Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Så kjipt med trøblete hode. God bedring. :kose: 

Og brannmann Sam og Postmann Pat ja... Hørte om de greiene der på Norgesglasset på radio her forleden. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for bedringsønsker, Sauen! :klem:
Hodet er ikke så galt som i går, så krysser fingrene for at det går veien. Men enn så lenge er det småkjipt. Jaja, får bare ta en time av gangen her rett og slett. Så får jeg se hva ettermiddagen bringer, håper hodet er på plass så det kan bli spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo godt av denne også jeg :fnise:

Det er likevel kanskje trikken Toby som ser ut til å slite mest, med tydelige symptomer på angst. Ved et tilfelle får Toby panikk på en jernbanelinje gjennom en mørk skog, noe som fører til full revers og en affektutløst kollisjon med et sett kullvogner.

Man kan jo bare tenke seg konsekvensene om NSBs materiell hadde pådratt seg lignende egenskaper:

Ding-dong: «Vi beklager å måtte meddele at lokaltog L14 til Asker er innstilt. Togsettet er blitt mobbet av et større godstog, og har følgelig gjemt seg i Romeriksporten. Det nekter å komme ut før det får en klem av Flirt-togsettet som er på vei fra Ski».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 
Mårnings!

Fuggelhodet er bedre - så godt som bra tror jeg. Litt tung i toppen innimellom, men ellers smertefri kjennes det ut til. Me like! Ikke optimal treningsøkt i går, men mye bedre enn på mandag så skal i grunn ikke klage så veldig. I dag blir det enten husarbeid noen timer eller en treningsøkt, får se litt når arbeidsdagen går mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings!

Torsdag - det nærmer seg helg! :strix: Herlig!
Planen i går var husarbeid. Spiste middag da jeg kom hjem fra jobb, og skulle bare slappe av litt før jeg gikk igang. Så fikk jeg melding fra ei venninne om jeg ville være med en tur på treningssenteret. :nigo: Så da ble det en drøy times trening i stedet, med litt tredemølle og sykkel. Deilig! Godt å kjenne at skrotten fungerer litt igjen! Kneet er ikke helt i toppform, men lite smerter i forhold til slik det var, så jeg klager ikke stort. Eneste som er litt sårt/ømt er å gå i trapper, samt opp og ned i ulent terreng. Ellers går det fint ser det ut til. Så i dag er planen en spinningøkt etter jobb, før jeg MÅ støvsuge. Får heller være flink og få gjort det som skal gjøres etter treninga i dag, og så kan jeg lande i sofaen til Criminal Minds senere. Looking forward!

Ellers, fått hint om et bryllup jeg blir invitert i, og kjenner jeg må tygge litt på den. Lyst til å stille opp i bryllupet - for all del, men det er i utlandet, og ting må passe og gå i hop. Både flytider, priser og hotell... Håper de kanskje ordner noe greit på hotellfronten, men vi får se. Det kjipe er at det er snakk om midt i fellesferien neste sommer :sukk: Og jeg hadde en liten plan eller to, men ingenting som er spikret datomessig ennå. Jaja, det ordner seg nok.

Noen tørste gjesterher? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankefull Fuggel svinger innom :sjenert:
Har dukket opp en gruppereise som frister mer enn jeg hadde trodd (kanskje derfor jeg har holdt igjen med å bestille noe annet? En slags magefølelse svakt i det fjerne?), og jeg er virkelig i tenkeboksen. Har nevnt det for et par stykker, og de har nesten booket på mine vegne. Så nå har jeg sendt avsted en liten forespørsel til sjefen, og så får vi se hva som skjer. Regner med positivt svar derfra, men uansett greit å spørre før jeg eventuelt svir av en haug av penger... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:
Fredag! Masse vind og vær utenfor, men varmt og lyst inne :jepp: Og bare noen timer igjen så er det helg :strix: Ble ikke helt enig med meg selv i går, så ingen avgjørelse tatt foreløpig. Men kjenner jeg heller litt mot samme retningen som dere, rett og slett fordi det kanskje er en stor mulighet jeg ikke kommer til å ta (eller få) igjen på lang tid. Og at jeg kanskje ønsker et litt annet fokus på mitt opprinnelige førstevalg, om jeg først skal reise til den verdensdelen igjen. Og penger...?? Man lever jo bare en gang - som ei venninne påpekte :plystre: Får se om jeg ikke bestemmer meg i løpet av helgen kanskje? :lur: Litt skummelt også da....  Og jeg trenger SERIØST flere feriedager :pls:

