Gå til innhold

om å gjøre å ha flest innlegg eller?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstå det den som vil, men jeg lurer på om dere ikke har annet å gjøre enn å sitte her inne dag etter dag?

Herregud...du tror da vel ikke vi sitter på Kilo-Forumet hele dagen...?? Vi er da innom både Sol, VG Diskutèr, DoktorOnline og Nettavisen, pluss mange andre sider også...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mye bedre å sitte her inne dag etter dag enn ikke å ha annet å gjøre enn å sitte og undre seg over vi som sitter her inne dag etter dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...du tror da vel ikke vi sitter på Kilo-Forumet hele dagen...?? Vi er da innom både Sol, VG Diskutèr, DoktorOnline og Nettavisen, pluss mange andre sider også...

:hoho:

....for ikke å forglemme Dagblad-chatten og Eros chat!!! :kul: Arbeidsdagen er nesten for kort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel mye bedre å sitte her inne dag etter dag enn ikke å ha annet å gjøre enn å sitte og undre seg over vi som sitter her inne dag etter dag...

Der sa du det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstå det den som vil, men jeg lurer på om dere ikke har annet å gjøre enn å sitte her inne dag etter dag?

Og nøyaktig HVA er det du holder du på akkurat nå, da?

Sitter du virkelig og skriver innlegg på KG midt på blanke formiddagen?

Uff, at det går an!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Tror det er verre med de som har tusenvis av innlegg

inne på snikksnakk..

De bekymrer meg ..

:roll:

Du behøver ikke å bekymre deg for oss, for det klarer vi fint selv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir kjemperedd for alle Snikk-Snakk innleggene....mange innlegg.....skummelt......

....gjør jo noe annet i døgnet også, sover f.eks.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Madammen da...husker du ikke? Mine utløsende ord: det viktigste er jo at jeg leder over deg. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: du har jo holdt på i det vide og det brede her for å klare det, og jammen gjorde du det oxo....grrrrrrr........men bippen innhenter deg når soveperioden er over. Bare vent. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Madammen da...husker du ikke? Mine utløsende ord: det viktigste er jo at jeg leder over deg. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: du har jo holdt på i det vide og det brede her for å klare det, og jammen gjorde du det oxo....grrrrrrr........men bippen innhenter deg når soveperioden er over. Bare vent. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...