Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Ja, tydelig at brannen har herjet på bildene tatt fra oven i dag. Store skader! Lurer på om de finner ut av årsaken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Trøtte tirsdag er i gang, og det er bare å ta seg sammen og gyve løs. Ute er det finfint sommervær og inne venter dagens arbeidsoppgaver. Og i kveld venter sosial sammenkomst med gode kollegaer og nydelig mat. Tror det blir en bra tirsdag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vær i dag ja… Her lanserte esel ideen om å vaske vinduer i dag. Er ikke sikker på om det blir noe av… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette styret rundt Freia den siste tiden gjør det ikke akkurat enkelere å skulle holde seg på den smale sti... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner på den klassiske feiloppfatningen hvor man ikke oppfatter nektelsen? Alle sier Ikke kjøp Freia og alt  du hører er Kjøp Freia? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Du kjenner på den klassiske feiloppfatningen hvor man ikke oppfatter nektelsen? Alle sier Ikke kjøp Freia og alt  du hører er Kjøp Freia? :fnise: 

Ja!! Redd Freia - død eller levende... :sjokkert:

Dessuten prøver jeg å glemme at Freia eksisterer, og DET er jo ikke så enkelt om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:natti: :kaffekopp: :natti: :kaffekopp: :natti:

En av de første som gikk hjem i går kveld, men fremdeles vraktendenser her gitt. Trøtte trøttesen til tjeneste! 

Veldig hyggelig i går, nydelig mat og god stemning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtidsjobbing må til, og det var like greit å få det unna (er et par timers jobb som må gjøres hver 4-5 uke på fast basis). Og mens vi venter på et par prosesser som skal gå i bakgrunnen, så surfes det litt rundt på nettet. Og selv om jeg ikke burde tenke tanken en gang, så har det dukket opp visse lyster når det gjelder feriepengene. Veldig fornøyd med puslklokka jeg har hatt de siste fire årene, men dessverre begynner batteriet å bli smått skralt. Må lade hver dag, hvis ikke går det fort tomt uten at jeg legger merke til det. Har sendt epost til Polar for å høre om det er noe man kan gjøre, men regner med løpet er kjørt. Etter at det i dag dukket opp en ny Polar Ignite 3 Titanium i dag, så håper jeg nesten at den gamle er ferdig... :sjenert: Selv om jeg ikke burde legge opp til slike investeringer nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (26 minutter siden):

Noe skal du jo bruke feriepengene på, du som reiser så lite... :fnise: 

Hmpf... 

Det var nettopp det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Beklager, kom jeg med feil svar? :fnise: 

Det er jo ikke en ukjent tanke du setter ord på... Festivalbånd hentet i dag for denne helgen, så blir de to neste helgene på hotell med diverse moro. Æ'kke gratis... 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (4 minutter siden):

Men da vil du jo kjenne at du lever, helt uten pulsklokke for å bekrefte det :ler: 

Og den gamle er jo ikke død... :sjenert: Bare litt lite utholdende. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte umiddelbart et nært slektskap til den gamle -  vi er ikke verdiløse bare fordi vi sliter litt med utholdenheten... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Der er vi tre! 

Men kan min motivasjon og dermed utholdenhet styrkes med en ny klokke i titan? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon sies vel å være best når den kommer innenfra... Men det hjelper jo også på motivasjonen når de ytre  forhold er best mulig tilrettelagt - om ikke det  å gå til innkjøp av treningsmatte gjorde så mye for motivasjonen, gjorde den det enklere å trene og dermed terskelen for å gjøre det lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket så mye om lading av pulsklokke i går, at jeg glemte å lade den i går kveld (og i dag morges). :sukk:Rakk akkurat å komme på jobb da den lyste opp med "Lavt batteri". Den trenger spesialkabel som ligger hjemme, så da får det bli lading i kveld i stedet. 

:kaffekopp:

Bordvifta ble satt i arbeid i går kveld, og har gjort en fantastisk jobb i natt med å kjøle ned luften på soverommet. Jeg har vært godt innpakket i dyna og allikevel hatt nydelig temperatur. Setter bordvifta på det nattbordet som jeg ikke bruker, og så blåser den skrått nedover senga slik at den i all hovedsak treffer beina. Men det hjelper veldig på temperaturen og lufta i rommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig har du kjøpt ny pulsklokke??? :fnise:

Bordvifta jobber på soverommet her også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...