Gå til innhold

Kroppen min.


Pinocchio

Anbefalte innlegg

Jeg ble helt satt ut nå jeg

...Takk for at du deler tankene dine med oss her på Kvinneguiden Pinocchio - du har uten tvil nådd frem med budskapet ditt

Du står foran ditt livs tøffeste kamp - ord blir liksom fattige i sammenligning så....

Ta vare på deg selv Pinocchio!

Go`klem fra Vestlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff .....så ufattelig trist å lese!!!!!! Får meg til å grine gjør du :cry: og det er det ikke ofte jeg gjør........Har merket meg at du ikke har vært her på lenge - men ante ikke at det var en så sørgelig årsak til det . Vil takke deg for er fint innlegg .....som virkelig får en til å tenke ! ...

Huff. Ble helt satt ut jeg nå...... Fy søren så urettferdig verden er !!!!!! Nei jeg finner ikke ord. :( *snufse og tørke tårer og pusse nesen*...................Kjære deg Pinocchio sender deg en stor klem. Kommer til å tenke på deg ! og du setter spor ...hos alle her inne som nå har lest innlegget ditt ....

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg lå inne på sykehuset sist, tok legen meg i hendene, som for å vise at han tross alt forsto medmennskelighet. Han var ikke mer en et år eller to eldre enn meg og så ut som han hadde glidd inn i bogstadsveiens motebutikker, mens han medlidende fortalte meg at de ikke kunne gjøre noe mer.

Javel. Det er ikke hans feil. Men jeg tror aldri jeg har opplevd større håpløshet enn da. Tøffe meg. Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake fordi jeg hadde hatt så mange mareritt om den samtalen og så ble det som jeg værst hadde fryktet. Jeg prøvde også å smile for å ikke gjøre det så tungt for han, men det er egentlig ganske håpløst.

Det er tungt å gå å legge seg alene. Etter å ha vært den tøffe single som aldri var avhengig av noen. Nå dør jeg uten å ha satt noen spor.

Vit at her tar du grundig feil Pinocciho, personer som evner å i det hele tatt tenke på å skåne andre når de mottar en slik beskjed som du gjorde, er nettopp den type mennesker som setter dype spor etter seg. Hos kjente og mindre kjente, som oss her på KG, som kun har lest litt om den fine personligheten du har. Et slik menneske vil bli husket med stor respekt!

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du HAR satt spor. Hos meg, hos dem som leser, hos dem du har rundt deg.

Mitt hjerte er preget av det du skrev, og mine tanker går til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke ord......Ord blir så fattige.....

Men du satte ord på tingene og fikk oss alle til å tenke... Mennesker som deg setter spor....Garantert...

Når jeg leser slikt som du har skrevet nå, blir jeg ganske satt ut. Jeg vet ikke riktig hva jeg skal si... Føler meg ufattelig dum som klager på små bagatellmessige ting. Men - jeg tar til meg de ordene du har skrevet ned, og trykker dem til mitt hjerte.

Du er god, Pinocchio! Du har satt spor, det må du aldri tvile på! Ikke mist troen på deg selv, og håpet - det er det viktigste i en situasjon som dette. Ikke gi opp!!

Sender deg mange varme tanker og en god klem...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Og jeg som ble så glad over å se at du var her igjen, husker at jeg hadde sans for det du skrev da du var mer aktiv her...

Dette var ufattelig trist lesning. Men også litt godt, du får oss til å huske ting vi så lett glemmer..

Du skriver at du har gode venner som støtter deg nå, det er jeg glad for!

Finner ikke ord, men Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner deg ikke, men har festet meg ved mange av innleggene dine. Det jeg har lagt spesielt godt merke til er at du har et utrolig godt hjerte og virker veldig omsorgsfull. Du har satt spor, ja, til og med hos en fremmed som meg.

Ord blir så fattige... Jeg vil bare gi deg en god klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig trist, Pinocchio.

Det er ikke noe jeg kan si som virkelig kan gjøre noen forskjell for deg. Men heldigvis har du dine rundt deg, pass på dem enn så lenge.

Og som du ser setter du igjen spor her og.

Skulle ønske jeg hadde blitt bedre kjent med deg!

dorian :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid og hormonell er jeg fra før...

Men jeg ble skikkelig rørt av historien din... :cry:

Sitter her og tenker hvor egoistisk jeg egentlig er... :oops:

Har en flott,velskapt gutt på 6 år...

En flott mann som elsker meg og er glad i min sønn...

Er stemor til 3 flotte barn...

Har både mor og far som er friske og raske og i 50 årene...

Har fast jobb hvor jeg trives kjempegodt...

Er frisk som en fisk selv...

Klarer ikke helt å slutte å gråte...

Tusen takk for at du fikk meg til å tenke...

Lykke,lykke til...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det satte dype spor i meg i allefall! Det er sånt som vil bli husket leeeenge... :roll:

Takk for påminnelsen! Det er sånt man sitter og tenker og funderer over av og til, men så blir det glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du har virkelig satt dine spor. Jeg kjenner deg ikke, men må si jeg beundrer deg enormt, og dine ord er noe jeg vil ta med meg videre.

Takk for at du delte dem med meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør så godt jeg kan med å sette pris på de små tingene i hverdagen, men takk for at du minte meg på det.. det trengs av og til.. :roll:

Og takk for at du tok deg tid til å fortelle oss om hvordan det er med deg..

Lykke til.. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva kan en si etter å ha lest et slikt innlegg da - annet enn TAKK for at du minnet oss på dette med livet.

Jeg prøver til stadighet å tenke slik som deg - men det faller nok dessverre like fort ut igjen :roll: Hverdagen "fanger" deg på en måte og det blir alt for lett å irritere seg over små ting og bagateller.

Din historie fremkaller minner om en god barndomsvenninne, hun fikk også diagnosen kreft. Hun var ut og inn på sykehus i en lang periode og var ikke sikker på hvor lenge hun hadde igjen. Men heldigvis, etter en stund med cellegift og div kurer er hun nå frisk igjen.

Kanskje ikke all håp er ute for deg heller, uansett vil jeg ønske deg lykke til - og nok en gang TUSEN TAKK for at du delte dette med oss!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pinocchio

Nå kjenner ikke jeg til deg som noe annet enn en bruker jeg har sett innimellom på KG. Har ikke lest mange av innleggene dine heller, men det virker ikke som om du er en person som ikke setter spor da. for det er ikke alle jeg husker her inne, men jeg husker litt av det jeg har lest som du har skrevet.

Det er sant det du sier at man bør ta hver dag man får og gjøre det beste ut av den. men det er ikke alltid like lett. noen ganger skjer det ting i livene våre som vi ikke kan kontrollere og som vi ikke vet hvoredan vi skal komme igjennom, men dagene går en av gangen, og jeg håper at dagene dine vil bringe mye bra med seg. jeg skal ikke synes synd på deg hvis du ikke vil og det er bra og ha støtte rundt seg. men ta deg tid til å ta vare på deg selv og ikke vær tøffere enn du er. kjemp det du klarer og vær fornøyd med det.

tror alle setter spor. noen setter lette spor i mange sjeler og andre setter dype arr i noen få.

kjenner ei som har fått en kreft type de ikke kan heldbrede og det er ikke bare lett, men jeg tror at hvis man klarer og akseptere det, så vil den tiden man har igjen bli bedre enn hvis man bare vil lukke øynene til det. og det virker ikke som om du har gjordt det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart å lese dette innlegget fra deg i dag. Var på sykehuset i dag og besøkte pappaen min som ble operert for kreft i går. Forhåpentligvis har det gått bra, og han blir frisk igjen. Men jeg har fått en skikkelig påminnelse. Man skal ta vare på de man er glade i mens man har dem. Og man skal vise dem at man bryr seg mens man kan. For plutselig kan det være for sent, og vi vet ikke når det blir...

Jeg vet at jeg ikke kan si noe til deg som gjør noen forskjell, så jeg vil bare takke det for at du skrev dette innlegget. Ønsker at den veien du har igjen å gå blir så lite smertefull som overhode mulig, og at du enda får mange fine opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten flau over dagboken min, bare syting jo.... :oops:

Trist! Vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg håper at du tar vare på tiden du har i dag og at du klarer å holde motet oppe. Ord blir så fattige, men jeg takker for et tankevekkende innlegg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...