Daria Skrevet 15. juli #20181 Skrevet 15. juli Det er sesong for dårlige vitser om hekking, ikke minst som ferieaktivitet...?
Roadrunner Skrevet 15. juli Forfatter #20182 Skrevet 15. juli Daria skrev (17 minutter siden): Det er sesong for dårlige vitser om hekking, ikke minst som ferieaktivitet...? Den kofferten så jeg litt for sent gitt...
Roadrunner Skrevet 16. juli Forfatter #20184 Skrevet 16. juli Det ble en pysjamasøkt i dag også gitt, en times ellipseøkt i godt selskap. Klamt og varmt på treningssenteret, så ble en heit og svett økt, men godt etter en dusj. Og alt er bedre enn ingenting, sant?
Roadrunner Skrevet 16. juli Forfatter #20185 Skrevet 16. juli Noen få regndråper i morges, så glimt av sol rundt lunsjtider, og nå bøtter det ned ute. Egentlig litt koselig kjenner jeg, og helt greit å være på jobb i dag. Blir nok verre å måtte sitte inne i morgen og fredag...
Daria Skrevet 16. juli #20186 Skrevet 16. juli Her er det sol og regn om hverandre, og gjerne samtidig. De få dråpene som kom da jeg satt ute og leste var egentlig mest deilig, mems det kom litt mange på en gang da jeg var på hjemvei. Jeg tåler det, men jeg var litt bekymret for stråhatten...
Roadrunner Skrevet 17. juli Forfatter #20187 Skrevet 17. juli Relativt rolig dag på jobb i dag, men jeg pusler meg avsted med litt opprydning og burde-oppgaver. Altfor mett etter lunsj (rundstykke med kjøttpålegg og egg, samt en stor boks oppkuttet melon), men det finnes verre ting Venninnebesøk og god mat i kveld, og så må det pakkes litt til en liten utflukt i helgen.
Roadrunner Skrevet 18. juli Forfatter #20188 Skrevet 18. juli God fredag! Trøttesen her, det ble altfor sent i går, men det var så utrolig koselig! Vindstille sommerkveld på verandaen i godt selskap, med god mat og timer med skravling. Kan jo ikke bryte opp sånt, så da gikk timene... Sovna rett over midnatt og vekkerklokka ringte rett over kl 06... Godt det er fredag og litt rolige tendenser på jobb.
Roadrunner Skrevet 20. juli Forfatter #20189 Skrevet 20. juli (endret) En supersløv søndag hvor det småpusles litt inne når man trenger en liten pause fra sola. Sovet litt dårlig den siste tiden, så våknet med litt murrende hodepine i dag. Innså at det beste ville være å bare ta det rolig... Endret 20. juli av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 21. juli Forfatter #20190 Skrevet 21. juli God morgen! Man har virket fra tidlig morgen og er vel installert på kontoret og klar for en ny dag. Fin helg gikk fort, var varm og med hyggelige mennesker. Sånt liker vi! Nå er det bare å vente på litt regnvær, gjøre litt smått i heimen de neste par dagene, og til slutt pakke til helgens tur. Det nærmer seg ferie med stormskritt!
Sauen Shaun Skrevet 21. juli #20191 Skrevet 21. juli Det er ikke ofte jeg ønsker meg regnvær, men akkurat nå kan det godt komme noen dråper. Sauer er ikke skapt for hetebølger…
Roadrunner Skrevet 21. juli Forfatter #20192 Skrevet 21. juli Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): Det er ikke ofte jeg ønsker meg regnvær, men akkurat nå kan det godt komme noen dråper. Sauer er ikke skapt for hetebølger… Nei, det har vært ganske lunt de siste dagene gitt. Men samtidig - helt fantastisk! Skulle gjerne bare hatt det litt svalere på nattestid. Nå har det løst seg med full gjennomtrekk hjemme og bordvifte gående på soverommet hele natten, men ikke lett å legge seg når det er så lyst ute, varmt og man har mest lyst til å bare kose seg når temperaturen endelig er på vei litt nedover. Så fuggel'n har vært ganske trøtt en periode nå
Sauen Shaun Skrevet 21. juli #20193 Skrevet 21. juli Jeg klager egentlig ikke jeg heller. Jeg er glad for at det har blitt skikkelig sommer. Men samtidig kjenner jeg at jeg ikke fungerer når det blir så varmt. Hva er feil med 20 grader og vindstille???
Daria Skrevet 21. juli #20194 Skrevet 21. juli Jeg klager! Jeg får mindre ut av dagene når det er så varmt - under 25 grader hadde gitt meg en mye bedre sommer.
Roadrunner Skrevet 21. juli Forfatter #20195 Skrevet 21. juli Jeg er absolutt ikke uenig, tar gjerne 22 grader her også! Nå blir det mest pesing og svetting, og ikke allverdens virk...
Daria Skrevet 21. juli #20196 Skrevet 21. juli Treningsviljen har det også ganske vondt når bare det å finne fram matta er nok til at svetten renner... I det minste føler jeg veldig fort at jeg har gjort en skikkelig innsats
Cata Skrevet 21. juli #20197 Skrevet 21. juli Jeg støtter forslag om temperaturer under 25. Her er ønsket 23 grader og lett bris.
Roadrunner Skrevet 21. juli Forfatter #20198 Skrevet 21. juli (endret) #DenFølelsen Tre dagslinser igjen i skuffen på badet... Det holder kun i morgen det... Og ny forsendelse ble sendt 11.juli med forventet levering 24.juli (hvordan kan det ta TRETTEN dager??). Ja, jeg var innom optiker på fredag, de hadde ingen på lager. Jeg ringte annen optiker i samme kjede i dag for å spørre, intet hell. Jeg har lett gjennom gammel og ny toalettveske, alle rom i håndveske (der ble linsene tatt ut før utenlandstur) og alle andre tenkelige steder. Og begynte å innstille meg på et par dager i tåkeheimen, med brillene som nødløsning bak rattet. Så, i det fjerde rommet i treningssekken åpenbarer det seg en rad med fem linser Nå må bare ny forsyning komme senest torsdag, så er helgen og ferien reddet. Og ja, jeg har bestilt ekstra nå, for orker ikke stå i denne situasjonen igjen med det første. Men nødlinsene jeg har bestilt kommer først om ca 14 dager... Endret 21. juli av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 22. juli Forfatter #20199 Skrevet 22. juli God morgen! Støl fuggel til tjeneste Det var litt for lenge siden en solid styrkeøkt nå (ei uke, men den styrkeøkta ble primært overkropp, mens i går ble det mye bein/underkropp), og det merkes. Innside lår - auuuu! Man fikk ordnet litt ærend på vei hjem fra jobb i går, noe som også resulterte i et par nye sandaler på halv pris På tide å innføre shoppestopp en stund nå tror jeg, bankkontoen lider... Men jeg har lenge sett etter et par behagelige, enkle, fine sandaler, som kan brukes til kjoler og litt penere antrekk, og der var de. Når de i tillegg kan justeres slik at de passer oss med brede føtter/høye vrister, så var det ren lykke. Var bare en liten tur hjemme for å spise og snu, og så dro jeg til venninne for sofaskravling. Kjempekoselig! Altfor lenge siden sist, men kjempekoselig at vi endelig fikk det til. Hjem til litt fikling med ny elektronisk dings, og så til slutt lande i senga, trøtt men fattet. Burde lagt meg til å sove mye tidligere, men... Man blir bare trøtt, sant?
Roadrunner Skrevet 22. juli Forfatter #20200 Skrevet 22. juli Klesvask gjort, oppvaskmaskin kjørt og tømt, blomster vannet, treningsbag pakket, elektronisk dings samt gammel pc oppdatert, ellers ryddet litt og spist middag. Godt for alt som er gjort TId for tannpuss og senga Og ja - linser lå i postkassa da jeg kom hjem 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå