og kino (som jeg pusha på han :lur:), men det blir vel noe mindre sløvt enn å sitte inne. Han klager jo sånn på at vi er sløvinger som ser serier og film hver søndag vi henger.

Så da får vi se hva luringen har planlagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...