Smått effektiv ettermiddag i går - og godt fornøyd fuggel. Rett hjem etter jobb, skiftet til treningstøy og slappet av en drøy halvtime før jeg vendte nesa mot treningssenteret. En time intervallspinning var en seig sak å komme gjennom, og var skikkelig sliten etterpå. Men jeg overlevde! Bilen var så elskverdig å minne meg på at den trengte spylervæske, så da ble det en omvei på vei hjem for å få kjøpt det. Gidder ikke stoppe på nærmeste bensinstasjon og betale 4 ganger mer enn nødvendig... Når jeg først var i siget innså jeg at en av bensinstasjonene jeg kjører forbi på min vei har tilbud på bilvask på torsdager. Så da fikk sannelig bilen en runde i vaskemaskinen også, mens jeg spammet ned My Story på Snap :sjenert: Sliten, sulten og selskapssyk :ler: Nå mangler det bare diesel - tanken er nesten tom... Hjem til restemiddag og litt sofa, før jeg sparket liv i støvsugeren og fikk ordnet litt i heimen. Så en dusj  før skrotten landet i sofaen til Criminal Minds. Fikk strikket ferdig en sokk ( som jeg har strikket mye strammere en første sokken - så paret harmonerer ikke så bra :sukk:), og ellers ble det slækk skrott før senga.

Trøtt i dag... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PM sendt, Jerle :nigo:

Lunsj unnagjort, vaffel spist og det er drøye to timer igjen. Ikke feil med fredag altså!

Ingen planer for kvelden, og vurderer å stå over treninga i dag. Har planlagt spinning med ei venninne i morgen kl 10, så kanskje greit å la beina få hvile litt i dag (jepp, er støl gitt, både i lår og mage). Kanskje kjøpe litt reker på vei hjem? :klo: I motsetning til forrige fredag så har jeg faktisk lyst på reker i dag. Hmmm...

Ute har :sol: dukket opp, etter en småfuktig start på dagen. Vinden holder stand fremdeles (restene etter Helga?), og så vidt jeg forstod så kommer Synne i løpet av helga. Så er bare å stålsette seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:
Mårnings!

Mandag og ny uke er i gang. Helga ble fin, men gikk som vanlig så altfor fort. Fredagskvelden ble rolig, slappet av i heimen og koste meg med ferske reker og sofaen. Deilig! Trøtt som en sokk, så ble ganske tidlig senga. Lørdag våknet jeg tidlig, og var klar for spinning før kl 10. Testa ut nytt treningssenter og ny instruktør - moro å prøve noe annet! Ble ikke venn med sykkelen, men instruktøren var bra! :jepp: Hjem til en dusj og litt mat og mer avslapning før mine foreldre kom bortover. En kjapp tur innom kjøpesenteret før vi vendte kursen mot byen og deilig middag før påfølgende konsert. Ikke feil! Konserten var grei, ikke innertier, men kan da kose meg uansett jeg. Skravlings og avslapning i sofaen før vi tustet i seng ikke så altfor sent. De dro hjem etter frokost i går, så da ble det ny treningsøkt på fuggel'n (ukas femte - veldig fornøyd med det!). Ellers rolig ettermiddag i går, litt klesvask og mye sofatid. Fin avslutning på helga. :hoppe:

I dag blir det spinning, og i morgen blir det spinning :opplyser:
Onsdag og torsdag tar jeg litt som det kommer, men skal nok få beveget skrotten litt da også. Fredag får jeg kanskje besøk, og lørdag er det julekonsert og tilhørende middag i byen. Gleder meg! Fiiine desember :hoppe: Må ta en ettermiddag eller to i byen også, men fine toner fra kirkespiret og koselig juleby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp: 
Trøtt fuggel til tjeneste! T-dag i dag, trøtt tirsdag...
Men, bekreftelsen på tur lå på salongbordet da jeg stod opp imorges, så smilet ligger på lur :nigo:

Slitne bein i dag, som helst bør fungere nogenlunde til spinning i ettermiddag. Er inne i en skikkelig god treningsperiode, og har lyst til å ta vare på den så godt det lar seg gjøre. Mistenker at det blir en liten hviledag i morgen (husarbeid? :klo: ), tror lårene hadde satt pris på det. Intervallspinning lørdag, løpeintervaller og sykkel søndag, intervallspinning i går og intervallspinning i dag... Full fart :bond: Men fredag kveld får jeg besøk, så da blir det uansett treningsfri, så skrotten skal nok få hentet seg inn igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...