Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

:sofa:

Ukas første spinningøkt er gjennomført og beina er slitne. Men ei uke siden sist runde på sykkelen, så det var på høy tid. Angrer aldri etterpå! Og en rask (og gratis) dusj på treningssenteret etterpå gjør underverker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tolv dager inn i desember og tolv dager til julaften :forferdet: Hva skjer? Det går jo altfor fort! 

En veldig koselig helg er unnagjort, og trøttesen er tilbake på kontoret. Hadde hjemmekontor på fredag og satser på noen dager med hjemmekontor i forbindelse med jula også. Minst to, kanskje tre? 

Vurderte trening etter jobb i dag, men har bestemt meg for å drøye til i morgen. Så blir det de to vanlige timene midt i uken (tirsdag og onsdag). og kanskje få gjort litt annet i ettermiddag. Eller bare slappet av... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad du gjorde noe annet enn å trene etter jobb i dag. Koselig å plutselig se et kjent fjes på kjøpesenteret. :lykke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffe:

Midtuke - vi bikker mot helg igjen. Og bare ei uke til :sol: snur! Kanskje den største milepælen hittil i år? :sjenert:

Ble en liten bysleng etter jobb i går, i snøvær og frisk temperatur. Men jeg fikk kjøpt garn til et nytt prosjekt, en liten matbit, hentet litt julestemning i bygatene og kom meg tidlig til treningssenteret for en lang og god økt. Nå må beina hviles litt før ny økt i ettermiddag. Har med treningstøy i dag også, så slipper jeg turen hjemom. Prøver å planlegge litt der jeg kan, og få dusjet på treningssenteret etter økta nå som prisene er som de er. Ikke alltid det går (og hele ettermiddagen går jo litt i ball), men denne uka ligger godt an. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ble dagens trening å pakke inn julegaver, skrive julekort og lage middag. Nok en middagsgjest var ventet i ettermiddag. Og det var et hyggelig besøk. :nikker: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg to fokuspunkter etter jobb: 

- Kjøpe to strikkepinner på vei hjem fra jobb (jeg har størrelse 3, 3,5 og 4,5 i de nye/gode rundpinnene, men mitt nye prosjekt ser ut til å basere seg på str 4 og 5 :fnise: Typisk!)

- FYRE! :bål:

Holder igjen på innetemperaturen hjemme når jeg stort sett er på jobb eller farta/trening, og det merkes litt når jeg da er hjemme et par timer før leggetid. Har ikke "giddet" å legge i ovnen for en time eller to, men kjenner det straffer seg. Begynner å bli litt lei av å være småkald... Kledde meg godt for jobb i går (ekstra ullgenser), men innså at det ikke var like kaldt på jobb som hjemme. Så ble vel lunt og ullgenseren gikk av etter kort tid. Tok dermed på meg litt mer "normale" inneklær i dag, og foreløpig er det i kjøligste laget. :huff:Dunparkas blir kanskje vel raust inne? 

Nå er det vel bare et par dager til med disse temperaturene før det skal stige igjen. :ber:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (24 minutter siden):

Jeg vil heller ha disse temperaturene enn nedbør, slaps og holke… 

Ikke helt uenig, men vil gjerne ha lave strømpriser med disse temperaturene. Minus 10 er helt greit om strømprisen er såpass brukanes at man kan ha det jevnt komfortabelt innomhus. Men akkurat nå kunne jeg godt tine litt kjenner jeg... Får svinge støvsugeren, fyre og bli god og varm i ettermiddag. 

Synd at snøen og vinteren skal regne bort siste uka før jul da! :huff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (3 minutter siden):

Med tanke på strømprisene så vil jeg også ha det mye varmere :nikker: 

Og ser ut til at strømprisene går ned neste uke når utetemperaturen går opp (og regnet bøtter ned igjen, samt at det kommer mer vind på kontinentet). Så aldri så galt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette været og føret med -3 i stedet for -8 hadde vært ideelt... Jeg har ikke spotprisavtale, så min strømpris gikk opp til 470 øre i går (etter å ha ligget på 329 den siste måneden) og der vil den ligge til den stiger igjen på nyåret. Jeg tjener på den i perioder og taper i andre, men tror stort sett den lønner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:godnatt:

Noen dager burde det vært fullt lov å bare bli under dyna. Pakke seg inn og ikke måtte prestere i samfunnet. #Blåmandag 

Masse som bør gjøres i ettermiddag, litt spent på hva som faktisk blir gjort. Og så håper vi det blir en bedre dag i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...