Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For ei uke! :bond:

Mandag var det full fart på jobb, og en kjapp tur innom hjemme før sosial venninnekveld med mat og skravlings. 
Tirsdag gikk også i ett på jobb, og så bar det rett til byen for litt ærend og middag med tidligere kollegaer. Kjempekoselig, nydelig mat og god stemning, og nok en sen kveld. Litt sår i halsen da jeg kom hjem, men tenkte jeg kanskje hadde skravlet på meg litt sårhet. 
Onsdag - våknet med litt sår hals, og tok en test for "gøy". Jupp, to streker der gitt! Hadde uansett endel konsentrasjonsarbeid som måtte gjøres, så selv om det ikke er noen begrensninger/restriksjoner, så har jeg hatt hjemmekontor siden onsdag. Og det har gått i ett! Formen er finfin, halsen er nesten helt bra, og nå er det bare litt snørring som gjelder. Ikke hatt snev av feber eller andre symptomer. Så egentlig angrer jeg nesten på at jeg testet, for tenker det hadde vært like greit å ikke vite. :sjenert: Men nysgjerrigheten tok overhånd. 

Uansett, gammelt dusjkabinett ble demontert onsdag ettermiddag, og jeg har vasket og skrubbet både gulv og vegger på badet etterpå. Og nå er rørlegger i gang med å montere nytt kabinett! :strix: Gleder meg bare litt... Typisk at sommeren kom i det det gamle kabinettet var demontert. :fnise: Skal bli så godt med en god, lang dusj senere! Men først noen timer jobb. 

Og for ikke å glemme: F R E D A G ! ! !:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke ble smittet fordi du testet deg og holdt deg hjemme, ville vært dypt takknemlig om de hadde visst om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (10 minutter siden):

De som ikke ble smittet fordi du testet deg og holdt deg hjemme, ville vært dypt takknemlig om de hadde visst om det...

Jepp, var min tanke også. 

Og jeg har en jobb hvor jeg gjerne er mye rundt i landskapet og styrer, ergo i kontakt med mange i løpet av arbeidsdagen. Litt enklere å holde avstand når jeg sitter hjemme. Og har fått gjort masse konsentrasjonsarbeid som måtte gjøres, så veldig glad for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettermiddagen i går ble alt annet enn rolig da jeg måtte hive meg i bilen for å besøke en filial en god times kjøretur unna. Og før jeg kunne dra måtte jeg jo få unna den etterlengtede dusjen! :nigo: Var heldigvis raskt unnagjort jobben som måtte gjøres der, og jeg avtalte at jeg skulle svippe innom et vennepar på veien. Skulle bare kjøpe med en blomst først. Og der blåste en del fra hyllen utenfor hagesenteret ned på bilen min og panseret ser ikke ut. :sukk: :trist: Ser heldigvis ut til at hagesenteret er løsningsorienterte og positive, så nå må jeg bare få tatt en skadetakst av bilen når jeg kommer hjem igjen, og så håper jeg det ordner seg så raskt og greit som mulig. Utrolig kjipt - fredagen ellers var jo så bra! 

I dag har jeg latt bilen stå trygt i garasjen... Og har faktisk luftet sykkelen! Er vel et par år siden den var ute... Sendte snap til mams og fikk tørt i retur: "Jøss, virker den fremdeles?" Svarte at sykkelen virker finfint, er verre med motoren. Tror jeg var nær døden minst 5 ganger... Men det blir ikke siste gangen i sommer, og det kan jo bare bli bedre? Syklet drøye 6 km, så gikk jeg en liten tur og så syklet jeg en liten omvei hjem så den ble ca en kilometer lengre. Godt fornøyd! Må jo begynne et sted... Og med sommerprogram på treningssenteret som maskimalt inneholder EN spinningtime i uka, så må jeg tenke litt alternativt. I alle fall på finværsdager.

Men nå burde jeg kanskje pakke litt? Eller strikke litt? 

:sjenert:

Veldig god på prokrastinering kjenner jeg.... 

Men jeg har støvsugd! Det var altfor lenge siden det.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det bare var bilen det gikk ut over - den er lettere å fikse enn om du hadde fått hyllen i hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryktelig kjedelig med bilen, men enig med Daria - det hadde vært mye verre om den hadde truffet deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 26.6.2022 den 12.30):

Jeg sitter på toget! :daane:

Er vel tredje turen på 2000-tallet... :sjenert:

...og man formoder det er like kjedelig som på de to foregående turene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (53 minutter siden):

...og man formoder det er like kjedelig som på de to foregående turene? 

Full vogn og manglende strikketøy gjorde turen litt lang. Men returen i går med masse plass og nyinnkjøpt strikketøy gikk rolig og avslappende for seg. Ble sent, men så godt å komme hjem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Full fart på jobb igjen, og nest siste uke før ferie. Sent hjemme fredag kveld, og sovnet ikke før rundt 01:30 natt til lørdag. Sånt blir man vraktrøtt av rett og slett... Så lørdagen ble heller rolig, surret hjemme og gikk en liten, rolig tur i vinden. Søndag fikk jeg faktisk luftet sykkelen igjen, gjentok suksessen fra helgen før. En liten transportetappe, en liten rusletur og en transportetappe hjem. Og hjemturen gikk "dessverre" forbi en bod med nyplukka jordbær fra en lokal bonde. Huff da :nigo: Ellers ganske rolig søndag også, gjorde godt! I går gikk det helt i ett på jobb, og jeg dro hjem en halvtimes tid på etterskudd. Middag, litt dessert, strikking og surring, og vips gikk mandagen. 

I ettermiddag har jeg avtalt gåtur og middag med ei god venninne - gleder meg! :strix:Håper bare værgudene spiller på lag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt ettermiddag og kveld i supert selskap :strix: Hæppi fuggel! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (13 timer siden):

Og hjemturen gikk "dessverre" forbi en bod med nyplukka jordbær fra en lokal bonde. Huff da :nigo:  

Forbi eller innom...? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F R E D A G ! ! !
Og bare ei uke igjen til ferie! :bond:

Synes denne uken har flydd! Hatt et par sosiale ettermiddager, et par sløve ettermiddager og litt for sene kvelder sånn generelt. Trøtt! 

Men det er fredag og helg, og ikke de helt store planene. Deilig! Og det er meldt finvær! :strix:
Og som en liten bonus så overrasket badevekta positivt i går, med årets laveste tall. Endelig litt bevegelse rette veien igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Tirsdag... Alltid en trøtt og ekstra krevende dag. Men det er bare å brette opp ermene og gyve løs på dagens arbeidsoppgaver. Må få krysset av mer på to-do-listen min! 

Altfor sløv ettermiddag i går, og det straffer seg litt. For burde-listen ble ikke noe kortere... Og jeg vil gjerne få unna noen ting før ferien starter til helgen. Egentlig invitert bort i ettermiddag, men kjenner veldig på om jeg skal takke nei og heller få gjort endel hjemme. Invitasjonen innebærer nesten en times kjøring hver vei, og kjenner det sitter litt langt inne etter jobb på en tirsdag. I alle fall når hekken nærmer seg Tornerose-nivå og hybelkaninene er på størrelse med de syv dvergene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...