Sauen Shaun Skrevet 7. november 2022 #18481 Del Skrevet 7. november 2022 Happy Fuggel liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. november 2022 Forfatter #18482 Del Skrevet 8. november 2022 God tirsdag! Litt tung i hodet og småtrøtt i dag, men det er jo ikke helt ukjent tilstand på tirsdag. Generelt en tung dag å jobbe seg gjennom, når kroppen plutselig har innsett at den tidlige oppvåkningen fra mandag gjentar seg. Og i morges våknet jeg over en time før vekkerklokka... Burde tatt en kjapp tur innom toalettet, men ble i stedet liggende og kjenne på at jeg i alle fall ikke fikk sove igjen Jaja! Ingen fare i å være litt trøtt. Satser på trening i ettermiddag, og gjenta i med ukens faste spinningøkt i morgen. Skravlekveld hos ei venninne etter trening i morgen, og på torsdag har jeg meldt meg på seminar. Så da går kanskje uken litt fort allikevel? Ingen store planer fredag, annet enn sofa, tv og avslapning. Trening lørdag, og videre til sosial og musikalsk dugnad. Blir kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2022 #18483 Del Skrevet 8. november 2022 Tirsdag er visstnok den mest effektive arbeidsdagen, leste jeg et sted en gang... Jeg våknet ikke før vekkerklokken i dag - jeg hadde en av de morgenene hvor det tar litt tid før hodet skjønner sammenhengen mellom musikk i rommet og tid for å stå opp. Til mitt forsvar var klokka bare 6.30... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. november 2022 Forfatter #18484 Del Skrevet 13. november 2022 Jeg har booket trening om en liten time, og kjenner at jeg angrer bittelitt... Ikke helt våken enda, og mest lyst til å holde sofaen med selskap. Men det blir sikkert greit bare jeg kommer i gang, og sofaen står der jo etterpå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. november 2022 Forfatter #18485 Del Skrevet 14. november 2022 Vrakmandag... Fikk ikke sove i går kveld, og lå vel nærmere tre timer før søvnen endelig tok tak. Utrolig unødvendig! Men det er vel bare å samle sammen restene og prøve å få en fungerende mandag. Heldigvis ingen ettermiddagsplaner, så blir nok rolig og tidlig senga. Om det er oppholdsvær vurderes en liten rusletur etter jobb, evt ordne litt ærend. Må bare komme gjennom arbeidsdagen først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. november 2022 Forfatter #18486 Del Skrevet 18. november 2022 God fredag! Akkurat denne uken er det UTROLIG godt med fredag kjenner jeg! Og siste helgen i år hvor det er ikke er noen planer så langt. Fin kveld med god venninne i går, og smått vraktrøtt i dag. Men får bare ta det time for time, så går nok arbeidsdagen greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. november 2022 #18487 Del Skrevet 18. november 2022 Sånn er det - den som flyr ute på kvelden, må leve med følgene dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. november 2022 Forfatter #18488 Del Skrevet 18. november 2022 Ja, det straffer seg å være på vift! Men så vel verdt det (argh! Hvorfor endre "jepp" til "nikker"?) Har en plan om å gjøre litt ærend etter jobb i dag (ordne en bursdagsgave, litt ferske reker til kvelds, og et par andre småting), og så blir det rolig hjemmekveld tenker jeg. Fyr på peisen, joggebukse og strikketøy kanskje? (argh igjen! "nigo" er nå "smil"... og det er ørten andre som starter på "smil", så blir jo rene listen å lete i. Jada, vet det er i-landsproblemer, men disse kodeordene har jo vært i bruk i mange år, hvorfor plutselig endre?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. november 2022 #18489 Del Skrevet 18. november 2022 Jeg har klaget, og svaret kan som vanlig oppsummeres med at KG ikke er så opptatt av brukerne sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. november 2022 Forfatter #18490 Del Skrevet 18. november 2022 Daria skrev (39 minutter siden): Jeg har klaget, og svaret kan som vanlig oppsummeres med at KG ikke er så opptatt av brukerne sine... Takk for at du klager på vegne av oss småsære(?). Moderator må gjerne få emojier med eget navn, men kan da ikke de få det på nye emojier? Som de gjorde med den nye sjiraffen? Og det er ikke så lenge siden de endret "klø" til "klo" fordi forumprogramvaren ikke støttet æ, ø og å. Mens nå er det visst plutselig støttet igjen og vi har "klø", "rødme" osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. november 2022 #18491 Del Skrevet 18. november 2022 I tillegg har jp en hel haug byttet navn tilsynelatende helt uten grunn - som :jepp: og :vetikke: - men det var visst ikke verdt å kommentere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. november 2022 #18492 Del Skrevet 20. november 2022 Det var visst ikke meningen å endre navn på alle smileyene likevel - kom gjerne med tillegg til listen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. november 2022 Forfatter #18493 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Daria skrev (25 minutter siden): Det var visst ikke meningen å endre navn på alle smileyene likevel - kom gjerne med tillegg til listen... Takk for at du gidder! Jeg har slengt på et par til - så får vi se hva som skjer. Endret 20. november 2022 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. november 2022 #18494 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg sa det jo da det ble varslet en oppgradering - det vil komme endringer ingen har ønsket seg og som kommer overraskende på moddene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. november 2022 Forfatter #18495 Del Skrevet 21. november 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. november 2022 #18496 Del Skrevet 21. november 2022 Her også - den har til og med begynt å legge seg. Jeg mistenker at den store flua som plutselig åpenbarte seg i vinduet mitt har sett feil på kalenderen, men siden jeg er en vennlig sjel lar jeg være å kaste den ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. november 2022 Forfatter #18497 Del Skrevet 21. november 2022 Legger seg her også ser det ut til. Og jeg lar meg nok en gang fascinere over hvor presis nedbørvarselet til Yr.no er. Sjekket Yr og nevnte for kollega at nå begynner snøværet om en halvtimes tid. Han trodde meg ikke helt siden sola skinte akkurat da. 30 min senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. november 2022 #18498 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg har også opplevd det motsatte - yr har hardnakket insistert på at det er oppholdsvær mens regndråpene har lagt seg på mobilskjermen jeg sjekker værvarselet på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. november 2022 Forfatter #18499 Del Skrevet 21. november 2022 Daria skrev (9 minutter siden): Jeg har også opplevd det motsatte - yr har hardnakket insistert på at det er oppholdsvær mens regndråpene har lagt seg på mobilskjermen jeg sjekker værvarselet på... Det har vel jeg også opplevd når du nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. november 2022 #18500 Del Skrevet 22. november 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå