Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Så var regnet igang igjen, og virker som om det skal fortsette et par dager. Jaja, godt man kan kose seg inne. Sløv ettermiddag, ikke helt feil. Men lite spennende på tv-en synes jeg, vurderer ei bok i stedet. Akkurat lest ferdig Lahlum sin Maurtuemordene så må finne noe annet. Men tror jeg har litt å velge i :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Her ble det bare sløving etter byturen. Ble liggende på sofaen og chatte med ei venninne. Og ser ut til at det ender med en aldri så liten utflukt om et par uker. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utflukt? Så spennende! Hvor? Noen spesiell anledning? Artig med planlegging av utflukt :hoppe:

Foreløpig rolig start på dagen, frokost spist og joggebuksa er på. I dag SKAL jeg sparkle kommoden - bare så det er sagt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhelg nordover til hjembygda mi. :strix:

Ei venninne herfra skal besøke datteren sin i Trøndelag. Så da blir jeg med. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

 

Litt sløv søndag, men det har i grunn gjort godt. Kan dog melde at jeg har sparklet det som skulle sparkles (burde nok pusset også, men en annen dag kanskje? Må jo sørge for at det tørker... :sjenert: ) Har også vasket en maskin klesvask, lagt sammen endel klesvask, epilert legger og ruslet halvannen time i Dyreparken. Slett ikke verst. Nå er det litt overtidsjobbing, før jeg går inn i sofakoma igjen...

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Mandag morgen - ny uke og nye muligheter. Fuggel'n er trygt ankommet jobb, med mascara på rett sted, frokost i magen og tålig greit påkledd. Slett ikke verst synes jeg. Husket laptopen, og fikk også med meg treningstøyet i farta. Så får vel ta turen til treningssenteret etter jobb og svi av litt kalorier. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag. :kaffekopp:

Her har vi ikke kommet lenger enn til å sitte i nattskjorta foran pc'n. Og er godt nede i :kaffekopp: nr 2. Egentlig kjennes det ut som det er en skrapsau-dag... Men-men, det kan snu fort det... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart avdelingsmøte her, etter en litt ukonsentrert dag.

Treninga er utsatt til kveldinga, da blir det hard styrketreningstime sammen med en kollega. Kan bli interessant... :trene: *vrak* Men godt å komme skikkelig i gang igjen! :jepp:

Dermed blir det rett hjem etter jobb, og avsted igjen rett før kl 19. Jaja, kan kanskje få gjort noe før den tid? Er vel å gjøre noe å slappe av også? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Tirsdag, litt vrakdag, mørbanka skrott (som jeg mistenker kommer til å bli ganske støl etterhvert), og prøver samtidig å psyke meg opp til 3 interne kurs som jeg må holde. Tror jeg er sånn passe forberedt, og så får vi bare krysse fingrene og håpe på det beste. Tror det skal gå greit, er ikke rakettforskning :opplyser:

 

Ingen treningsplaner i dag, tror heller støvsugeren skal få kjørt seg. Og kanskje få handlet litt? I går ble det et par timer på verandaen med boka før trening, så ikke så veldig effektiv hjemme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

 

Altså - en ting er at jeg forsov meg nesten en time i dag, og dermed ble det bare vas fra starten. Men at det nærmest har kokt siden jeg kom på jobb, og at jeg nå har stått i telefonen sammenhengende i over en time! :sukk: Hva gir du meg? Trenger helg! Nytt møte om snaue ti minutter, og ny opplæringsrunde etter lunsj... Jau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

 

Gårsdagen gikk unna på jobb, og etter en kjapp tur innom butikken og en times tid hjemom, var det tid for sosialt igjen. Lot bilen stå denne gangen og gikk til og fra. Deilig med frisk luft og fint vær! Lasagne stod på menyen, og sannelig ble det ikke litt snop også :lur: Var jo lillelørdag :strix:

 

Sliter litt med å få sove på kvelden for tida, så er ganske vrak når klokka ringer. Var nær at jeg hadde sovnet igjen i dag også, men fikk til slutt kommet meg ut av senga og samlet sammen skrotten. Får trøste meg med at det er FREDAG i morgen! :bolledeig:

 

Det betyr bedriftsidrett i ettermiddag, husarbeid etterpå og forhåpentligvis en god natts søvn.

Sosialt og konsert i morgen, sosialt på lørdag kveld og mulig litt andre ymse planer (ikke helt avklart hva som skjer eller hva det blir noe av - så må bare ta det litt som det kommer). Joda - dagene flyr :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Vrak i dag også, og måtte utsette vekkerklokka et par ganger før jeg klarte å løsrive meg fra dyna. Inderlig godt det er fredag :bolledeig:

 

Ble en veldig koselig torsdag i går, og var ikke i nærheten av å få gjort noe husarbeid :nigo: En kollega hadde to konsertbilletter til en gratiskonsert som ikke kom til å bli brukt og lurte på om jeg var interessert. Så da ble det konsert på Sauen og fuggel'n, med en matbit før konserten og sannelig rakk vi litt skravling også :hoppe: Dermed gikk ettermiddagen i ett, med bedriftsidrett, en kjapp tur innom treningssenteret for en rask dusj, før mat og konsert. Hjemme igjen i tide til å stupe rett i seng, og nok en gang lå jeg lenge før jeg fikk sove. :sukk:

 

Rekker hjem en liten tur etter jobb i dag også, før det er matbit og konsert på programmet. Koselig venninnekveld - gleder meg! Men kjenner at vekkerklokka IKKE skal lage lyd i morgen - orker ikke tanken... *vrak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag! :kaffekopp:

Ingen vekkerklokke som ringte i går, men fuggel'n våken siden 0640 allikevel. :sukk: Noe som selvfølgelig resulterte i at jeg var vraktrøtt på jentekvelden i går kveld. Jaja...

Var effektiv i går formiddag og fikk klippet hekken samt herjet litt med ei grensaks på en busk på baksiden. Men all bøyingen for å rydde opp kvister og vas tok helt knekken på ryggen min :trist::kaklehone: Drittrygg! Blir så frustrert når jeg mer eller mindre blir satt helt ut av spill av noen timer med rolig og enkelt hagearbeid. Husarbeid gikk med andre ord ut i går, og jeg vet ikke hva jeg klarer å få gjort i dag. Sengetøy er på vask (noe som var et helt prosjekt å få av senga) og oppvaskmaskinen er tømt. Nå er smertestillende/muskelavslappende piller tatt og jeg har satt meg litt ut. Inderlig trøtt igjen, kanskje pillene kombinert med grunnleggende trøtthet? :klo: Får bare se hvordan ryggen og dagen arter seg, tar det hele time for time. Litt frustrert og oppgitt, må innrømme det...

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, Sauen.

Kjedelige greier og blir så handicappet når kroppens bærebjelke streiker. Men har altfor mye erfaring med dette så får bare ta tida til hjelp. Optimisten har booket trening i morra, så får vi se.

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke er å kunne plukke opp noe fra gulvet uten altfor mye smerter/vansker. Med andre ord - ryggen er i bedring :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke undervurdere livets små gleder... :fnise: Mener å huske fra sist rygget klikket at det å kunne snu seg i senga uten å grue seg på forhånd og planlegge hver bevegelse også var ganske stas...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...