Gå til innhold

Kroppen min.


Pinocchio

Anbefalte innlegg

Blir alltid full av tanker av å lese Pinnocchis innlegg.........men syns det er veldig vanskelig å svare på dem.......Ja!!! VELDIG vanskelig faktisk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke ord jeg :( ....huff .....men sender mange

:klem2: :trøste: :kysse: :klem:

lykke til med romanen !!!!!!!!!!!!!!

snill og god du - heldig pus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker tråden din om kattungen, Pinocchio. Så glad jeg ble nå når du skrev at du hadde funnet den igjen :) Herlig, du er jammen god. Jeg tror fullt og fast at den pusen får deg til å leve lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjære Pinnochio

Jeg vet ikke om du kommer til å lese dette her, men jeg vil så gjerne få si at vi fortsatt er mange som tenker på deg. Jeg ble også veldig glad når jeg nå så at du har funnet igjen den katten du snakket om tidligere i høst, og at den har fått et godt og trygt sted å være. Jeg ønsker deg (og pusen :D ) alt godt, og jeg håper inderlig du fortsatt er i stand til å glede deg over den juletiden som vi nå står foran. Og så håper jeg jo selvsagt at legene er i stand til å gjøre noe for deg. Selv om det ser håpløst ut.

Stor juleklem til deg fra Sheba, du er i tankene mine stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære Pinnochio!!!

Har lest ditt innlegg for en tid tilbake, og det må være noe av det vakreste jeg har lest. Man blir jo glad i deg gjennom skjermen. Du vekker noen og enhver med tanker som mange glemmer i hverdagens strev.

Derfor ble jeg så glad da jeg så tråden din komme opp på nytt. For verden trenger sånne mennesker som deg, en sinnsforvirret verden. :roll: Så vær så snill; kjemp med nebb og klør gjennom sykdommen, som du sier; ingen av oss har jo erfart i fysisk tilstand, noe annet enn det å leve.

Ville bare at denne tråden skulle komme på toppen igjen, så flest mulig kan lese disse tankevekkende ord fra deg.

Jeg tenker på deg, og gir deg all mulig støtte i ånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke død. Jeg skal ikke død!

Hjertet mitt slår så hardt at jeg nesten har vondt for å sovne!

Nå er jeg hjemme. Jeg har vunnet noen seirer og sett gud og hvermann og vennene hans i hvitøyet og vist muskler slik at de forsvant! Neida. Det var kanskje sånn jeg jeg innimellom følte det.

Jeg har hatt øyeblikk hvor jeg har drømt meg til døde, men jeg kom alltid tilbake med ryggrad og livslyst.

Jeg er hjemme og lukter på gamle lukter og storkoser meg. Jeg klarer meg. I morgen skal jeg til moren min og hente dyrehagen så den kan være hos meg i jula.

Nyåret vil uansett bestå av nye tester. Men jeg kjemper med spentemuskler og føler jeg takler dette bra. Føler jeg gir enhver ny utfordring en skikkelig kamp!

Slapp av. Det vil gå bra med meg.

Håper dere alle har det fint og får en fantastisk flott jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en riktig god jul og alt godt det nye året. Kos deg med dyrehagen, har hund og katt selv og det er den beste medisinen når kroppen ikke er 100%. Var så glad da jeg så innlegget ditt nå. Du har et livsmot som vi andre kan misunne deg. Lykke til og keep us posted!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg gir enhver ny utfordring en skikkelig kamp!

Slapp av. Det vil gå bra med meg.

Sånn skal det være! :tommelsmil:

God jul til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piglet i.i.

Det var så hyggelig å høre!

Keep up the good work, ha en god jul og alt det beste for det nye året!

Piglet (ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper uansett at alt går bra.

Jeg har ingen livserfaring som tilsier noe annet.

Du skal se det går bra, leger er bare mennesker og er jo beryktet for å ta feil, men de står aldri fram i ettertid og forteller det, dersom de ikke blir tvunget av omgivelsene.

Klem fra Vega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du skrev til oss nå før jul.

Har tenkt på deg, og nå vet jeg ihvertfall at du er, og står på videre.

Ønsker deg god jul, håper jeg ser deg her på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så godt det var å lese innlegg fra deg nå! Det var det jeg visste jeg, verden ville beholde et slikt et grepa menneske som deg.

Som nyttårsforsett burde vi love oss selv å kjenne på gamle lukter, og se viktigheten i evigheten innover og ikke bare ut i det store rom.

Ha en trivelig jul!!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:D Dette var eit flott innlegg, sånn rett før jul! Har tenkt på deg! Ynskjer deg ei fin julehelg - og er SÅ glad for at du ikkje gir opp! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest innleggene dine igjen og igjen Pinoccio.. Det er trøstende lesing.

Du er en ubeskrivelig sterk person. Det står det respekt av. Alle som kan gå gjennom ett helvete å se det lyse i tunnellen er sterke mennesker.

Jeg beunder deg stort, og ble veldig glad for å høre at det går bedre. At du er hjemme å slipper å feire jul på sykehuset.

Sender deg en svæææær god jul klem- håper du koser deg med dyrene. De gir mye glede

God jul fra Skusla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...