Roadrunner Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #9501 Del Skrevet 9. januar 2013 Tror fyren på nabopulten her trenger de vel så mye... Han beskylder meg for å ha smittet han (meg? Uskyldige fuggel'n? Kunne jo ikke funnet på noe sånt! ), han er nemlig helt syltet i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. januar 2013 #9502 Del Skrevet 9. januar 2013 Heeelt sikker på at du ikke tilfeldigvis har nyst bare litt i hans retning...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 9. januar 2013 #9503 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Åh, sånt er til å klikke av Eller piping i nesa Alt vel her, jobber mye, men må bare benytte sjansen, vikariatet går ut om ikke så veldig lenge.. Jaja, det ordner seg Endret 9. januar 2013 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2013 #9504 Del Skrevet 9. januar 2013 Enkelte lyder er irriterende ja. Jeg ble "underholdt" av en fyr som slurpet kaffe på veg til byen i dag. En liten slurk hvert tiende sekund helt fra bygda til byen. Slurp-slurp-slurp... *må huske å lade mp3-spilleren min i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #9505 Del Skrevet 9. januar 2013 Heeelt sikker på at du ikke tilfeldigvis har nyst bare litt i hans retning...? Helt sikker kan man jo ikke være... Åh, sånt er til å klikke av Eller piping i nesa Alt vel her, jobber mye, men må bare benytte sjansen, vikariatet går ut om ikke så veldig lenge.. Jaja, det ordner seg Ikke noe mulighet for forlengelse av vikariatet eller tilsvarende stilling? Håper det ordner seg!! Enkelte lyder er irriterende ja. Jeg ble "underholdt" av en fyr som slurpet kaffe på veg til byen i dag. En liten slurk hvert tiende sekund helt fra bygda til byen. Slurp-slurp-slurp... *må huske å lade mp3-spilleren min i dag* Har du husket å lade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2013 #9506 Del Skrevet 9. januar 2013 Har du husket å lade? I morgen skal jeg ikke høre på slurping på veg til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #9507 Del Skrevet 10. januar 2013 Mårnings! Torsdag, vi er på full fart nedover mot helg! Ble en veldig rolig ettermiddag i går, med deilig laksemiddag, sløvings på sofaen, rent sengetøy på senga og en god dusj (må jo være ren når senga er ren!). I dag har jeg tatt med treningstøyet i bilen, og satser på en liten økt i helsestudio etter jobb. Hvis magen vil... Ble en lang tur på toalettet i morges, og jeg er litt spent på fortsettelsen. Spiste frokost som vanlig, og håper på det beste! Føler meg jo ikke uvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. januar 2013 #9508 Del Skrevet 10. januar 2013 God morgen Den kroppen din er virkelig ikke helt med om dagen. Nå må du vel snart bli skikkelig i form igjen, på alle vis! Håper magen vet å oppføre seg i dag, så du får deg en liten treningsøkt Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2013 #9509 Del Skrevet 10. januar 2013 Du verden - er det ikke det ene så er det det andre. Om det er noen trøst så er jeg litt uggabugga i magen sjøl i dag. Men alt går over - før eller senere og det er snart helg og det hverken snør eller regner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2013 #9510 Del Skrevet 10. januar 2013 God morgen. Håper virkelig magen oppfører seg pent. Fuggel'n har hatt nok nærkontakt med basselusker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #9511 Del Skrevet 10. januar 2013 Magen oppfører seg, skinner og det er snart lunsj. Fuggel'n klager ikke med andre ord Satser på grei treningsøkt etter jobb, litt solarium (må jo forberede skrotten litt på sjokket i februar) og hjem til klesvask og omelettmiddag. Høres ut som en plan tror jeg. Vurderer å fornye årskortet mitt i en viss dyrepark også, kanskje teste nye kameraet litt der i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #9512 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvorfor trene når man kan jobbe overtid? Dukket opp trøbbel rett før jeg hadde tenkt til å gå, og nå blir jeg vel stående her ei stund. Mistenker at det blir rett hjem etterpå, da er jeg vel passe middagsklar tenker jeg (passer godt med en enkel omelett i dag ja!). Shit happens, men må innrømme det er litt surt... Og dette er ting som MÅ settes i gang i ettermiddag, så kan ikke bare la det stå til i morra heller. Trene i morra kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. januar 2013 #9513 Del Skrevet 10. januar 2013 Usj, så kjedelig med overtidsjobbing Ikke akkurat det du trenger, som ikke er helt i form. Håper du kom deg greit gjennom det, og kom deg hjem til litt vel fortjent avslapping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2013 #9514 Del Skrevet 10. januar 2013 Æsj! Håper du har kommet deg hjem, og at du snart sover søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #9515 Del Skrevet 11. januar 2013 God FREDAG! Ble ikke så galt i går, var hjemme rundt 1715. Men sent nok det når planen var å gå 1500.... Var skikkelig sulten, så ble mat og sofa'n. Orka ikke tuste meg avsted på trening etter å ha spist etc, da var jeg egentlig bare klar for sløvings. Fikk vasket et par maskiner med tøy, og ellers sløvet under pleddet. Veldig glad for at det er fredag! Selv om dagen har startet hektisk (starter der jeg slapp i går, gjorde meg nemlig ikke helt ferdig siden det hadde tatt halve kvelden)... Mas og kjas, og smått oppgitt fuggel Men skal ta meg sammen så godt jeg kan, og fullføre fredagen. Treningstøyet står jo fremdeles i bilen Mer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. januar 2013 #9516 Del Skrevet 11. januar 2013 God morgen Vi jubler litt ekstra for fredag i dag! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. januar 2013 #9517 Del Skrevet 11. januar 2013 God morgen! Så kjip avslutting på dagen i går da - og særlig når det bare fortsetter i dag. Godt det er helg hvert øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. januar 2013 #9518 Del Skrevet 11. januar 2013 Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. januar 2013 #9519 Del Skrevet 11. januar 2013 Fredag.... og jeg har ingen planer for hele helgen. Det er så nydelig å tenke på. (ja det er tusen småting som må gjøres i heimen, men det ordner seg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2013 #9520 Del Skrevet 11. januar 2013 God morgen! (ja, noen av oss har akkurat startet dagen...) Håper arbeidsdagen går fort, og at du får deg en god treningsøkt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå