Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Sauen Shaun skrev (44 minutter siden):

Ble det den genseren du linket til her? 

Jepp! Hvit øverst (garnbutikken hadde ikke nok i "natur", men de to fargene var uansett nesten umulig å skille) og marineblå resten (der det i linken er brun/beige). Strikkes nedenfra og opp, så omtrent halvveis på vrangborden nå. En utfordring er at det sys med maskin og klippes opp til ermene etter at bolen er ferdig, så "noen" må hjem til mams for å få litt bistand når det nærmer seg. Men det er en god stund til :sjenert:

De to forrige genserne strikket jeg i Alpakka Ull fra Sandnes Garn på pinne 5, mens denne strikkes i Alpakka fra Sandnes Garn på pinne 3,5. Kunne evt valgt Peer Gynt garn, men det har jeg så vidt prøvd en gang tidligere, og med såpass mange masker å jobbe med så synes jeg det ble stivt og tungvindt. Strikkingen ble mer en kamp enn god flyt. Bortskjemt med myk alpakka... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren med nytt strikkeprosjekt er at treningsmotivasjonen får kjørt seg litt. :plystre:

Og hvem skal kjøre støvsugeren? Legge sammen ren klesvask? Vaske bad? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: :sno: :regn: *leter etter vind-smiley* Ingen vind? 

Deler av helgens planer er kansellert, og jeg er for øyeblikket ikke veldig lei meg, Blir godt med en hjemme-helg nå! Planen er ei treningsøkt i morgen, ellers litt husarbeid og avslapning hjemme. Litt tung i hodet og tett i mulen, så tror ei ganske avslappende helg hjemme skal gjøre godt. 

Jada, jeg vet dere allerede har lest mellom linjene... :strikker:

:nigo:

I min søken etter smiley som blåser bort, så fant jeg andre jeg ikke har sett før. Har vi hatt disse lenge? :klo:

:murstein: :kortspill: :trolling: :katt: :trolldom:

Det er sikkert flere også, men disse var nye for meg. Forresten oppdaget jeg jo :kaffeprat: for en tid tilbake... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg en hevelse ved/over høyre kne? :vetikke:

Har merket det et par dager men i grunn ikke tenkt over hva det er, bare at noe har vært litt anderledes. Så gikk det opp for meg i ettermiddag at det faktisk er en grei hevelse der... Hmm... :klo: Ikke noe smerter, og kan ikke huske når, hva eller hvorfor? Eller henger det igjen helt fra lørdag? 

:veslejenta: :strikker::veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (14 timer siden):

Eller henger det igjen helt fra lørdag? 

Kombinasjon av heftig tur sist lørdag, samt løpetrening mandag? :klo: Høres ut som ankelhevielsen min fra 2 år tilbake - plutselig var den bare der. 

Godt påskudd for :strikker:... *erfart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strikker:

Jeg har trent, dusjen er ren, badet er renere enn på lenge, sengetøy henger til tørk. Kan :strikker: litt mer da vel? Og kanskje trene litt i morgen også? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandag! Småtrøtt fuggel er i gang med ny uke. Treningstøy står i bilen og arbeidsdagen er godt i gang. Kalendren er foreløpig møtefri, men det ser visst ut til at det blir nok å gjøre allikevel i dag. Og i morgen skal jeg treffe @Sauen Shaun og @Cata etter jobb :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Ukens løpetime er gjennomført :opplyser: Man har kjent på lett svimmelhet og kvalme, surkling, svetting og utmattelse - men: 

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaklehone:

Smått møre bein i dag, men ellers i gang og gråter ikke. Nå blir det et par dager treningsfri, før planen er styrketrening igjen på torsdag. 

Klar for god middag og skravlings med @Sauen Shaun og @Cata i ettermiddag :juhu: 
Så blir det halv arbeidsdag i morgen, før private anliggende står på planen resten av dagen. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmekontor snart unnagjort, og det er på tide å gjøre seg klar for avreise. Viktigste er å huske å ta på seg skjørtet, så jeg ikke iler avsted i bare strømpebuksa... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (7 timer siden):

God plan - uansett anledning er bare strømpebukse sjelden godkjent antrekk på noen over tre... :ler: 

Skjørtet kom på! :jepp: Må dobbeltsjekke men lurer på om det faktisk er det eneste skjørtet jeg eier? :klo: Bare for å sjokkere enkelte litt... Og så er det vel under 10 kjoler totalt, hvor minst halvparten er enkle strandkjoler og to er lange penkjoler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp:

God torsdag! 

Relativt trøtt fuggel er i gang med arbeidsdagen og gråter foreløpig ikke. Treningstøyet står klart i bilen og  det nærmer seg helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (13 timer siden):

Skjørtet kom på! :jepp: Må dobbeltsjekke men lurer på om det faktisk er det eneste skjørtet jeg eier? :klo: Bare for å sjokkere enkelte litt... Og så er det vel under 10 kjoler totalt, hvor minst halvparten er enkle strandkjoler og to er lange penkjoler...

Enkelte fant det tryggest å ikke fullføre tellingen den gangen det ble gjort et forsøk og antall skjørt og kjoler bikket 80... :plystre: Antall bukser jeg kan vise meg offentlig i, er til gjengjeld minimalt.:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 timer siden):

Enkelte fant det tryggest å ikke fullføre tellingen den gangen det ble gjort et forsøk og antall skjørt og kjoler bikket 80... :plystre: Antall bukser jeg kan vise meg offentlig i, er til gjengjeld minimalt.:fnise:

Jeg er langt unna 80 bukser, men at vi er ganske motpoler når det kommer til andel kjoler/skjørt vs bukser har det vel aldri vært stor tvil om... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg legger sammen antall bukser, skjørt, kjoler, shorts og treningsbukser har jeg langt igjen til 80 :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...