Gå til innhold

søndag og singel


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lest, ryddet i gamle cder (mange gikk i søpla, de med særdeles dårlige minner) spist nydelig middag og nå venter jeg venninna på besøk. Det blir spasertur, veksle erfaringer og opplevelser siden sist (spesielt om det motsatte kjønn) så skal vi se på menn som hater kvinner (jada lenge siden den er kjøpt men har ikke funnet riktig anledning til å se den)

Å da var vel dagen over.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slappa av på soffan, sett på film og frustrerte fruer, lagd og spist vegetartaco og mislykka brownies(hvordan er det mulig å få en toropose til å bli mislykka? *klø seg i hode*). Tror jeg må ut å gå en god tur for å føle meg litt bedre, ble litt kvalm:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elvital: enig, kan ikke skjønne hvordan toro-brownies kan bli mislykkede?! Det er jo SÅ gode :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur med venn/date først på dagen, så hjem for å henge ved PC'n litt før jeg laget middag og begynte å "flytte inn" i nytt garderobeskap. Nå er gangen noenlunde ryddig og blomsterkrukka på verandaen klar til påskeliljeplanting i morgen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte dagen med pakking og rydding, tok siden en joggetur i den fine været. Etter det tok jeg fly til hjembygda og leste litt krim (påskekrim er obligatorisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg kose meg med påske godis og film, gå en laaaaang tur med hunden og rett og slett bare ta livet med ro :jepp:

Heeeeeeeeeeerlig!

Ha en finfin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittvær. Må en liten tur på jobb og så blir det sofa og bok etterpå. Hadde planer om å gå tur, men har ikke solid nok regntøy til å demme opp for alt det som ramler ned fra oven i dag.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt syk. Litt bedre idag. Men ligger fortsatt på sofaen. Se om jeg orker å lese noen av de bøkene jeg hadde planer om å lese i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna med vondt i halsen(har allerede tatt solhatt), så tross supert vær tror jeg jeg blir inne idag. I hvertfall foreløpig. Har et brev jeg må skrive ferdig, og litt diverse andre ting. Skal på middag til søster etterpå er planen. Satser på at det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk :kjefte: Har veldig lyst til å klare å ramle ut av senga og ut i solen en liten tur, om så bare rundt kvartalet. Får se hva jeg får til. Blir nok ikke noe påskefamiliemiddag på meg i allefall :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissBella

Blå himmel og sol ute. Lyst til å gå ut. Men var ute på date igår. Noe som ikke var særlig bra for forkjølelsen min så da tror jeg at jeg holder meg inne.

Hva skal dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Har vært på cafe med noen venner. Deilig å sitte i sola :) Nå sitter jeg i den endelig ryddige leiligheten og føler meg litt amorøs... er en viss person jeg ikke klarer å slutte å tenke på... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elijah

Har vært på cafe med noen venner. Deilig å sitte i sola :) Nå sitter jeg i den endelig ryddige leiligheten og føler meg litt amorøs... er en viss person jeg ikke klarer å slutte å tenke på... :rødme:

Hvem er den heldige? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på helgebesøk hos ei venninne. I dag har vi scrappa kort(lagde to stk, min første gang). Ble ganske fornøyd. Plutselig var klokka middag, og det ble hjemmelagde vårruller. Deretter så vi film, og nå har vi gått tur i en god times tid. Nå er det snart natta tenker jeg. Hun skal på jobb i mårra, og jeg sov dårlig i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har funnet min søndagsaktivitet: sitte på sukker og få masse bekreftelse. Herlig å føle seg attraktiv. Har ikke store planene om å finne den rette der, men det er herlig å få flørtet litt og føle at man faktisk ikke er så verst.

Litt flaut, så velger derfor å poste anonymt. Vil anbefale alle usikre single å prøve det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blir det å gå tur sammen med lillesøsteren min. Også tenkte vi at vi skulle avslutte turen hjemme hos foreldrene våre sånn at vi kan spise middag der. Kanskje kino etter det?!

Hva skal dere idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...